Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pindarots123

*1E Kweekalert* 5X Og Kush Huismerk

Recommended Posts

Vooral als de zaadjes rijp zijn zoals bij jou kun je ze makkelijk verwijderen en dan is er niets mis met de wiet die er over blijft. Als ze een week of twee voor oogsten bestoven waren had je veel onrijpe klein, niet harde zaadjes en dan is het vies tijdens het roken. Hermas die nog bananen produceren en droge pollen in toppen is wat minder maar dat lijkt bij jouw niet het geval te zijn. Ik vind og kush kruizingen meestal misselijkmakend ruiken, maar het duurt met drogen en curen vaak ook wat langer voordat het lekker wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik draai nu al de derde ronde op zaad wat ik uit een eerdere zelfbestoven dame heb gehaald. Niks mis mee, geen mannetjes of uitgesproken herma's, maar enkel zo nu en dan een balletje plukken vanwege genetische gevoeligheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DE EINDSTAND!

 

Inmiddels is alles na 6 dagen al kurkdroog. Dit is voornamelijk te wijten aan dat het allemaal kleinere topjes zijn omdat ik ze zoveel mogelijk heb moeten ontleden bij het eruit vissen van het zaad. Door de hoge LV in de eerste dagen heeft een enkel topje wat schimmel te pakken gekregen, deze heb ik er nog tussenuit moeten vissen en heb hierdoor zo'n 20 gram weg moeten gooien. Ook het zaad wat eruit kwam heb ik voor de grap nog even gewogen en dit was zo'n 25 gram zaad.

 

257 gram is het overgebleven totaal. Dit komt neer op 0,64 gram/watt. Natuurlijk voor een allereerste rondje aardig, maar stiekem had ik op meer gehoopt. Richting het eind heb ik behoorlijk wat tegenslagen gehad. Ook denk ik dat de kwaliteit nog te wensen over laat. Ik moet het hier en daar nog wat uitdelen om wat meningen te krijgen.

 

Zoals je ziet is de LV 53%, iets te laag als ik het nog wil curen, ik heb nog een plannetje om er wat sinaasappelschillen bij te gooien, een tip die ik al vaker tegen ben gekomen.

 

gallery_45860_18789_481223.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

die % gaat wel omhoog als het geen 25c meer is, let daar wel op

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondanks de Hermans toch nog een mooi rondje Schilt je zoiezo al lope naar de shop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...