Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

shifto

Webcam Grow, Wie Komt Er Tips Geven?

Recommended Posts

Ik heb geen idee waar ik mee bezig ben. ik doe maar wat dingen die ik hier en daar lees. Het leek mij wel leuk als de experts af en toe eens zouden kunnen komen kijken en waar nodig tips geven. :)

 

Hier kun je de webcam stream bekijken.

http://bolneze.nl:8081/

 

Deze zal online blijven tot de oogst, misschien daarna weer met een 2e poging. :)

 

Iemand zo op het 1e gezicht al tips?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

nix mis mee

zulke emmers heb ik ook .

ga ik volgen !!! :specool :specool :specool

wat voor lampje heb je ?

welke grond gebruik je ?

wat is je lichtregiem

etc er komen zoveel vragen in me op !

 

 

 

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag mij af of dit verstandig is ?

Ben jij zo niet makkelijk traceerbaar voor de blauwe petten die moeilijk doen over 3 plantjes .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik maak mij niet zo druk, dan moeten ze echt niets beters te doen hebben. Hier in de omgeving alleen al staan volgens mij velden/kassen vol bij sommige boeren. ;)

 

@macerror ik zal snel eens een foto van de setup posten. Ik heb nu 9x 6w LED lampjes en potgrond van de intratuin. :P licht is 18 uur per dag en het zijn autoflowers, ik heb begrepen dat er dan niet zo veel fout kan gaan. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blauwe petten zal misschien wel mee vallen, maar er zijn ook wel andere mensen die graag een gratis wietje komen halen.

 

Tegenwoordig laten ze het adres niet meer zien, maar je e-mail adres is wel zichtbaar op je domeinregistratie dacht ik. Met de locatie van je IP adres erbij staan ze dan wel erg makkelijk voor de deur.

 

Als wij op die link klikken dan weet hij overigens ook welk IP adres wij vandaan komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een ingecalculeerd risico zullen we maar zeggen. Ik denk niet dat het heel interessant is als beginner met zijn 1e kweekje. Moeten nog maar zien of er iets af komt. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn advies als growende g33k. "gewoon niet doen" !

 

De politie zou ik me ook niet druk over maken. De nerd die je systeem hacked en je gaat afpersen omdat hij weet dat je wietgroeit en je baas mag het niet weten.... Is wel een optie. Of je vergeet dat je dit gedaan hebt. Over 2 jaar vind je die droombaan. En ga je mailen met info@bolneze.nl naar je nieuwe droombaan ...... Het klinkt allemaal idioot, maar alles wat je op internet zet gaat er NOOIT meer af.

 

 

De instelling "ik heb niks te verbergen en ik ben niet interresant voor criminelen en justitie". Dat is de moeder van alle fuck-ups. Vraag dat maar aan al die meisjes die gestalked worden en die boys die gecatfished worden lol .

 

Als IT beveiliger adviseer ik altijd aan bedrijven. "hou je aanvals oppervlak zo klein mogelijk". Een webcam waar je wietgroeit met alle poorten open naar de buitenwereld. Dat gaat je niet helpen.

 

Als je dit dan wil doen. Dan zou ik zeker een aantal anonymizing proxy's en TOR gebruiken om dit plaatje aan iedereen te laten zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk is het wel, of het safe is weet ik niet, de straat oversteken is ook riskant en het veiligste is om niet te kweken.

 

Deze drie plantjes is natuurlijk niks, maar wie weet krijg je de smaak te pakken en zet je over een tijdje ook een keer een kas vol. Als dan de halve wereld al bij je langs is geweest via je cam ben je dan niet meer zo zeker van hoe safe je bent. En het is heel moeilijk om in deze de klok terug te draaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het bolneze domein is maar een throwaway, daar ga ik niet mee mailen. Verder heb ik goede vertrouwen in mijn kunnen als IT'er dat ik ook wel verzekerd ben van een goede beveiliging. Voor de webcam staat trouwens maar 1 poort naar die VM open welke in een apart VLAN zit gescheiden van mijn eigen netwerk. Wel bedankt voor de tip!

 

Al zocht ik toch meer tips m.b.t. de plantjes! :D Ze zijn nu alle 3 boven de grond en beginnen open te klappen. Nog speciale zaken om rekening mee te houden in dit moment? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk idee om ze voor een cam te zetten. Veilig of niet veilig, het is gewoon leuk.

 

De plantjes zijn boven? Niets doen, lekker laten wortelen en groeien tot de grond wat droog wordt, dan weer een klein beetje water geven, heel weinig en rustig geven. Lamp laag houden, dus dicht op de plantjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, lekker laten gaan, en vooral je niet gek laten maken door de ongetwijfeld goed bedoelde adviezen die er in je chat gaan verschijnen. :rtfm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het erg leuk, ideaal om de hele tijd naar je plantjes te kunnen kijken! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

luchtvochtigheid op 70% houden

 

wortel stimulator

 

regelmatig bevochtigen met verstuiver ( water 5.8 ph )

 

temperatuur op + - 22 graden houden dag en nacht

 

veel licht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Watvoor software gebruik je hiervoor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat wordt toch niks want vrouwen en computers gaan niet zo goed samen. :P

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank voor alle leukjes! :D

luchtvochtigheid op 70% houden

 

wortel stimulator

 

regelmatig bevochtigen met verstuiver ( water 5.8 ph )

 

temperatuur op + - 22 graden houden dag en nacht

 

veel licht

Wat is een wortel stimulator?

 

Watvoor software gebruik je hiervoor?

Nu YAWCAM, maar die heeft een hoop limitaties. Ben bezig met het ombouwen naar een youtube livestream met OBS, maar die site is nog niet klaar. :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes met streamen, dit soort actie's vind je niet zovaak hiero

 

in de broodkweek is dit een vrij normale beveiligingsmethode, alleen delen ze die linkjes nooit :D

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even opzoeken op het internet

Bac wortelstimulater

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes met streamen, dit soort actie's vind je niet zovaak hiero

 

in de broodkweek is dit een vrij normale beveiligingsmethode, alleen delen ze die linkjes nooit :D

Oh maar jullie houden dit nu toch allemaal voor mij in de gaten? :P
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wortel stimulator

 

product dat wortelgroei bevorderd

betere wortelgroei sterke plant !

meer voedsel opname

dikkere toppen

Share this post


Link to post
Share on other sites

wortelstimulator is weggegooid geld

 

stimuleert behalve hun omzet helemaal niks

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

preview.jpg

 

Binnenkort een stuk meer informatie op de site! Denk aan luchtvochtigheid, temperatuur etc. :) Ga het dit weekend proberen af te maken. Er zijn ook meer camera's onderweg om van verschillende kanten te filmen (deze webcam blijft ook voor geen meter zitten).

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...