Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Rutt

Heeft iemand dit wel eens gebruikt?

Recommended Posts

Sepult ik zit in Rozenburg op school :D ... in de buurt van spijkenisse en dat is in de buurt van Rotterdam :verrygood :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ga morge op jacht naar die blunts..... VErkopen ze die ook in gewone tabaks winkels? of moet je echt naar een head shop of zoiets?

Er zullen misschien wel tabaksspeciaal zaken zijn die het verkopen,maar zou rechtstreeks naar een Headshop gaan,bijna 100% zeker dat ze het hebben.

Greetz Rutt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ut gevonde :verrygood Ik was toen met iemand die mij vertelde dat ut super moeilijk is om die te draaien. En toen heb ik hem toch maar niet gekocht ( moest er bij de tabakszaak meteen heel veel kopen en ik heb ut geld ook niet op de rug groeien ) later kwamen we nog de royal blunts tegen die apart verpakt is. helaas was dat winkeltje al dich morge toch maar even terug.Ben benieuwd of het lukt en of het wat is .......

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt die open blunts in verschillende merken een ZEER VEEL verschillende smaken en is echt niet moeilijker te rollen ofzo

 

moet je maar is proberen!! :verrygood

 

kan je trouwens ook in nachtwinkels enzo kopen is echt niet zeldzaam ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

IK heb er al een , Volgens mij wel facking duur in een head shop 2,50!!!!!

 

Maja ik d8 voor een keertje te proberen doen we dat maar. Alleen die vent had er ook nog liggen voor 1,50 maar die waaren wat ouder en droger zei hij. Houd dat dan in dat die vloeitjes niet te veel mogen opdrogen? Ik heb hem maar in de verpakking gelaten omdat ik hem pas komend weekend wil gaan uitproberen. Of kan ik hem nu alvast draaien??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie niet wat blunts met knaster te maken hebben maarja.

 

Ik vond het echt super super vies, en nog bijzonder scherp op de keel ook. Ik ging echt bijna dood toen ik een joint daarvan rookte (en nee, niet van stonedheid.)

 

Absoluut een afrader!

Share this post


Link to post
Share on other sites

akkoord, het is wat scherper in de keel, maar een afrader is het toch ook wel zeker niet. Is best wel chill, kivind het eens iets anders

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Rutt,

 

Op welke site kwam je dit tegen? Ben paar weken geleden 2 keer gedotterd. Ben nu gestopt met roken, maar wil wel blijven blowen... Als dit gezonder dan tabak is... ga ik het zeker proberen...

 

Alvast bedankt.

 

Pollux

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...