Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

RookieKweker

Autoflowers Beginnen Met Led Kweeklamp

Recommended Posts

Hallo mensen , ik heb een vraagje ik ga binnenkort autoflowers neerzetten binnen en wil deze lamp bestellen! ( budget is laag) iemand ervaring of tips ? Ik hoor het graag i750lj.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi Rookiekweker, ik heb zelf ook een budget LED kweeklamp gekocht en dit is de Mars Hydro II 400w, hij koste me 190 dollar en moest vanuit China komen, was in 2 dagen binnen lol ( ik vermoed dat ze opslagpunten hebben in Europa ) maar dit is ook mijn eerste LED kweeklamp en ik heb eigenlijk niet zoveel ervaring met LED, ik kan je de Mars Hydro II wel aanraden

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb eigenlijk niet zoveel ervaring met LED, ik kan je de Mars Hydro II wel aanraden

 

Dat is tegenwoordig de trend op dit forum,

mensen iets aanraden zonder veel ervaring met het desbetreffende product.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik probeer de beste man enkel te helpen, heb een hoop filmpjes op YouTube gezien over de Mars Hydro II 400w en ben er positief over, ik kweek nu ook zelf ermee,

 

beter blijf je gewoon weg uit een topic als je toch alleen wilt dissen..

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh, een gewaardeerd forumlid met meer dan 4000 posts de les lezen terwijl je zelf net 25 reply's op je naam heb staan. Wat zal ik daar eens van zeggen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol moet ik daar ontzag voor hebben? werkt dat zo hier? jezus..

Het ging over led lampen dus zullen we gewoon ophouden?!

 

 

en in essentie probeer ik gewoon te helpen....... daar zal ik me de volgende keer nog wel eens over bedenken,

 

bedankt jongen :) top

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beleefdheid gebied inderdaad dat een beginner zich wat terughoudend opstelt. Als jij ergens voor het eerst op visite bent ga je toch ook de gastheer niet lopen afzeiken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee daar heb je gelijk in maar zoals ik zei ik had enkel het beste voor, als de kritiek opbouwend is dan komt het ook anders binnen bij mij, excuses voor mijn gedrag,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen probleem. Niemand is perfect en ik zeker ook niet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn hier een aantal topics over ledlampen. Kijk maar eens bij het topic van Wietefras en Led3nov. (weet niet zeker of ik die laatste naam goed geschreven heb)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de lamp erg goedkoop is, gewoon proberen en een verslagje doen. Er zullen zat mensen nieuwsgierig zijn naar het resultaat.

Als de 15 watt niet genoeg is kan je altijd bij lichten nog met extra ledlampen of spaarlampen oid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

 

tis jou utopia dus zet die autoos er onder en geniet er van .

ik heb zelf een actionledlamp omgebouwd 10 watt .

daar heb ik meerdere keren autoflowers onder afgebloeid en gaf hele mooie groei en gezonde planten .

mooier als onder tl 8 dat sowieso .

ik gebruik em niet meer vanwege gedoog want anders had er nu wel een sfv og kush x cheese fem van devils harvest onder staan voorgroeien.

is met 1 zo n groter geel vlak led maar 100 van die kleine stukkies moet ook kunnen me dunkt .

ik raad je aan om er voor te gaan .

gewoon lekker growen met die led er zijn meerder wegen naar rome .

 

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...