Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Flopke_56

Guerilla Autoflouwer Ak 47

Recommended Posts

Beste kweekers

hier zou ik graag bijgestuurd worden van ervaren Guerilla kweekers

zodat ik het maximum uit mij veldje kan slaan mits ik geen binnenteelt doe

dus iederre info en tips zijn welkom nu ga ik mijn lijstje van matriaal benoemen wat ik ga gebruiken

alvast bedankt ;)

 

Autoflouwer AK 47 50stuks

 

zaai en stekgrond van osmo om te ontkiemen in turf potjes van romberg deze hebben en doorsnee van 8cm en de hoogte is ook 8 cm

kippengaas 30 meter daar ga ik vervolgens ieder plantje mee beschermen tegen knaagdieren

kopertape 8 meter tegen slakken

10 zaken van 50 liter goldlabel speciaal mix

dus in iederre kuil wil ik dus 10 liter grond stekken

bio taps van sannie 100 stuks dus 2 per kuil

 

ook heb ik iets gekocht tegen bladluizen , witte vlieg, wolluizen , en spint op basis van koolzaadolie

dit zou ik prefentief meegeven om de 2 weken en zou 3 weken voor de oogst niets meer geven

dit was het eigenlijk zou ik nog iets doen of kunnen jullie mij tips geven altijd welkom ik zou ze maar pas 15 mei willen buiten zetten dus ondertussen wacht ik wel op advies ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo

 

ik ben een leek maar hier toch wat advies

autoflowers moet je niet overpotten dus als je ze zijn ontkiemt gelijk in de pot doen waar hij altijd blijft staan

en 10 liter is niet zo heel groot. ik zou eerder voor 15 of 20 liter gaan

 

aangezien je guerilla gaat doen kan je ook een gaat graven in de grond ? een stuk goedkoper en je hebt meer ruimte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is die gold label grond nog te krijgen dan? Volgens mij is dat bedrijf al n tijd gestopt met leveren ivm hennepwetgeving.

Precieze verhaal staat hier ergens op t forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo

 

ik ben een leek maar hier toch wat advies

autoflowers moet je niet overpotten dus als je ze zijn ontkiemt gelijk in de pot doen waar hij altijd blijft staan

en 10 liter is niet zo heel groot. ik zou eerder voor 15 of 20 liter gaan

 

aangezien je guerilla gaat doen kan je ook een gaat graven in de grond ? een stuk goedkoper en je hebt meer ruimte

ik ga ze niet overpotten de turfpotjes zijn oplosbaar die ga ik gelijk in de volle grond steken dus ik graaf wel en kuil maar kan wel meer goede grond gebruiken 15liter dus oke ga ik doen alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

10liter + 2 tabs is zat voor kleine plantjes als de AK47. Maar je kan het voorbereiden van je spot zo gek maken als je zelf wilt.

 

 

Je kan erg veel handige info vinden bij: http://www.outdoorki...rilla-gids.html

zeer intresant bedankt voor de link hier leer ik veel uit ;)
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...