Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sepult

Wiet mee naar Shotland

Recommended Posts

Mijn schotse uitwisselingstudent was nogal gesteld op onze hollandse groenten, dus ik dacht; Kom ik neem wat mee! Gewoon wiet lijkt me onmogelijk, maar bv wiedzaadje ofzo. Wat kan ik wel en wat moet ik absoluut niet meenemen???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan wel wiet meenemen,zie wiet versturen,staan wel wat handige tips bij. :verrygood

Greetz Rutt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan het A: naar zijn adress sturen per post op een andere naam maar let wel zet er op de ommerzijde wel een kloppend afzenders personalia op.

of

B: je doet de weed in een zakje, drukt de lucht eruit goed inpakken met dubbelzijdig plakband, dit rol je door gemalen koffie heen zodat die koffie goed om het zakje heen plakt. (hashonden kunnen niet door de geur van koffie heen ruiken, dit heb ik zelf in gedaan met 10gram Hash toen ik in de States was de hashhond liep nog geen meter bij mij vandaan)

Dan doe je dit zakje in een zakje met nog meer koffie, vervolgens stop je dit in je bilnaad, niet teveel zweten bij de douane en succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kunt ook kijken of je ergens zo"n gel potje kunt vinden ( ik wiet precies wat voor een ik heb gejad bij mijn moeder maar je ruikt er niks door heen. Verder kan je ook altijd een gewoon zakje wiet in een grote pot gel doen werkt ook goed maar of de duane daar in trappen????? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn best veel mogelijkheden :) moet wel hopen dat het werkt. Ik heb net gehoord dat op het smokkelen van wiet naar de UK 4 jaar staat.... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...