Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Rodja

Spin Pro Of Tumble Trimmer?

Recommended Posts

-

Edited by sok

Share this post


Link to post
Share on other sites

-

Edited by sok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar ligt het ook niet aan, het gaat voor de connaisseur soms ook gewoon om het ambachtelijke en voor mij persoonlijk om de gemoedsrust die dat met zich meebrengt. Het heeft ook wel iets therapeutisch.

 

Ik kom liever bij een shop aan met een biologisch, door de paus ingezegend en in de juiste maanfase handgeknipt en licht gecured ubertopje :lol:

 

Daarnaast heb ik niet elke keer succes met de spinpro gehad en de omvang is hier ook niet zodanig dat ik er dagenlang mee bezig ben.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn net klaar met de eerste oogst waarbij de pro-spin een handje geholpen heeft. Ben meteen genezen van mijn idee dat met de hand knippen er onlosmakelijk bij hoort. Ik had dat ook altijd hoor, dat idee dat het iets therapeutisch heeft, een soort van meditatief gebeuren, dat dagenlange knippen. Ben enorm te spreken over mijn pro-spin, het is veel minder werk en het resultaat is prima presenteerbaar, veel mooier dan ik altijd gedacht heb.

 

Dit alles neemt niet weg dat ook ik voor mij persoonlijk liever een droomtop zie dan zo'n gezwengelde.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, ik kan dat knippen missen als kiespijn, wat een tyfuswerk. Ik smijt alles er in van grote tot kleine toppen. :D

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een spinpro heeft aan de binnenzijde een stuk plastic dat makkelijk breekt en dan is het gedaan met de pret ,je ziet het niet direct zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welk stukje plastic heb je het over..?

Mijn spinpro is op zijn rubberen "vingers" en buitenring na 100% rvs??

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Willy Wortel, verklaar je nader. :smoke

Edited by Twiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer zo'n urban myth van de hier overduidelijk aanwezige knipmaffia. :P

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nooit van het bestaan geweten. Altijd in de veronderstelling geweest dat je daar grote dure machines voor nodig hebt. Met twee plantjes vind ik het heerlijk om met de hand te doen. Straks einde zomer. Weet ik al wat ik ga kopen lol. Superhandig zo'n unit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het stukje werk als asje tussen je zwengel en mesjes maar je ziet het niet door het potje dat eromheen zit , toen het ding stuk was viel het uiteen of heb ik het gedemonteerd dat weet het niet juist meer , maar het was de oorzaak van het falen en moeilijk te herstellen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pas als je 2 zakjes naast elkaar legt, 1 gedaan met TT of de SP en de andere met de hand, ga je zien wat voor ravage de trimmers aanrichten.

 

Bag appeal noemen ze dat.

Bullshit.

 

Nou, ravage vind ik wat overdreven hoor, zo rot ziet het er echt niet uit hier.

Het is net zo mooi als met de hand geknipt, waarom anders krijg ik dezelfde prijs voor mijn wiet als toen ik het met de hand knipte?

 

Bullshit van iemand die niet weet waar het over gaat, mogelijk zelfs zijn wiet zwaar mishandelde met handmatig knippen en drogen als hij er dezelfde prijs voor krijgt?

 

Hier scheelt het nogal en wordt hand geknipt zwaar gewaardeerd.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat het verschil in de inkoper zit

de 1 heeft er verstand van

de ander drinkt liever bier......

 

kruiden door een machine halen? yeah right.

evenals

Hokken vol met de hand knippen?yeah right...

 

majah als je voor echte kwaliteit gaat

ontkom je niet aan een schaartje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inkopers kijken naar andere dingen heel apart.

 

Kom je met mooi afgebloeide spullen aan zeggen ze het is te donker. Ze hebben het liefst te vroeg geoogste handel.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, klopt dat zijn degene die van bier houden

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

alle inkopers zijn tuig

 

heb btw dankzij dit topic een tumble gekocht , mooi degelijk ding. :)

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

alle inkopers zijn tuig

Ja, goed punt. Alleen al om hun zou je een sladroger kopen.

heb btw dankzij dit topic een tumble gekocht , mooi degelijk ding. :)

Wil je er een kiekje van posten? Het benieuwt me zeer wat er nou zo anders aan is als een Spinpro.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En die inkopers jagen momenteel weer de prijs naar beneden onder het mom van de grenzen zijn dicht......

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik hoorde ook precies zoiets

 

wat een gelul joh, moet ik het anders persoonlijk naar hun buitenlandse klantjes brengen? luie flikkers

 

schorem is het! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste keer reed mijn inkoper in een auto die ik voorlopig niet kan betalen - als ik een dure auto zou willen -laat zijn kinderen die maar opvreten i.p.v. mij uit te knijpen. Ik heb ook familie die geld nodig heeft.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan anders wel wat planten bij je familie neerzetten? :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan anders wel wat planten bij je familie neerzetten? :)

Alles kan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dilago

nav je opmerking over een auto en lezen argument: grens zit dicht

 

Inkopers die jouw zooi bijmengen in partijen, tja die maakt het geen flikker uit of je nu ge TT't of met de hand geknipt product hebt ^_^

Als die gast inderdaad in steeds dikkere bakken rond gaat rijden zou ik me nog maar eens op het achterhoofd krabben over zaken doen nog ff los vd lagere prijs die je sowieso vangt :ph34r:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...