Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Brievengat

Vervuilde Wiet Rotterdam Koffieshop Geeltje 14Feb2016

Recommended Posts

Ik kom nooit in de shop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

altijd respect voor jullie gehad...

 

Ik heb geen respect voor kwekers en koffieshophouders die zo praten en denken.

 

En we moeten maar alles accepteren in onze land eh. Van vieze smerige bespoten wiet naar vluchtelingen tot een werkelijk nucleaire oorlog met Rusland.

 

 

En sowieso heb ik respect voor jullie

 

Hippies stonden sterk en ze hielden allemaal van wiet.

 

Wij houden ook allemaal van wiet maar we zijn verdeeld ondanks dat we allemaal internet hebben tegenwoordig en smart telefoons.

 

 

Ik heb geen idee wat de vluchtelingen, Rusland, smartphones of de hippies met dit onderwerp te maken hebben.

 

Respect is een woord dat door jarenlang collectief misbruik is uitgehold tot een betekenisloze schil, een flauwe afspiegeling van wat het ooit voorstelde. Respect is een tweedehands term geworden, er zitten vieze vingerafdrukken op van mensen die er te vaak en op verkeerde momenten met hun tengels aan gezeten hebben.

Respect is bovendien een favoriete politieke frase geworden, omdat het eenvoudig is iets aan te hangen waarvan niemand precies weet wat het inhoudt en waarvan toch iedereen overtuigd is dat hij het ook heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen idee wat de vluchtelingen, Rusland, smartphones of de hippies met dit onderwerp te maken hebben.

 

Volgens mij heeft ie die wiet toch maar opgerookt....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een kwats gast ........

Share this post


Link to post
Share on other sites

lostchild ik hou je kweekjes tijden in de gaten, altijd respect voor jullie gehad en ook voor supernoob, maar jullie praten nu alsof jullie dat naar geeltje heb gebracht en zelf die wiet hebben vervuild. Ik heb geen respect voor kwekers en koffieshophouders die zo praten en denken.

 

Mooi verslagen maken is nice maar wat heb je daaraan als je goed gekweekte wiet zo slecht en vies beland in de zakken van de consument.

 

Ik lever alleen aan mezelf :whistle:

 

CS wiet is over algemeen troep, kweken vd shop is heel wat anders dan een lekker rokertje (dat is mooi meegenomen) en die 'kwekers' vindt je hier ook niet op WF :wave: Favo wietje uit de shop wordt een heel ander ding als je dat soortje zelf zet en goed behandeld :likken:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies, mijn eigen amnesia is lekkerder dan wat ik ooit in de shop gehad heb... en veel goedkoper...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is echte Botlek wiet.Puur 'natuur' uit Rotterdam.Niks mis mee.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...