Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jelle2

Canna vraag.

Recommended Posts

Goedendag,

ik zit nu in de 7e week bloei in een igrow sr. en mijn ec staat op 1.8,volgens cannaschema(aqua) moet ik nu op 1.2 zitten,en volgens de growshop mag ik best tot 2.2 gaan,wat is wijsheid nu?ik ga volgende week over op alleen water.Moet ik elke dag omlaag om de voeding zo geleidelijk mogelijk omlaag te brengen ,of volgende week leegpompen en in 1 keer over naar afgezuurd water.wie heeft er ervaring mee? :verrygood

 

Oja , ik kweek op mapito

Hier een foto,op of aanmerkingen altijd welkom.Vandaag 8e week bloei in gegaan.

http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=178698

 

Zou je de post willen editten in plaats van steeds nieuwe te posten

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites

ec mag nog wel wat hoger, zou toch zeker nog 2.0 geven, je ph is precies ook niet altijd ok geweest aan de bladeren te zien !

 

voeding hoef je niet af te bouwen gewoon laatste 3 dagen enkel water met enzymen geven

 

heb je wel eens gespoeld met die kweek !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had niet eens gezien dat je kon editten Atmosphere,thanks voor de tip.

 

En bezoeker,mijn ph is de gehele kweek 5.8 geweest,dus dat is goed.

Spoelen heb ik niet gedaan omdat ik kweken heb gezien ,ook op mapito,waar ook niet gespoeld word en toch mooie planten waren,en het water constant ververst word omdat ik dat systeem heb met zo`n vlotter.Maar jij raad dus aan om af en toe te spoelen.Zal ik volgende kweek proberen,want ik zit al een aantal weken met zulke(boven)bladeren en de hoofdtoppen zullen ook geen colaflessen worden denk ik,of ze moeten de laatste 2 weken nog gaan knallen.Bedankt voor de info. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

op zo'n hydro systeem is het toch aan te raden minstens elke 2 weken te spoelen !

 

zuur dan de ph ook af met citroenzuur tot 5.5 citroenzuur helpt ook de achtergebleven voeding snel af te breken :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
op zo'n hydro systeem is het toch aan te raden minstens elke 2 weken te spoelen !

 

zuur dan de ph ook af met citroenzuur tot 5.5 citroenzuur helpt ook de achtergebleven voeding snel af te breken :verrygood

Ik gebruik nu ph bloei van canna,dus citroenzuur is ook beter.

Heeft spoelen bij mij nu nog zin in de laatste 2 weken met het oog op de opbrengst?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik gebruik nu ph bloei van canna,dus citroenzuur is ook beter.

Heeft spoelen bij mij nu nog zin in de laatste 2 weken met het oog op de opbrengst?

Heeft zeker zin, zeker als je dadelijk op dezelfde vlokken door wilt gaan.

Mapito is langer als een jaar bruikbaar als je er goed mee omgaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik gebruik nu ph bloei van canna,dus citroenzuur is ook beter.

Heeft spoelen bij mij nu nog zin in de laatste 2 weken met het oog op de opbrengst?

Heeft zeker zin, zeker als je dadelijk op dezelfde vlokken door wilt gaan.

Mapito is langer als een jaar bruikbaar als je er goed mee omgaat.

mooi,morgen citroenzuur halen en dan spoelen de hele week,ze gaan dinsdag de 9e week bloei in,en dan maar hopen dat er nog een leuke opbrengst afkomt.ongeveer 25% van de haartjes is nu bruin. Bedankt voor de reakties. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...