Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jommeke

9 X Superskunk Wz Huismerk

Recommended Posts

even over wz ik koop ALTIJD huismerk van daar en zeeeer tevreden over.gewoon knallen :icecream:

 

vind wel dat u schatjes in 2de week bloei er maar wreed klein uitzien.

ik zet in bloei na verpotten en als de blaadjes elkaar raken van de planten ,krijg je een lekker vol veldje.

dat doe ik toch,andere mensen zullen hier een ander gedacht over hebben.als ik het goe zie zit je hier nog maar in derde internode .even langer laten groeien int vervolg,voor de rest gewoon gaan filliberke hahahaha, a neen jommeke :likken:

 

mijn allereeste kweek draaide ook ongeveer op 23 graden.zolang de nacht en dag temp niet te veel schommeld geraak je er wel door.natuurlijk het ideale lig iets hoger,maar ok wat is ideaal in deze kut wereld :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@soulfly : ik heb het zelfs nog niet geteld zal ik in de week eens doen .

en langer voor groeien ga ik ook doen maar de volgende ronde ga ik buiten laten voor groeien .

en het huismerk is een merk dat ik ook vaak gebruik , soms rqs maar het blijft gewoon top zaad ( ben er tevreden over ) alleen bij deze heb ik voor dat ze redelijk klein blijven , achja wat ik afhaal spaar ik al uit en het blijft een leuke hobby :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

binnen een paar weken de volgende ronde buiten laten voor laten groeien , zou da veel verschil zijn als ik het onder de lamp zou doen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

bloeiweek 3


bloei week 3



aangezien dat ik een dinosaurus zen met pc's en da bbc gedoe nog ni helemaal onder de knie heb zijn hier nog wat fotos van bloeiweek 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@willy.w : inderdaad volgende run ga ik meer hoogte benutten .

hallo iedereen

vandaag heb ik de dames eens naar de kapper gestuurd . ik kon ze moeilijk water geven en daarom heb ik een groot deel schutblad afgehaald .

foto's zal voor morgen zijn . voor de rest gaat nog alles goed met de dames

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet slim om dat schutblad weg te halen..

Wat gaat nu de fotosynthese doen ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo allemaal

hier zijn de foto's van de dames , gisteren had ik ze wat getrimd en voor de rest gaan ze nog goed

 

bloei week 4 en trim

bloeiweek 4

fijne dag nog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn idd erg klein, te vroeg geschakeld zoals ik op de vorige pagina al zei maar

ze doen het nog (das t belangrijkste) en das mooi een leer voor de volgende keer.

gallery_45897_18773_1625879.jpg

gallery_45897_18773_2123943.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@capo , inderdaad volgende keer iets langer laten voor groeien , meer hoogte gebruiken , en waarschijnlijk terug andere potgrond .

het is allemaal wat zoeken voor de moment, maar ik heb al veel dingen bij geleerd sinds dat ik bij dit verslag ben begonnen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zog dat je buiten wilt gaan voorgroeien? Dat was hier een recept voor totale drama's.... doen we nooit meer!

Te veel strek, je neemt voor je t weet beestjes mee naar binnen de tent in, en zo waren er nog wat redenen... binnen voorgroeien en dan naar buiten prima, omgekeerd no way hose....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk ook dat je veel te vroeg op 12/12 bent gegaan en aangezien je al in bloeiweek 3 zit is de meeste groei er ook wel uit. Persoonlijk zou ik nieuw zaad onder tl-licht laten ontkiemen en me voorbereiden op de volgende ronde want dit gaat je weinig opbrengen vrees ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dilago : was ik al van plan , ik heb al nieuw zaad enzo , maar dat is voor later eerst dit afwerken en dan de rest , we zien wel wat deze ronde nog gaat geven :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo iedereen

voor de moment zitten we in bloeiweek 5 , alles gaat nog goed .

dinsdag breng ik weer verslag uit hier is al een foto de rest is voor dinsdag

bloeiweek 5

 

tot de volgende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leest een stuk makkelijker als je je foto's even post. Even naar je gallery gaan en daar de bb-code kopiëren en dan hier in een bericht plakt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo iedereen

hier zijn nog een paar foto's van bloei week 5 .

ik zie ze dagelijks veranderen een plezier voor naar te kijken :D

gallery_45897_18773_1087440.jpg

 

gallery_45897_18773_475898.jpggallery_45897_18773_71543.jpggallery_45897_18773_1872243.jpggallery_45897_18773_2342717.jpggallery_45897_18773_1498636.jpg

 

de rest bekijk je maar in mijn album :P

tot de volgende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het enige dat je nu nog hoeft te doen voordat je bij het uploaden van je foto's 'finish & publish' drukt, even op het knopje 'rotate' drukken, dan komen ze er allemaal rechtop in te staan in je album :tu

 

Ligt het aan mij of is dit wel heel weinig bloei voor 5 weken op 12/12?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het ook wat weinig, zit zelf op 3,5 week en staat er toch iets anders voor. Denk dat het ook met de volwassenheid van de plant te maken heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo iedereen

na een paar drukke weken en tijd gebrek even het verslag afwerken .

door tijd gebrek ben ik ook bloeiweek 6 vergeten te fotograferen ( sorry )

nu stand van zaken voor de moment zit bloeiweek 7 er ook op ,maar nog niet klaar ik schat nog een week of 2-3

de zaden voor de volgende run zen ook al ontkiemt , maar dat is voor later .eerst het 1 afwerken voor we aan het ander beginnen :D

en tot slot de foto's van bloeiweek 7 veel klein toppen en als ik in het weekend een vrij moment vind even de bovenste schutbladeren weghalen

gallery_45897_18773_114676.jpggallery_45897_18773_1534460.jpggallery_45897_18773_1568591.jpggallery_45897_18773_2199353.jpggallery_45897_18773_1431347.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tis makkelijker te zien als je foto's zonder HPS licht maakt, dus als de lampen net uit zijn ff gauw een paar foto's schieten.. Kunnen we tenminste al het mooie groene zien. xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo iedereen

tijd voor een kleine update voor de moment bloeiweek 8 en bijna klaar .

voor de moment zie ik ze links en rechts bruin worden ik schat begin volgende week / de week erachter dat ze klaar gaan zijn ( een groot deel toch ).

ze krijgen nu ook alleen maar water . als ik ga snoeien zal ik een uit gebreid foto verslag maken van elke plant ( als de tijd dit toe laat )

gallery_45897_18773_1667790.jpggallery_45897_18773_2066936.jpggallery_45897_18773_1876552.jpggallery_45897_18773_933150.jpggallery_45897_18773_2406167.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

die zijn toch nog behoorlijk gegroeid

ergens een beetje stilgestaan en er toch nog doorgekomen

mooie bladeren

opt eerste zicht zou ik zeggen die mogen nog wel even

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...