Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Smebber

8 weken bloei van 20 getopte pptjes

Recommended Posts

8 weken bloei precies (13 dagen groei gehad)

 

info: 2x400 watt hamerslapkappen, "grote"bak van MDF hout (Lxbxh 131cm 93cm 45cm) met 200 liter plagron aarde en hesi voeding.

 

S3010001.JPG

S3010003.JPG

S3010006.JPG

S3010009.JPG

S3010016.JPG

S3010017.JPG

 

De groentuh :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yearrrrrrrrrrrrrr very niceeeeee :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de leuke reacties ! :verrygood

 

Ik ga over 1 week de lampen uitdoen en dan geef ik ze nog 3 dagen duisternis zodat ze meer thc aanmaken.... En dan pak ik me zijs. :)

 

De groentuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo te zien ben je onderaan aan het snoeien geweest (of ik zie het verkeerd)

Wat zijn de voordelen daarvan en in welke week doe je dat?

Ze zien der trouwes wel errug lekker uit :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
nie vergete te spoelen e :)

hoe hoog gingen je lampen gedurende de kweek boven je planten?

 

30 cm hangen ze van me planten. Ik weet dat het te laag is en dat kan je ook wel zien... maar ze kunnen niet hoger.... Ik heb ze nog geplet om ze te laten stoppen met groeien maar dat hielp niet genoeg en ik heb nu geen zin meer om ze te knakken. En ik ben al 1 kleine week bezig met spoelen.

 

@dennissie

Idd ik heb ze onderin gedieft. Ik heb alle onderste bladeren weggehaald omdat die toch geen licht krijgen en alleen maar onnodige energie vragen van de plant.

Ik heb het 3 x gedaan einde eerste,tweede en derde week. Volgende x ga ik nog veel meer weghalen zodat ik alleen 1 hoofdtop krijg. stop ik er 70 in hihi :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bedankt voor de leuke reacties ! :verrygood

 

Ik ga over 1 week de lampen uitdoen en dan geef ik ze nog 3 dagen duisternis zodat ze meer thc aanmaken.... En dan pak ik me zijs. :D

 

De groentuh

En niks geen voeding of water meer geven die 3 dagen :)

Dan zal het thc gehalten helemaal omhoog knallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ ? geen voeding dat snap ik, maar waarom geen water..?

 

Das zo'n onzin. Dat van het in het donker zetten ook trouwens. Er wordt echt geen meer THC aangemaakt daardoor..

Share this post


Link to post
Share on other sites
^ ? geen voeding dat snap ik, maar waarom geen water..?

 

Das zo'n onzin. Dat van het in het donker zetten ook trouwens. Er wordt echt geen meer THC aangemaakt daardoor..

De een zegt wel en de ander weer niet..... Ik weet het ook niet, maar ga het gewoon proberen !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik ga het ook proberen, niet met allemaal alleen, kwil ze vergelijken met de planten die nog een paar dagen licht hebben gehad..

Share this post


Link to post
Share on other sites

7e week:

 

Stop nu met voeding, alleen nog water geven.(Dit komt ten goede van de smaak) Controleer temperatuur en luchtvochtigheid.

 

8e week:

 

Stop nu ook met water geven.(Dit zet de plant aan tot verhoogde THC produktie . De plant is nu ongeveer uitgebloeid en de haren beginnen mooi bruin te worden. Houd de luchtvochtigheid laag. Laat de planten afrijpen en snoei ondertussen de bladeren.

 

 

Tips:

 

Geef nooit koud water, zorg ervoor dat het water op ongeveer 23° is.

 

Geef om de dag tussen de 0.25 en 0.50 liter per plant, voel aan de grond of je teveel of te weinig water geeft.

 

Spoel om de twee weken de potten met alleen water door.

 

Zorg ervoor dat de PH ongeveer 7 is voor de ideale opname van voeding.De EC houd je op 1.5 a 1.6.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja ik ga het ook proberen, niet met allemaal alleen, kwil ze vergelijken met de planten die nog een paar dagen licht hebben gehad..

Ja dat is wel beter als je potten heb. Ik kan dat nu niet doen ivm met 1 grotebak waar alles instaat. Het heeft ze voor en nadelen zo een grotebak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7e week:

 

Stop nu met voeding, alleen nog water geven.(Dit komt ten goede van de smaak) Controleer temperatuur en luchtvochtigheid.

 

8e week:

 

Stop nu ook met water geven.(Dit zet de plant aan tot verhoogde THC produktie . De plant is nu ongeveer uitgebloeid en de haren beginnen mooi bruin te worden. Houd de luchtvochtigheid laag. Laat de planten afrijpen en snoei ondertussen de bladeren.

 

 

Tips:

 

Geef nooit koud water, zorg ervoor dat het water op ongeveer 23° is.

 

Geef om de dag tussen de 0.25 en 0.50 liter per plant, voel aan de grond of je teveel of te weinig water geeft.

 

Spoel om de twee weken de potten met alleen water door.

 

Zorg ervoor dat de PH ongeveer 7 is voor de ideale opname van voeding.De EC houd je op 1.5 a 1.6.

Bedankt voor de tips ouwe ! :verrygood Maar dit is niet meer eerste kweek :) Meeste dingen weet ik nu wel.

 

Groetuh Scud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zijn nog wat foto's van week 9 met de lampen aan. Iemand zin om een wildegok te doen ? :verrygood

 

Woensdag ga ik ze vermoorden ! :)

 

S3010006a.JPG

S3010007a.JPG

S3010008a.JPG

S3010009a.JPG

S3010010a.JPG

S3010011a.JPG

S3010012a.JPG

S3010013a.JPG

 

De groentuh

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
"grote"bak van MDF hout (Lxbxh 131cm 93cm 45cm)

 

Als ik het goed begrijp is jou kast 45 cm diep?? Op de foto lijkt het nl veel groter

 

verder zien je planten er top uit veel suc6 ermee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten eerste : Je oogst zal zeker niet tegen gaan vallen !! het lijkt op een gram per watt ongeveer. Dit bevestigt weer eens dat 1 grote bak grond erg goed werkt !! logisch ook je hebt immers meer grond per plant en omdat het één geheel is, is de grondtemperatuur ook vele stabieler. Je wortels kunnen zich verder zijwaards ontwikkelen dat natuurlijk ook nog.

 

Op de 3e foto vanaf onderen zie je een mooi voorbeeld van een te warm geworden bud . Van die stekelige haren die vaak wit blijven op een dun puntje .

toch hoeft dit je geen slechtere opbrengst op te leveren , omdat de lagere buds zo immers beter belicht zijn.

Op de laatste foto zie ik links helemaal achterin zo'n mooie bolle kop de niet te warm is geweest omdat ie verder van de lamp staat. De planten die dichtbij de lamp staan zullen wel meest puntige toppen hebben.

 

Het lijkt trouwens of je wat zaad in je buds hebt zitten , maar dat geeft niet de toppen zijn goed ontwikkeld. Laat je het ff weten ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie replies !

 

@pheno

Die bak is 93cm diep en 45cm hoog.

 

@atmosphere

Je heb gelijk ! Ik kon de lampen niet hoger hangen jammer genoeg.... de afstand is 25 a 30 cm van me planten. Volgende x minder lang laten groeien! Ik ga vanavond is goed kijken of ik zaad in me ballen uhhh buds heb zitten.

 

Ltrz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er heel mooi uit,daar zit wel heel wat aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey waarom kan ik die foto,s niet meer zien ?

 

ben net een hokje begonnen en ben van plan te gaan toppen dus wou effe kijken hoe je getopte plantjes er uit zien

 

thankxxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...