Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
soulfly0307

3X Candy Kush,1X Bubbkle Bomb 600W

Recommended Posts

hier komt de nieuwe ronde.vorige ronde 3x white widow onder 600 gn verslag van gemaakt dus gn fotos gepost dus is het niet gebeurd :whistle:

 

op 17 maart gingen de 4 zaadjes onder grond,waar ze het blijkbaar niet echt leuk vonden want waren na 2 dagen al boven :likken:

ik koop bijna altijd zaadjes van huismerk wietzaadjes.nl en laat ons zeggen 85 procent prijs.ben hier heel tevreden over.

dus 3x candy kush

1xbubble bomb

600 w dual spectrum

en men eigen vertrouwde hok.

20l potten

 

daar die 20l potten me ferm bevallen (men oogsten waren super in 20 l potten maar ok da was niet gebeurd :likken: )en omdat ik maar 4 dames zet in me ruimte kan dit gerust.

juist afzuiger vervangen door een iets zwaardere industriele afzuiger.het soort je vind in zware frigos ofzo.filters hoeven er niet meer tussen men hok staat in achterkant van tuin en alleenstaand.gn reukhinder dus.

verwarming hoeft ook niet langer nu de chauffageketel ook daar staat.

nacht +- 22

dag +-27

 

x als het zomer word brand die ook niet meer want warm water elect.

 

op 5/4 gingen ze op 12/12 en ondertussen ook al getopt voor de eerste x :whistle: en is ook mooi gelukt.

fototjes volgen later vandaag daar me lamp aangaat na 18 u dan kan men verslagje echt beginnen.

 

laterzzzzzz :wave:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes! Maar ik zou er wel een filter tussen zetten man, gewoon voor het geval dat er iemand langs t huis loopt. Zou zonde zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

even verduidelijken je hebt het huis dan een lange tuin meter of 35 en daar staat dan me kot naast het kippenhok :whistle: en achter men tuin ligt weide gn kat die daar komt.

 

toen we dit huis kochten een klein jaartje geleden wist ik direct dat is de plaats :dribble:

toch bedankt voor de tip,en eigenlijk nu doe je me even twijfelen :| zou het toch niet beter zijn

 

nachtje over slapen hahaha

 

gallery_44310_18800_1842208.jpg

 

gallery_44310_18800_976656.jpg

 

gallery_44310_18800_273808.jpg

 

dus heel veel valt niet te zeggen , een foto zegt meer dan duizend woorden :shifty: het gaat zen mooie gangetje

 

excuses voor het licht.

vanaf morgen trek ik er een paar zonder hps

Share this post


Link to post
Share on other sites

update

 

veel valt er niet te zeggen :whistle: op 5/4 klok omgezet.9/' gingen ze in bloei .

nu voor de moment nie meer dan een beetje schaamhaar :likken:

hier volgen de fotos

gallery_44310_18800_461492.jpg

 

gallery_44310_18800_2072233.jpg

 

gallery_44310_18800_629961.jpg

 

gallery_44310_18800_99359.jpg

 

gallery_44310_18800_2588321.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...