Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
obiwan

Kun Je Buiten Kweken Voor Medisch Gebruik?

Recommended Posts

Ik gebruik wiet ivm o.a. mijn slapeloosheid. Heb op recept Bedica uit de apotheek, maar deze is volgens de apotheek momenteel niet leverbaar. Dat brengt mij op de gedachte om nu buiten in bakken zelf wat te kweken. Hoe moeilijk is dit? Volstaat goede grond, wat mest en water? En wat is de beste indica voor buiten te kweken en waar kan ik die het beste bestellen? Ik gebruik per 2 vweken 1 potje Bedica van 5 gram. Hoeveel moet ik dan buiten kweken? Alvast bedankt voor de reacties.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yup dat kan zeker weten Obi!

 

Lees even het ruderalis sectie(de plantenkamer),een autoflower kun je vanaf half mei buiten zetten en na 9 weken al oogsten.

Als ik jou was zou ik een auto-kush/auto blueberry neerzetten,dat werkt prima tegen de slapeloosjes.

 

Ook raad ik je aan om de buitenkweek sectie door te spitten,er zijn namelijk wel redelijk wat dingen die je weten moet.

Zoals: als je je plantje buiten wilt laten staan moeten de nacht temperaturen boven de 10 graden liggen(preferabel) en daglengte moet voldoende zijn bij auto's

 

Binnenshuis bij een fotoperiode van 20/4 doe ik er 9 weken over met een standaard autoflower,buiten doe je er 12 weken over met een minder resultaat als binnen.

 

Aangezien je maar 5 gram per 2 weken nodig hebt,is dit wel een goede optie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel moet ik poten en waar kan ik die het beste bestellen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buiten wiet wil prima en is altijd beter dan de met gamma bestraalde wiet van bedrocan!!!.

 

Neem een makkelijk soortje ,afhankelijk van je ervaring zou ik ook niet voor fem zaden gaan maar dat is een persoonlijke keuze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

He obi, is het gelukt om een keus te maken?

 

Bedenk hoeveel je ongeveer wilt kweken (gr) en hou rekening met 30-40 gram per auto flower. Dan weet je hoeveel je er moet poten.

 

Let wel grammen zijn sterk afhankelijk van veel factoren, kwaliteit aarde, voeding, mest en vooral het weer.

 

Voor een eerste kweek zou ik het simpel houden. Beetje knappe grond van het tuincentrum (pokon moestuin grond bijvoorbeeld) en gewoon kraan water. Misschien in een later stadium van de kweek kan je wat voeding erbij doen.

 

Hierin is heel veel keuze. Ben zelf goed te spreken over de biobizz outdoor startset. Niet te duur, biologisch en simpel te gebruiken.

 

Lees vooral flink op het forum, dan weet je snel genoeg wat bij je past. Op het forum is heel veel info te vinden.

 

Advies is... Koop 5 Autoflowers en duw ze in de grond. Ervaren is de best leerschool

 

Succes 👍🏼

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...