Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
al green

Welke Lamp Voor Gavita

Recommended Posts

Kennis van mij draait met een Gavita digistar 600W ( met dim- en boost functie)

Hij moet zijn Gavita Enhanced lamp gaan vervangen.

Welk type lamp moet hij nemen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een voor EVSA geschikte lamp.

 

Meeste GS of websites hebben de geschikte bulben voor gebruik met een EVSA wel gelinkt staan bij de EVSA's afdeling ;)

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij had het over buigende/brekend draden bij andere lampen.

Heeft ook nog een Sylvania 400V geprobeerd maar deze werkt niet

Buitenlandse shops( Belgische ) leveren de Enhanced niet naar Nederland.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou de LUMii proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lumatek is ook een mogelijkheid algemeen verkrijgbaar en lumatek werkt samen met gavita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lumatek werkt helemaal niet samen met Gavita, mochten ze willen bij Lumatek :whistle:

 

Waar heb je dit vandaan?

Een GS medewerker met een mooi verhaal?

 

Gavita heeft Digistar (en nog veel meer) dus wat moeten ze met dat Chinese Lumatek :search:

 

@al_g

De Sylvana ging bij mij ook paar uur mee, hele buis zwart aan de binnenkant, gelukkig glas niet geknapt.

Andere bulb deed dit niet (had 2 lampen) maar ging dag later niet meer aan en de arc was zo krom as un hoepol.

 

Ik doelde meer op:

informeer bij de GS en geef aan dat je een goede arc lamp wilt omdat je anders meteen terugkomt.

ik kan altijd omruilen mocht het niet willen en het is me eigenlijk alleen met de standard 2000K van philips en dus die Sylvana grow overkomen.

 

Dat een 400V lamp het niet zomaar doet op 230V is toch wel duidelijk waarom niet?

Je mist ergens wat of aan opstart of omdat die bulb alleen maar op 400V kan pitten dus zal je ook een andere (omvormende) EVSA aan moeten schaffen zoals een Dimlux :rolleyes2:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze werken wel degelijk met elkaar ik heb een lumatek kap en daar staat op designed bij gavita.

Ik zeg niet dat het dezelfde bedrijven zijn alleen dat er met sommige producten samen werken.

 

In Duistland bv www.123gruntechnik.de leveren ze wel naar nederland misschien een optie voor de gavita lamp

Share this post


Link to post
Share on other sites

designed by betekent samenwerking?

in opdracht ontworpen voor of mogen kopiëren van een bestaand iets valt ook onder designed by.

 

beide kappen zijn eender met dien verstande dat de Gavita kap 10x beter in elkaar zit en ik heb beide hier gehad, naast elkaar in de tent gehangen zelfs en dat gekrijs en vastlopen vd Lumatek miro tov de Gavita herinner ik me nog heel goed.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe dan ook, die Lumatek dual spectrum lampen zijn geschikt voor de Digistar, en de GE Lucalox ook, maar die schijnen wat minder output te geven heb ik in de wandelgangen gehoord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

LUMii Werkt met iedere EVSA 230Volt Dus inclusief Gavita Digistar Lumatek BAL ect...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De buitenlandse shops verzenden geen van allen naar Nederland. Mag niet van Gavita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn er nog.....

en hij heeft er gelijk 8 besteld.

Edited by al green
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteravond gaf hij aan dat ze dinsdag bij hem geleverd worden.

Even wachten of dit klopt.

 

Kreeg een app. dat ze binnen zijn.

Edited by al green
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...