Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

Ik ga mijn allereerste kweek weldra opstarten. Al zit ik wel nog met een aantal vraagjes. Ik ben van plan dit te doen in mijn garage, deze is ongeveer 4m breed en 6-7m lang. In de garagepoort zelf zit onderaan een groot aantal verluchtingsgaten. Wat ik wil weten hier omtrent;

1) zullen de planten genoeg verse lucht krijgen via de verluchtingsgaten ?

2) zal er door de verluchtingsgaten een weedgeur naar buiten komen ?

 

Nog even een verdere toelichting; ik ga een basic opstart doen met vierplantjes in een tentje met koolstoffilter.

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo ,

De inlaat van verse lucht is meer dan voldoende .

Als je een goed filter gebruikt en je blaast af in de garage , dan kan je zelf ruiken of alles okee is .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kweek ook in mijn garage.

In de garage heb ik een kast waar de planten in staan, hierin word afgezogen over een koolstof filter.

zo heb je geen stank.

Ook heb ik er een vloerverwarmings-mat in liggen .

deze is 60 watt, en hierdoor heb je blije wortels.

mijn kast is 60x60cm. hierin staan ook 4 plantjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een verwarmingsmatje was ik ook al van plan te leggen, de garage zit namelijk niet vast aan de woning en er is ook geen verwarming aanwezig, dus het kan er del koud worden denk ik dan. Bijkomend vraagje; is het met zo'n mat mogelijk om in de winter ook te kweken ? En is er eventueel extra risico aan verbonden, op vlak van brandgevaar ? Ik heb al gelezen over een branddetectiesysteem, is dit aan te raden ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eddy , ik denk dat je veel hier en daar wel kan vinden en dan filter je alle info wat voor jouw van belang is.

 

Alle vormen van beveiliging zijn aan te raden maar begin bij alles veilig aan te leggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kweek zo ook in de winter. je moet je mat gewoon goed afzekeren.

Dan kan er weinig misgaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...