Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wesley070

3× Super Cheese 3× Purple Haze 2× 250W Hps

Recommended Posts

:welcome:

Van de week ga ik beginnen met de nieuwe kweek 6 plantjes 3 keer de super cheese en 3 keer de purple haze.

Beide van freeseedsonline.nl

Ik doe de dames dit keer onder 2 hps lampen van 250watt.

Ik doe het weer in de zelfbouw kast van 130cm×70cm en 140cm hoog

 

In de kast hangt een kleine bureauventilator, als afzuiging gebruik ik 2 pc fans (de stank kan me niks schelen er woont niemand rond mijn huis die er last van zou kunnen krijgen...)

 

De plantjes gaan lekker in de aarde van Plagron Grow mix. In totaal Gebruik ik 180 liter, ik heb 3 brede bakken van allemaal 60 liter dus er gaan 2 planten per bak.

 

Heb je nog vragen of tips? Ik hoor het graag.

 

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindelijk! Het spijt me dat ik pas nu begin met deze blog, ik hoop dat velen van jullie weer mee zitten te lezen en ik hoor het graag als er iemand nog tips of trucs voor me heeft.

 

Vandaag na 1 maand groei heb ik de klok op 12/12 gezet. Ik zal vandaag of morgen nog wat fotootjes plaatsen..

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben benieuwd naar de foto's wesley!

 

Wordt het niet erg warm met 500watt hps in zn kleine ruimte en maar 2 pc fans?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben benieuwd naar de foto's wesley!

 

Wordt het niet erg warm met 500watt hps in zn kleine ruimte en maar 2 pc fans?

 

Nee het word niet zo heel erg warm in de kast, eigenlijk weinig verschil met de 400w hps

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44915_18808_239138.jpg

 

gallery_44915_18808_218312.jpg

 

De 2 voorste planten daarvan is de kleine linker plant een purple haze en de grote is de super cheese, de 2e rij is beide super cheese, en de laatste rij zijn de purple haze planten....

 

En de hele kleine in de pot is een afgebroken topje van de purple haze die ik er gewoon tussen laat staan.. ff kijken wat het word, en dan zet ik 'm buiten...

 

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van de week heb ik nog space-brownies gemaakt en Gvd. Zeg ik weet niet wat voor shit die mensen op YouTube roken maar als ik 12 gram in een kleine bakvorm doe met een mix van dr. oetker... nou ik was helemaal aan 't trippen samen met wat vrienden.... niet normaal! Volgende keer maar wat minder doen lol

:vape:

 

 

 

Ik heb trouwens de hele kleine plant die in het potje stond buiten in de tuin gezet dus maar even aanzien hoe dat gaat nu met het weer..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...