Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Secretbubb

Handige Tools Op Chinese Site's

Recommended Posts

Die spullen van Ali gaan niet met een boot hoor. Zo'n boottochtje duurt een maand. Ik heb in de traking eigenlijk nog nooit iets anders gezien dan dat het met het vliegtuig gaat. Dat zijn dan alleen wel diensten die met lage prioriteit verzonden worden.

 

Soms zie je overigens ook wel de prijzen van de spullen waar de verzendkosten niet inbegrepen zijn. Dat zijn dan prijzen voor leveringen aan Chinezen oid. Dan zie je dat je vaak best nog flink wat betaald aan verzendkosten ook al is het "gratis".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blijf mij verbazen over deze Ali , neem bv. de bestelling van platte_banaan , deze kost 12,31 . Het zit in een doosje , als je dit binnen Nederland verstuurd ben 6,50 kwijt , nu komt het van de andere kant van de wereld . Dus je zou zeggen minimaal 2x 6,50 .

 

En deze Ali gaat niet failliet ... maar wordt steeds rijker .

nederlands betalen dan ook graag te veel, bestel vaak iets uit de uk, zelfs na alle extra kosten bespaar ik dan nog tientjes :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik begrijp ook niet waarom belgische en nederlandse webshops steeds zo'n hoge portkosten hebben, heb 2 USB mini ventilators besteld uit Duitsland en betaalde slechts €3,70 portkosten, heb bij bij mijn zoektocht deze ventilator ook gevonden bij belgische en nederlandse shops, waar ze vaak duurder waren per stuk en portkosten van minstens 6,90 hanteren.

 

oh ja, zijn degelijke ventilatortjes, gemaakt van metaal, 1 stand (aan/uit), genoeg luchtverplaatsing om windje te creëren, €5,99 (ook verkrijgbaar bij bol.com voor slechts €12,95 :oeps )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja..

Bol.com...

 

Ik begrijp sowieso niet dat mensen daar bestellen..

Ik per definitie te duur..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bol.com heeft alles op voorraad, dus bij bestelling de volgende dag in huis en ze komen het ook weer netjes halen als het niet bevalt.

Daar betaal je voor.

 

En dat portokosten hier in NL hoger zijn heeft onderhande te maken met hogere loonkosten voor chauffeurs en loodsmedewerkers ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat laatste kan niet kloppen, het pakket wordt toch overgedragen aan de nederlandse (of belgische) afdelingen van postNL/TNT/UPS/... die het vervolgens vervoeren

 

port in be/nl is duurder dan port de+be/nl...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste rokers, growers

 

Zit een beetje door te lezen en wat me opvalt, niemand heeft het over Douane, Invoerrechten, Belasting....

 

Ik mag graag dingen uitzoeken en heb gelezen dat je belasting en/of invoerrechten moet betalen over artikelen via internet besteld in niet EU landen. Tot €22 hoef je niets te betalen, van €22-€150 belasting en vanaf €150 belasting én invoerrechten.

 

Ik gok dat de Douane bulk onderschept, en dan staan ze op de stoep.

 

.... Ter info....

 

Mvg CD

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

en heb gelezen dat je belasting en/of invoerrechten moet betalen

\

 

:o

 

Ik heb gelezen,,

dat je helemaal niet mag kweken,

te hard rijden.

alcphol op straat mag drinken,

tegen een boom plassen \

enz enz enz.... :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb gelezen dat nederlanders hier tot hun dood mogen werken en maar betalen betalen .

en andere medelanders luieren en souperen souperen en consumeren .

en als een postbezorger 50 cent voor een pakje beurd waarom kost het dan 7 ,50 bij de meesten ?

postzegels en bier weer duurder en wat loonsverhoging kan je wel shaken .

en is de levensverwachting weer naar beneden afgeschaald niet de pensioen leeftijd want dan denken die vvders hahaha we hebben jan den arbeiderman weer eens ouderwets in zijnen peoperdje genaakt .

zo denken ze bij de vvd .

even als de slachtoffers van de mh17 wat mark zelluf persoonlijk zou regelen met zn aarstuubvriend putin .

de botten liggen er nog in de maisvelden aldaar .

der word van alles bedacht en geregeld maar het word maar duurder en duurder .

en verkiezingsbeloftes worden lachend verscheurd door mark de homo uit het park.

je kan beter hier wat in de outlets en uitverkoop rondneuzen dan heb je ook voordeel beter spul en geen verzend en of douanekosten .

en die usb fannetjes heb ik ook 0,50 eurocent bij kwantum gekocht in de aanbieding .

er lagen er 14 in de uitverkoop die liggen nu hier .

niet te koop lol .

de laatse aankoop die ik deed bij ali was een swatzaklantaarn eentje die de mariniers en special forces gebruiken .

ze slaan er de vijand mee voor de kanus want ik heb het apperaat 2 keer aan en uit kunnen doen alvorens het knopje bleef haken en hij shined niet meer .

en ook nooit meer waarschijnlijk .

het gaf nog wel een hele mooie akoestiese plons in de zwarte sloot .

mischien diend het nu als verblijf van waterluizen of bloedzuigers .

wat een meuk is me dat die ali rommel .

alsjebleift wat ne rommel is me dat zeg .

:vape:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank je, veel interessanter dan je vorige foto :P

besteld voor € 12,31 :) gratis verzending dus heb ik het binnen een maand ongeveer :) perfect op tijd voor volgende oogst :)

vandaag ontvangen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De chinezen krijgen subsidie op het verzenden van kleine elektronica ect. Het doel is om de economie draaiende te houden, de fabrieken te laten draaien en de rest van de wereld te overspoelen met goedkope gadgets, Smart Phones ect. een gsm verkopen ze voor 50 tot 200 USD met specificaties gelijk aan de Smartphones die we hier bij de belshop hebben, compleet met vinger print herkenning, veel geheugen en super scherp beeldscherm. Maar goed, door de Subsidie ze betalen dus vrijwel niets als je de 30 dagen verzending kiest. het kan ook binnen 5 werkdagen, maar dan kost het serieus geld. Ook moeten ze zich aan een maximaal gewicht en afmeting houden.

 

Uiteindelijk komt bijna alles uit azie. Van de Iphone tot de Yphone, en ieder merk kweektent wat op de markt te krijgen is, en heeeel veeeeeel meer.. CHINA....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...