Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Vindt ik ook CaveDave!

 

Het was even afzien met het omhalen enzo omdat de beoogde drooglocatie tijdens het seizoen de nodige tegenslagen had doorstaan, zodat ik elders heen moest met de dame.

 

Heb mijzelf ff een isobox gebouwd van wat kastplanken en een slakhuisje, nieuwe filter gehaald en een tentje geregeld (waarvan de verkeerde stokken waren geleverd, pvc was de uitkomst..).

Al met al pas uren later de 6 prop volle vuilniszakken kunnen openen, die mij meteen vertelde dat de nacht nog lang ging duren daar ik nu ook met de hand het klusje moest klaren..

 

Zo'n 15 uur later hangt het dan toch!

 

Had helaas geen weegschaal mee,

maar het lijkt verder een mooie opbrenger die Purple#1 fem,

meer dan Dutch Passion zegt, maar die had ook een ander formaat gesteld (tussen 1,5/2,5m),

en in het achterhoofd houdend dat voornamelijk de dominate toppen bij deze soort het moeten doen, want binnenin deze reuzin was het behoorlijk hol...

 

Ennn, er zit wat zaad in van haarzelf!

Dat, is mij nog een raadsel, verklaard iig het zaad in de Cheemo x GGII die een paar honderd meter verder stond....

 

Anyway, ik ga vandaag of morgen nog ff checken bij Cinderella, S5 staat daar nog (voor zover ik nu weet tot half oktober minimaal..),

 

Je checkt t hier,

 

 

Love

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijke verslagen Jay........ Door jou kan ik niet meer door een bos lopen zonder te zoeken naar mooie plekjes voor een buitenplantje......Maar hier in de omgeving kun je gewoonweg niet stealth een plantje laten groeien.

 

Jammer dat de winter er nu aankomt maar ik verwacht wederom een geweldig verslag in 2017!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van je geripte planten, maar die purple, damn! Wat een prachtige plant!

 

Die dance world moet je toch ook flink wat van af kunnen halen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ CaveDave, thanks man! haha! Jawel joh, gewoon blijven zoeken, echt stedelijke guerrilla-growers

zullen niet zo gauw een topic openen omdat het ze dan natuurlijk verraad..

Dus daar wordt je moeilijk door gemotiveerd. Maar ze zijn er (in the U.K. bijv.)

en wie niet waagt..

Slaap daar maar eens n wintertje over,misschien zien we dan in 2017 wel n mooi verslag van u CaveDave!

:shifty:

 

@ Johnny_Sack, tja dat geript worden niet cool is weten we helaas allebei, en het waren mooie exemplaren..

Maar het moest zo zijn, ik ga gewoon heeeel dankbaar smoken van die mooie Purple#1!

En misschien zelfs van die idd best volle Dance World, al zit ze ook nog vol meeldauw (in behandeling)..

 

En omdat ik dat geript worden zat ben heb ik net, na het bekijken van de S5 @ Cinderella, haar voor de helft meegenomen.

Raar gevoel wel daarbij, want ze was gewoonweg nog niet zover, maar ik zag d'r al zo geript worden en voor ik er schik in had zat het zak-zaagje er al in, later deze maand hopelijk de andere helft choppen.

 

 

 

S5 eind 2e week oktober 2016,

"Het afdankertje van Cinderella":

gallery_17770_18794_1248990.jpg

 

gallery_17770_18794_462269.jpg

Machtig mooi dat gekleur door de "anti-freez" in zo'n plant!

 

gallery_17770_18794_1675624.jpg

Frrrrrosty!

 

gallery_17770_18794_1947043.jpg

Nu maar hopen dat ik hier goed aan heb gedaan, who knows..

 

 

Morgen ga ik ff spieken bij het droogproces van de Purple#1,

is dan alweer een weekje verder. Dan door naar Elsa, dus ik zal meteen ff polshoogte nemen van de Dance World en de S5 die daar nog staan te strijden (tegen de vorst die alweer enkele dagen om het hoekje kijkt in de nacht..).

 

Komt dat zien,

 

 

Love

:spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, here we goooo!

Dus ik naar Elsa terug, in de tuin dit keer.

Kom ik daar met verwachtingen als dat de Dance World helemaal naar de klote is van de meeldauw, ...staat er haast geen Dance World meer haha! Maar wat er staat ziet er stukken beter uit dan de laatste keer dat ik daar kwam. Dit komt omdat de behandeling van melk/water/bakingsoda die door een ander was toegepast, goed was aangeslagen (in midje bloei...)!! Dus dat is een meevaller, check verderop maar eens hoe ziek vol meeldauw ze op een gegeven moment was. Dat zou een ieder opgegeven hebben incl ik zelf, maar dankzij ene Willie Wortel* die wel durfde te sprayen zo laat nog, is er dus toch nog een deel overgebleven...super fijn!!! Thanks Willie!

En S5...guys ik schiet mezelf in de voet dat ik hiervan niks in een bibliotheek heb bewaard want deze verdiend om meerdere redenen een plaats in de top 10, met name de resistentie voor rot/schimmel & potentie! Waar hebben we het over, shit is my favo haze!

Ik las al wel eens eerder vermoedens van guerrilla growers die dachten dat de late soorten een uitkomst zouden kunnen betekenen tegen de schimmels en rot, met het idee in gedachte dat bepaalde schimmels rond de tijd van de bloei van de gemiddelde laat bloeier grotendeels hun werk als schimmel al verricht zouden hebben..

Anyway, Dance World gaat er waarschijnlijk volgende week af, de S5 mag nog even, maar in dit magische jaar kan dat waarschijnlijk gewoon haha!

Ik ben ook zo happy omdat de Purple #1 dit seizoen belachelijk goed gepresteerd heeft, niet normaal! Maar echt, die shit...!

Opbrengst gaat ook nergens over. Dit is mijn persoonlijke record ever everyone!! Dutch Passion, ik weet dat jullie meelezen, en jullie schrijven voor deze dame 250-350 gram ( 1,5 tot 2,5m hoog) droog per plant...

Hier is het net ietsje meer:

1266 gram (4m hoge boom) !

Hahahahahahahahaaaaaaaaa!!!

Yes!!!

 

 

Dance World nu:

gallery_17770_18794_46151.jpg

gallery_17770_18794_299279.jpg

 

 

Meeldauw in de Dance World:

gallery_17770_18794_230086.jpg

gallery_17770_18794_3787.jpg

gallery_17770_18794_93048.jpg

 

 

S5

gallery_17770_18794_1658756.jpg

gallery_17770_18794_587073.jpg

 

 

Purple #1

gallery_17770_18794_160482.jpg

gallery_17770_18794_228191.jpg

Verdiend een rookverslag, komt eran!

...OMG,

 

Love

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dutch Passion heeft enkele leuke buitensoorten. De Frisian Dew bv. heeft zich hier meerdere jaren op rij bewezen.

 

Proficiat met je oogst. Jij kan nog lang nagenieten van het al het harde werk B)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Deep!

Frisian Dew, misschien wel in 2017..!

 

Updates dit weekend everyone!

 

Busy busy busy,

 

Love

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, daar was ik weer!

 

Ik ben natuurlijk in dit leven niet alleen bezig met de plantjes,

ook hier meer tijd gewenst..

Maar goed, lekker belangrijk, jullie zijn hier voor de uiteindelijke resultaten right?

Daarbij is het goed om te weten dat het seizoen 2016,

op plek 9 staat van de Bilt’s metingen van de zonnigste jaren ever sinds 1901,

met 1793 uur zonneschijn t.o.v. 1602 uur gemiddeld...

En die 191 extra uurtjes (!), dat heeft ook de buitenkweker geweten dit seizoen!

 

Wisten we dat maar van te voren he...

 

 

So here goes:

 

 

 

Dance World:

Begon zichzelf vlak voor de bloei kapot te groeien, ze was van het type stengels dat haast geen elasticiteit bevat, waardoor ze bij wijze van spreken bij het aankijken al begon te barsten.. wellicht tè veel groei? Kan natuurlijk ook net die ene rotte appel ertussen zijn. En er brak dus wat af zo nu en dan. Maar had ze geen aandacht gehad, was het snel afgelopen gezien de meeldauw. Toch, zelfs nadat ze behandeld was en het in de eerste instantie op een geslaagde poging leek, bleek het alsnog een verloren zaak na het drogen. Had een fijne opbrenger kunnen zijn (ik schat tussen de 700/900gr droog), ze rook ook zo heerlijk en mijn ervaringen met Danceworld zijn verder wel positief te noemen.

 

 

gallery_17770_18794_162799.jpg

Purple #1,

Die kennen we nou wel, komt er natuurlijk volgend seizoen weer in,

dus hier een (beknopt) rookverslag:

 

Soort : Purple#1 van Dutch Passion

Bag appeal : Mix van ruim formaat toppen en middenmaat topjes die net achter de”hoofdtopen” zaten, daar zit ook zaad in...

Omwille van de kwaliteit knip/pluk ik nooit m’n budleafs geheel weg (=minder chlorofyl>magnesium resten = dus minder scherp), dus denk die zelf maar weg.

Geur : Fruitig/Afgaans

Structuur : Niet ultra compact fzo, wel voor een 50%sativa redelijk harde toppen, dus ze zien er dus niet alleen dik uit, dat zijn ze gewoon! Wel ff wat budleaf knipwerk indien je daarvan opgewonden raakt, wat dat betreft zijn er beter soorten te vinden.

Toediening : Joint: Halfzware shag (Pall Mall, 0,75gr) + Lange vloei (Smoking, Brown) + tip (Books) + 0,45gr & Herbstick Eco: stand paars (..) en 0,3gr

Smaak : Fruitig/Afgaans

FX : Stoned (20%) en high(80%), en ook in die volgorde

(bij mij).

 

 

 

AMS

= geript, maarrrr ze deed het perfect!! En ruiken...

9/10 sterren voor Ggrow, want ze presteerde zo geweldig!

-1 voor die fijne maar dus ook verradelijke aroma.

Ongekend potent wanneer gecombineerd tussen binnen en buiten kweek,

weet ik zomaar, maar ik vermoed dus ook zo naast n boeren sloot,

maar dat, weten alleen de rippers helaas.

dat geldt helaas ook voor de

 

 

 

MasterKush

helaas pindakaas!

 

 

 

S5

Komt er volgend seizoen weer, al was ze aanzienlijk minder stoned dan van die onder de lampen, zoals m’n favoriete haze oorspronkelijk op mijn top 10 list staat, is gekweekt. Maar high wordt je ervan, niet normaal!! En ze overleeft vorst in de groei.. En Bag appeal... zoals ze bij Outdoorkingseeds zeggen, PIST OVER MENIG BINNENSOORTJES!

Heerlijk fruitige haze! Zijn al rookverslagen van, lees die maar, als ze positief zijn klopt het haha.

 

 

GG (II) x Ultra Early Love

Heb ik verpest. Ze heeft het volgehouden tot het bittere eind om vervolgens in een donker hoekje van een tuin weg te rotten..

Te druk geweest helaas. Paar topjes hebben het wel tot in een weckpot gehaald, die paste nog in m’n tas toen ik daar in de buurt was voor iets anders, de rest is niet meer.

 

 

 

Guerilla Gold II

Heeft haast geen aandacht gehad, en toch smaakt dat wat eraf kwam heerlijk! FX= stoned voor even, en dan wegspacend high.

Deze komt terug in 2017

 

 

 

GG (II) x Cheemo

Zelfde verhaal als bij de Guerilla Gold II, alleen hiervan blijf je wel ff iets langer stoned.

 

 

Voor de laatste drie soorten kan ik geen reeël beeld schetsen voor jullie qua opbrengst en/of qualiteit vanwege de verwaarlozing van mijn kant, wel dat je ze beter niet bloodsteld aan highstress trainingsmethodes zoals toppen nzo, dat is funest

 

 

 

Verder heb ik een super simpele belofte na te komen,

namelijk mijn mening geven van m’n favoriete wietje Special Kush!

Lemon Skunk en Lemon Skunk X AK47 ook btw.

 

 

Special Kush #1, fem van Royal Queen Seeds, gekweekt door M-LAB, aarde&zon

 

Bag appeal : Kleine compacte toppen met wat budleafs erbuiten gelaten, zoals ik ze dus liever zie (t.o.v. de commerciële knipwijze), milky/amber trichomen

 

Geur : K-U-S-H..!

 

Structuur : Prachtig hand geknipt, gemiddelde dichtheid van een indica, plakt je zipzakje wit weg zo perfect gecured, zoals ik van M-LAB gewend ben inmiddels :)

 

Toediening : Joint: Halfzware shag (Pall Mall, 0,75gr) + Lange vloei (Smoking, Brown) + tip (Books) + 0,45gr Special Kush

 

Smaak : Kush all over, Afghaanse-hasj ondertonen, kruidig maar ook zoetig, my favorite, en zo niet dan wel m'n eerste voorkeur qua smaak haha! Love it!

 

FX : Heerlijke instant buzzy body-stoned door het eerste uur, high binnen n kwartier/20 minuten en na 1,5 uur ben ik weer terug op aarde beland

 

 

 

Lemon Skunk, fem autoflower van en gekweekt door M-LAB, aarde&zon

 

Bag appeal : Lichtgroen/witte toppen met weinig budleafs, zakje van helder naar mat in 3sec, schitterende trichomen, helder&milky

 

Geur : Frisse, redelijk lichte citrus tinten op de achtergrond waarbij Skunk als leidraad

 

Structuur : Ook mooi hand geknipt, mooi gecured

 

Toediening : Herbstick Eco: 0,3gr & Joint: Halfzware shag (Pall Mall, 0,75gr) + Lange vloei (Smoking, Brown) + tip (Books) + 0,45gr Lemon Skunk

 

Smaak : Toch meer "Lemon" verwacht vanwege de geur (en naam natuurlijk), maar door de skunk heen proef ik het wel.

Heerlijk zoet aan de lippen!!!

Ik herinner mij deze door een vaporizer gedampt te hebben waarbij de citroen veeeel duidelijker was, tzal de shag geweest zijn denk ik.

 

FX : Licht stoned, genoeg om ff te ontspannen (heel fijn op vakantie), daarna juist energieker qua headhigh, makes me wanna move!

 

 

 

Lemon Skunk X AK47, fem autoflower van en gekweekt door M-LAB, aarde&zon

 

Bag appeal : Net iets donkerdere pheno, vrij weinig budleaves, milky trichomen (blote oog)

 

Geur : Vergeleken met de Lemon Skunk heeft deze m.i. meer sativa trekken van de AK, kruidiger ook en complexer naast de citrus

 

Structuur : Hand geknipt, perfect gecured, maar weinig nodig via de grinder, bobbelige semi compacte topjes, middenmaat

 

Toediening : Joint: Halfzware shag (Pall Mall, 0,75gr) + Lange vloei (Smoking, Brown) + tip (Books) + 0,45gr Lemon Skunk X Ak47

 

Smaak : Zacht, fris maar iets zwaarder dan alleen de lemon skunk, meer aardse, vleugje critical , complexer,

 

FX : Hartslag nam iets toe en best wel high geworden, ideaal voor productiviteit. Tijdens, en een kwartier erna stoned geweest, meer dan bij de lemon Skunk alleen.

 

 

Planning 2017 Wel/Niet:

Wel= t’ zelfde plan

Niet = afwijken ervan

haha!

 

En, bij twijfel of je spot wel de juiste stoffen bevat...

Dame Blanche Aardemix = the bomb!

Weet ik nu. Verdiend het om gemeld te worden.

 

 

Ik

ben weer druk op zoek naar spots nu,

het houdt niet op,

so gotta go,

maar vraag raak,

 

Love!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is hier namelijk niet zo van "Wie vragen, worden overgeslagen" snap? :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha hier geen vragen..... zit alleen al weer klaar om die mooie verslagen te volgen............... :book: :popcorn:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb met veel plezier je verslag gelezen! Echt geweldig!

Dit jaar ga ik zeker ook een poging wagen :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een beest die purple, echt een contrast met je andere mislukte plantjes lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...