Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
high time

Iemand Die Weet Wat Deze Bladeren Tekort/teveel Hebben ?

Recommended Posts

Is er iemand die mij kan vertellen wat er mis is met deze bladeren ? Het zijn slechts een blad of 3-5 de rest ziet er nog gezond uit, maar zou toch graag weten wat het is ;)

 

gallery_45709_18692_1511.jpg

 

gallery_45709_18692_1409986.jpg

 

gallery_45709_18692_1529537.jpg

 

voor meer info kijk hier ook eens :

http://www.wietforum.nl/topic/119988-eerste-eigen-kweek-scrog-triple-cheese-barneys/page__fromsearch__1

 

Hoop dat iemand kan helpen :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien wel handig om te vermelden waar deze bladeren aan de plant hebben gezeten?

 

Bovenin of onderaan/midden en een inlaat opening of ventilator oid in de buurt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijken wel uitgegraven gangetjes, fotos zijn een beetje onscherp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De bladeren komen van her en der op de plant (zit niet echt een patroon in) en het zijn slechts enkele bladeren, zeker niet de hele plant. Spint is het denk ik niet want ik zie geen schade aan het blad (gegrageven gangetjes of dergelijke), enkel een lichtere verkleuring. Sorry maar een duidelijkere foto lukt mij niet <_< op de eerste foto rechterkant van het blad aan de bladranden is het nog redelijk duidelijk te zien toch ? 2de foto mss minder duidelijk, maar linkse blad rechtse bladvingers zijn de linkerkant volledig verkleurt ;) Heb ook al gedacht aan het TMV-virus, maar hier is niets aan te doen zeker ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2e foto linker blad lijkt op beginnende tmv.

 

Misschien de stekjes / zaadjes gepot nadat je een jointje / shaggie hebt gedraait?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

prachtige bladeren!

 

dat reliëf ontstaat door iets teveel voeding, door de plagron growmix.

 

niks om zorgen over te maken, voedingsbuffer slinkt vanzelf.. succes met je ronde!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke, TMV dus :( niets meer aan te doen heb ik gelezen, iemand ervaring mee ?

Slechts enkele bladeren tonen besmetting dus ik ga toch proberen verder zetten :P

Kan iemand mij vertellen wat dit aan de smaak/kwaliteit van de wiet doet ?

En of dit besmettelijk is voor de andere plant in mijn hok ? (deze heeft nog geen symptomen getoond)

Volgende keer hok toch eerst ontsmetten en handschoenen dragen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks aan te doen, als t een enkel blaadje hier en daar is dan is er niks aan de hand maar is de helft van je plant aan de beurt dan gaat ze je niet brengen wat de andere wel doen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke, bedankt voor de reacties ;)

Nu maar hopen dat het goed komt :rolleyes:

nog een dikke maand te gaan dus ik hoop dat het bij die enkele blaadjes blijft :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

TMV valt wel mee te leven tot het einde van je oogst. Als het van je eigen moeder komt zou je kunnen proberen van ze een paar maal na elkaar te stekken, zo zou het verdwijnen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

TMV virus is jammer maar het heeft niet veel invloed op de opbrengst en kwaliteit.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...