Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
nieuweling

Wat Hazesjes Onder 4 Zonnetjes

Recommended Posts

Lekker woest bos, I like it! :)

 

In je album kan je je foto's rechtopzetten, klein knopje beetje rechtsboven, direct onder je albumnaam

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey scirocco in mijn album staan geen fotos?

dracon6521 dankje wel en welkom.

 

 

mvg nieuweling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik opload ze op een site en daar copieer ik die code en plak hem hier op wf.

 

gr nieuweling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hier oploaden man. :specool

 

Je plantjes staan er beter dan mijn nek, na het bekijken van je fotos doet die een beetje pijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wist niet dat je hier kon oploaden volgende foto's hier proberen te oploaden scheld jou nek klachten

 

Mvg nieuweling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit alleen maar vordering :icecream:

Succes :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

bonenstaak haze (s5) :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@triforceNLdankje wel wees welkom.

@Kechich dankje dat is de bedoeling.

@Rodja haze s5? Werd mij verkocht als amnesia haze.

 

Mvg nieuweling

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben t met Rodja eens, t benne volgens mij ook s5 bonenstaken die je hebt staan daar.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag weer langs geweest ze hadden afgelopen vrijdag te drinken gehad vandaag stond de tensio op 37mbar dus staan nog steeds nat drinken niet veel zo lijkt het dus 4 dagen niks gegeven ga donderdag weer kijken.ben helaas vergeten foto's te maken zal donderdag weer nieuwe maken en hier droppen.

 

Mvg nieuweling

Edited by nieuweling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe je tent open en je weet t...:)

 

Jouw plantjes lijken sprekend op de mijne, en die van Rodja, de echte stekkenhaze bonenstaken die de pro's overal kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update Vandaag weer geweest en snap niet waarom ze nog steeds geen water willen ze hebben nu 6 dagen niks gehad Tensio staat op 50mbar en potten zijn nog wel redelijk zwaar maar heb ze tog gewoon gegeven en zie ook wat blad probleem hebbenL ze allemaal van beneden tot aan de helft met dit soort rare vlekken check

 

16lwrkp.jpg

 

j76u4g.jpg

2zsnudx.jpg

2w3q2h0.jpg

 

Mvg nieuweling

Edited by nieuweling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou idd maar eens goed naar de onderkant vd bladeren gaan kijken of je daar kleine stipjes ziet bewegen...

Zo ja, gelijk roofmijten erin knallen voor je plantjes helemaal vernield zijn door die fuckers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bestel ff bij Entocare, hun Tetrix stam kan de lage LV aan. Haal maar twee pakjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb even onder de bladeren gekeken zag wat puntjes dus heb een effen ingezoomd met de tel en zag iets wat op een worm lijkt en beweegt,lijkt niet egt op spint wie weet wat dit is en hoe ik het kan bestrijden?

 

2sajses.jpg

 

Mvg nieuweling

Edited by nieuweling

Share this post


Link to post
Share on other sites

trips!! succes met die klootzakbeesten zijn bijna niet weg te krijgen

ik heb ze ook gehad had al mijn planten meerdere keren gesproeid met neem olie.

blijkt achteraf dat ze zich in de pot ( grond ) nestelen die had ik natuurlijk niet mee gesproeid dus een week later weer een dierentuin

toen heb ik roofmijt uitgezet nu heb ik er een beetje een halt aan kunnen roepen

 

tip: zo snel mogenlijk aan pakken ze vreten heel je plant kapot waardoor de opbrengst minimaal is!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey dragon6521 klopt zijn inderdaad trips heb zojuist 100 roofwantsen uitgezet en waarschijnelijk over week weer 100 uitzetten ze hebben de planten flink aangetast en na deze ronde alle aarde weg flikkeren!! Ze hebben vandaag geen water gehad Tensio geeft 44 aan dus staan nog nat ga ze denk ik vrijdag weer geven en nieuwe foto's weer uploden.

 

Mvg nieuweling

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

tip: zo snel mogenlijk aan pakken ze vreten heel je plant kapot waardoor de opbrengst minimaal is!!

Is het zo erg? Ik dacht dat spint veel gevaarlijker was. Het zou verklaren waarom ik nog nooit boven de 0,5gram de watt ben uitgekomen want ik heb alle keren trips gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dil... ik heb ook trips en spint, maar bij mij zijn de opbrengsten niet ver onder de 1 op 1, daar ligt het bij jou ook niet aan.

Zeker sterke gezonde planten gaan echt niet kapot van een beetje ongedierte, als er wat anders niet klopt waardoor je planten al niet echt happy zijn wordt een beetje ongedierte wel een plaag van bijbelse omvang...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi om te weten Scirocco! :)

 

Bij mij zal het dan ergens anders aan liggen, langzaam maar zeker kan ik alles wel uitsluiten. Mocht ik nou op rfx-1 ook weer niet hoger dan 0,5 gram de watt komen moet ik het elders zoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké DAN zijn weer terug met een update zo ver ik kan zien doen de roofwantsen wat ze moeten doen lijkt niet meer erger te worden.heb ze vandaag weer gegeven

 

Flora nova bloom

Bio bloom

 

Ec 1.2

Ph 5.8

 

wjw7bl.jpg

21ca6o3.jpg

2ueu339.jpg

 

Mvg nieuweling

Edited by nieuweling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...