Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mr. green

5 Laydies In Dr120-600W

Recommended Posts

mijn tempratuur ook goed tov vroeger was die met lamp aan 28 en lamp uit 20 nu is het lamp aan 24.5 lamp uit steeds 20 lucht vochtigheid is rond de 40%

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zeg EC omhoog :)

heb ook wel paarse steeltjes op die plant... het is maar 1 plant die het heeft,maar jij zou ec naar omhoog doen ja ? volgens mijn schema mag ik mijn ec zondag naar 1.9 doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

25 dagen bloei staan ze, nu geef echt weing voeding omdat mijn ec uit mijn kraan 1.0 is,en als ik green sensations erbij doe kom ik op 1.4 ongeveer en dan doe ik terra bloom erbij tot ik kom op 1.7 is dat fout?

of moet ik die 0.5 die plagron voorschrijft ervan aftrekken en dan ipv ec1.7 een ec van 2.2 geven ?

gallery_6970_18798_136133.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ze net water gegeven ph van 6.0 en 20ml terra bloom op 5 liter water,en mijn water had een ec waarde van 1.7 !

heb op het forum nog zitten zoeken ivm paarse steeltjes en lichtgroene bladeren, en kwam steeds uit op N tekort, mss omdat ik mijn terra bloom verlaagd had, omdat ik green sensations erbij gedaan had de voorbije dagen, vandaag heb ik deze overgeslaan. kga zien wat het geeft :)

 

even nog een vraagje

 

ik geef een ec waarde van 1.7 mag die zondag ineens naar 1.9 doet dat geen shock ofzo? of moet ik het stillaan opbouwen? :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

0,2 ec verschil is peanuts, geen probleem.

Grote schommelingen zijn onwenselijk, bv van 1.0 naar 2.0 gaan vinden de wortels niet zo leuk.

 

Normaal begin je met je basisvoeding, extraatjes voeg je daarna pas toe. Daarom heet t ook BASISvoeding!

Heb hier al meer kweekjes zien misgaan van mensen die die volgorde verkeerd hadden.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

de terra bloom ga ik nu idd altijd max megeven en dan de rest wat overschiet de green sensation mercie voor de info :yummy:

 

heb mijn schakelkastje ondertussen

 

Morgen nieuwe update !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook die green sensation af en toe meegeven, bv 1x per week oid.

Dan geef je die waterbeurt gewoon wat minder basisvoeding, bevoorbeeld ec 1.4-1.5 en dan nog 0,3-0,5 aan green sensation erbij.

te hoge ec moet je ten alle tijden zien te voorkomen, liever wat te weinig dan teveel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normaal begin je met je basisvoeding, extraatjes voeg je daarna pas toe. Daarom heet t ook BASISvoeding!

Heb hier al meer kweekjes zien misgaan van mensen die die volgorde verkeerd hadden.

 

Mmm,

Menig voedingsschema, spreekt je toch tegen hoor..

Het heet basis voeding, omdat je er mee begint (nog zonder toevoegingen dus) en omdat dat het meest wordt gegeven..

Niet omdat je het er als eerste in zou moeten doen.

Edited by oude rocker
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rustig aan met veranderingen, ze hebben al stress. Als je iets meer gaat geven langzaam opbouwen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik ook plagron voor mn eerste kweekje ven et niet zo tevreden over heb de ec nog niet hoger als 1.3 gehad en krijg al gele puntjes aan mn blad. Maar kraanwater met en EC van 1.0? Mischien je EC meter eens calibreren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik ook plagron voor mn eerste kweekje ven et niet zo tevreden over heb de ec nog niet hoger als 1.3 gehad en krijg al gele puntjes aan mn blad. Maar kraanwater met en EC van 1.0? Mischien je EC meter eens calibreren?

 

ben heel zeker van die waarde... omdat de meters nieuw zijn en op de juiste wijze gecalibreerd zijn, temp enzo op orde als ik dat gedaan had dus en het is toch geen brol denk ik zo

Share this post


Link to post
Share on other sites

update

 

heb de dames altijd de max voeding meegegeven 20ml op 5liter vanaf vandaag verhoog ik de dosis naar 25ml op 5liter belangrijk dat ik die waarde aanhou want ik heb de indruk dat ze iets meer kleur krijgen kijk maar eens mee

 

gallery_6970_18798_2087227.jpg

 

gallery_6970_18798_914687.jpg

 

gallery_6970_18798_269359.jpg

 

gallery_6970_18798_1383638.jpg

 

fijne avond tips commentaar zijn overens zeer welkom :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is bruine randjes ziekte..

en kan dat kwaad? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update Dag 33 zichtbarebloei

 

EC 1.9 incl greensensation Ph 6.1

 

 

 

alles gaat goed nu.. naar mijn gevoel :)het begint er lekker fruitig te ruiken :dribble: die bruine randjes ik denk dat die in mijn broek zitten ? :P

 

Hier wat foto's! ze zijn niet zo goed van kwaliteit maar ben iig ni goed in het nemen van foto's in het donker :whistle:

 

gallery_6970_18798_1805871.jpg

 

gallery_6970_18798_677517.jpg

 

gallery_6970_18798_318447.jpg

 

hier een paar met hsp licht aan maar dan tussen de meisjes :dribble:

gallery_6970_18798_1889880.jpg

 

gallery_6970_18798_1044730.jpg

 

zo ik ben toch al redelijk blij als ik dit zie voor mijn eerste kweek. ik weet wel dat er nog vanalles kan mis gaan maar volg alles zo goed mogelijk op!i :book:

 

Greetz Mr Green :vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker en zeker voor een eerste kweek!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er mooi uit! Ik gebruik ook de Plagron-lijn en jij loopt net een paar weekjes op me voor, dus kan ik hier mooi meespieken. Een fan in je tent kan zeker geen kwaad, wat lucht tussen de toppen verlaagd de kans op de immer om de hoek loerende toprot natuurlijk wel wat meer.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb wel een fan maar geen pcfan gewoon een grote fan opgehangen in mijn tentje :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben al aant kijken voor volgende ronde op mijn gemakje op coco of RFX-1. maar ik moet in mijn tentje drogen dus heb zeker nog tijd genoeg.

nu ben ik zo aan het lezen hoe je het beste droogd... na zoveel te lezen en zoveel manieren denk ik dat dit de beste manier gaat zijn voor mij

 

gehele plant vanonder aan de hoofdstam knippen in een vloeiendebeweging en zonder blad of topjes te knippen ondersteboven omhoog hangen voor 2weken in een temp tussen 15 en 19 graden en een LV van 40% dan knippen en curren in wreck potjes voor 2maand minimum

 

Wat denken jullie ? :yummy:

 

nu ik toch hier ben even een foto van vandaag toen de lamp uitging

 

gallery_6970_18798_2166702.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat nog steeds erg lekker hier! :)

 

Ik knip zelf het liefst nat, of beter gezegd haal ze door de sladroger en knip in het geheel niet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja had ik ook gelezen maar dan heb je de stoffen uit je blad niet ? en dat is jammer las ik is het zo een groot verschil of is dat verwaarloos?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt er aan van voor wiet je wil Green..

Curen, geeft wel degelijk meer/betere smaak.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...