Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wietblondje

Meer Thc ...?

Recommended Posts

nu heb ik gehoord dat de planten wanneer je ze de laatste twee dagen helemaal donker laat staan dit voor meer thc zorgt...

 

kan iemand mij meer vertellen hierover ...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plantje denkt dat het dood gaat en trekt zijn laatste suikers uit de plant, wat weer omgezet wordt in thc.

De laatste dagen geen water meer geven helpt ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel opletten op de luchtvochtigheid ivbm rot.

Ik doe dit nooit. Wel de laatste dagen geen water, scheelt ook weer een hoop gewicht met aarde weg gooien.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft iets te maken met het bloeihormoon, dat wordt aangemaakt in de nacht.

Hoe het exact zit weet ik ook niet precies, maar een lange koude nacht voor je de dames omhaalt schijnt een positieve invloed te hebben.

Ik lees in veel topics dat mensen dat doen, ik zelf ook maar wegens geen vergelijkingsmateriaal weet ik niet of t echt werkt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is door een vooraanstaand member eens aangegeven dat de suikers zich naar het warmste deel van de plant transporteren. Als je er voor kiest om de dames een aantal dagen donker te zetten dan doe je er in die wetenschap dus goed aan de omgevingstemperatuur warmer te houden dan de worteltemperatuur.

 

Dat zou ook kunnen verklaren waarom ijswater volgens sommigen ook hetzelfde effect heeft.

 

Ik vind het allemaal om het even en knip wanneer ik tijd heb. Soms is dat met licht aan, het moment waarop de suikers zich dus ook ten volste in de toppen zouden moeten bevinden.

 

Wie zal het zeggen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het werkt zeker..

 

Als je weet wat je doet, dan kun je daar hele leuke resultaten mee halen..

Zoals een paarse wiet..

 

Ik heb zelf wel eens de laatste 48 uur donker gezet.

Zo ken ik ook verhalen van mensen die steenkoud water geven.

De temperatuur laten zaken naar 15 graden in de nacht etc..

 

Alle heeft als doel idd om de plant zijn laatste stuiptrekken om te laten zetten in meer hars..(THC)

Het plantje heeft nl tot aan het laatst aan toe de wens bevrucht te worden..

 

Het is wel van belang, in welke periode van het jaar je dit doet..

Dit ivm de lucht vochtigheid en evt rot plekjes die je "al" hebt.

Als dat het geval is.... Sowieso niet doen.

 

Maar als je een goed rondje hebt gedraaid en de luchtvochtigheid is buiten goed.. (nu bv met vorst en droog weer)

In het begin van de zomer.. Voor de honddagen, (die zijn altijd funet voor een kweek).

Zou ik het zeker eens proberen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx voor de info dan denk ik dat ik dat ijswater wil gaan proberen aangezien ik de stekken van die planten nog iets langer wil laten staan en deze allemaal in zelfde ruimte staan

 

en hoe werkt dat precies ..... :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...