Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Melovesgreen

93 X 11 Liter Potten Pp Kweektent Dr240 Eerste Kweek!

Recommended Posts

natuurlijk zitten je spinten niet meer onder die blaadjes, ze zijn omhoog verhuisd naar de mooiere bladeren

 

Op de grote blaadjes kon ik al helemaal niks zien maar zou best kunnen dat je gelijk hebt alleen hoop t van niet!! Morgen even goed gaan inspecteren dus, rodja ga ook maar bidden dat t niet zo is. Eerste kweek aub met zo min mogelijk tegenslagen

 

Ik ga dus nu ook tetrix roofmijt 500 stuks bestellen via entocare.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jullie hadden helemaal gelijk jongens ik heb de spint gezien.... Echt balen dit!! Tetrix is besteld komt volgend week dinsdag binnen. Is er nog iets te doen of is de kweek nu verpest??? Help me aub

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temp zo laag mogelijk en lv zo hoog mogelijk houden tot je tetrixen er zijn... veel meer weet ik zo snel ook niet

 

Spint is niet het einde hoor, ik heb ook altijd wat spint gehad maar opbrengst is niet heel veel minder als je op tijd roofmijten inzet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben naar een GS gegaan van een vriend van me en die gaf me Vertimec mee in een spa blauw flesje hij zei dat het genoeg was om 10 liter mee aan te maken.

med_gallery_45762_18708_795593.jpeg

Als ik dit gebruik moeten ze allemaal dood zijn en daarna de roofmijten er ook nog bij. Ook werd me verteld van een soort vlooienbom? Heeft iemand hier iets van gehoord en waar kan je het krijgen. Dit is dis gewoon gif in gasvorm, die gooi je in je hokje met alle afzuigingen uit en dan moet alles wat beweegt en leeft doodgaan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als vertimec in je bodem terrecht komt heeft t invloed op je wortels

 

Er zijn betere giffen waar je mee kunt werke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als vertimec in je bodem terrecht komt heeft t invloed op je wortels

 

Er zijn betere giffen waar je mee kunt werke

 

Teach me El Capitano! Wat werkt nog meer tegen deze beestjes uit hell. Maar dit vertimec helpt dus wel? Hij vertelde me als ik dit 2 keer gespoten heb dat ze vrijwel allemaal dood moesten zijn.... En omdat mijn topjes nog echt minimum zijn kon het niet veel kwaad aan de topjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man man man nu moet je niet zoveel moeite gaan doen om mn vooroordeel te gaan bevestigen hoor..108 posts vanaf het begin van je verslag al een fles vertimec op tafel..geen duidelijke spuit instructie..

 

K hoop dat je je eigen wiet in grote hoeveelheden gaat roken :(

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen roofmijt wat genoeg geweest hoor..

Maar ik zou zeggen spuit die hele fles op en hoop voor je dat je er vanaf bent en dat de mensen die jou wiet gaan roken geen long ziektes krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al die lekkere wietjes in de shop zitten er vol mee kerels, denk je nou echt als een commerciele kweker met een megahok last van spint heeft dat die geen gif gaat gebruiken? Dus wel.. Sorry maar het is nou eenmaal zo. Ik weet wel dat ik voortaan mn stekjes goed ga onderdompelen om dit te verkomen en preventief roofmijt erin zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben naar een GS gegaan van een vriend van me en die gaf me Vertimec mee in een spa blauw flesje hij zei dat het genoeg was om 10 liter mee aan te maken. med_gallery_45762_18708_795593.jpeg

 

ik weet niet wat dat voor spul is maar ik heb hier de echte onverdunde vertimec en daarvan is 5 ml genoeg voor 10 liter spuitvloeistof. wat jij hebt is 500ml?

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben naar een GS gegaan van een vriend van me en die gaf me Vertimec mee in een spa blauw flesje hij zei dat het genoeg was om 10 liter mee aan te maken. med_gallery_45762_18708_795593.jpeg

 

ik weet niet wat dat voor spul is maar ik heb hier de echte onverdunde vertimec en daarvan is 5 ml genoeg voor 10 liter spuitvloeistof. wat jij hebt is 500ml?

 

Ja wie weet heeft die het achterin meteen even zitten verdunnenn zou best kunnen! Maar denk ook dat dit de vertimec gold is want die ziet er zo troebel uit als deze. De echte vertimec was als het goed is want doorzichtiger. Denk dat het beter zal werken als ik het bijv op 5 liter water zou gebruiken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doet zn eerste kweekje 93 planten.. heeft net geleerd wat goed water geven is maar weet wel al dat alle lekkere wietjes vertimec wietjes

Onzin... het zijn niet allemaal klootzakjes zoals jij die ff snel willen cashen en van nog geen toeten of blazen afweten.. er waren genoeg andere middeltjes en mogelijkheden..

 

Gif spuiten is een keuze geen verplichting..

 

Er zijn gewoon mensen die een verantwoord product neerzetten ... en weet je kwaliteit betaald zichzelf terug..

 

Maar nogmaals hoop dat je er zelf een ernstige ziekte van oploopt.. ooit was er een tijd op wf dat je al haat een ban aan je broek had als de vertimec op tafel kwam

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke setup man, alleen als ik jou was had ik er eerst een klein tentje gepakt om een beetje aan te klooien.

Als je dan een beetje weet waar je mee bezig bent pas wat groter gaan.

 

Succes met je spint uitroeien :kill:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doet zn eerste kweekje 93 planten.. heeft net geleerd wat goed water geven is maar weet wel al dat alle lekkere wietjes vertimec wietjes

Onzin... het zijn niet allemaal klootzakjes zoals jij die ff snel willen cashen en van nog geen toeten of blazen afweten.. er waren genoeg andere middeltjes en mogelijkheden..

 

Gif spuiten is een keuze geen verplichting..

 

Er zijn gewoon mensen die een verantwoord product neerzetten ... en weet je kwaliteit betaald zichzelf terug..

 

Maar nogmaals hoop dat je er zelf een ernstige ziekte van oploopt.. ooit was er een tijd op wf dat je al haat een ban aan je broek had als de vertimec op tafel kwam

 

Maatje wat is jou probleem? Ook al zet ik 300 planten wat gaat jou dat aan? Als je jaloers bent kom dan krijg je wel een paar plantjes mee kan je ook je verslag beginnen zodat ik alles even kan afkraken. Jongens als jij zijn internethelden, in t echte leven zou je me nie eens durven aan te kijken. Aub je hebt geen toegevoegde waarde aan mijn topic en ik vraag je reageer niet meer. Echt je bent net een wijf agent punani. En hoe the fuck moet ik weten hoe ik perfect water moest geven als dit mijn EERSTE kweek is?? Ga je ervan uit dat iedereen een chip in zn kont heeft zodat die weet wa die precies moet doen ofwat? Dit is ook de laatste keer dat ik op jou reageer.

 

nee joh is stekpoeder of aarde. geen spint.

Ja ik weet het supernoob dat was dus de groentje in mij dat even dacht dat ie het beter wist... Ik ben van plan ook een hotbox erin te zetten tegen de meeldauw en het zou ook onaangenaam moeten zijn voor de spint etc

 

Leuke setup man, alleen als ik jou was had ik er eerst een klein tentje gepakt om een beetje aan te klooien.

Als je dan een beetje weet waar je mee bezig bent pas wat groter gaan.

 

Succes met je spint uitroeien :kill:

 

Van fouten moeten we leren pietje wiet, jammer genoeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aangelengde vertimec begint zijn werking te verliezen/verminderen vanaf het moment dat er water bijzit.

 

je behoort na aanmaak spuitoplossing te spuiten, dus niet aanmaken en dagen later gaan spuiten.(zelfde verhaal met aanlengen in spaflesjes)

 

op deze manier word de spint resistent(matige werking spint gaat niet dood ,gaat aan middel wennen,volgende keer werkt middel niet meer)

 

tuinders klagen veel over wietkwekers wie spuitmiddelen verkeerd gebruiken en daardoor resistente spint veroorzaken.

Edited by knakenpoetser
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

aangelengde vertimec begint zijn werking te verliezen/verminderen vanaf het moment dat er water bijzit.

 

je behoort na aanmaak spuitoplossing te spuiten, dus niet aanmaken en dagen later gaan spuiten.(zelfde verhaal met aanlengen in spaflesjes)

 

op deze manier word de spint resistent(matige werking spint gaat niet dood ,gaat aan middel wennen,volgende keer werkt middel niet meer)

 

tuinders klagen veel over wietkwekers wie spuitmiddelen verkeerd gebruiken en daardoor resistente spint veroorzaken.

 

En als ik bijv de vertimec morgenvroeg ga spuiten, maar het niet met 10 liter wTer ga aanmaken maar met 4 liter. Dan hoort het alsnog erg sterk te zijn of heb ik het verkeerd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt het verkeerd

Daar was ik am bang voor nou kga dan terug na de gs en ik zeg dat ik t onvermengde wil hebben dan betaal ik r masr iets meer voor he, en anders de rookbom of PVP van bac en de roofmijten gaan er zoieso ook in. Morgen ben ik op locatie dus ga even goed kijken hoe erg het is en of ik eventuele bladeren weg kan knippen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe gif of niet sappig om te lezen

 

ben benieuwd of het je allemaal gaat lukken 93 planten zonder ervaring met spint

het is geen rocket Science dat scheelt

Ja idd is wel zuur dat het bij mn eerste keer al meteen raak is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...