Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
StoneTwisted

Contact Met Sannie

Recommended Posts

Heb diverse keren de vraag gesteld aan Sannie of de Kolossus nog eens op voorraad komen, niet zon rare vraag want deze zijn nu al bijna 2 jaar :wtf2: Out Of Stock.

Daarnaast is het soms handig om te weten hoe lang (plus minus) het duurt voor een bepaalde soort weer op voorraad is.

Dit ten eerste om in te schatten welke zaden ik kan nemen tegen de tijd ik nwe nodig heb en of het misschien de moeite is om nog even te wachten of toch voor een alternatief moet gaan.

 

Contact krijgen met Sannie is hopeloos , belde hem laatst en toen zei ''Sannie'' dat ze een medisch instelling zijn (nee u moet verkeerd verbonden zijn, terwijl ik de stem van Sannie herken uit duizenden) Snap het wel hoor ivm de nieuwe wet enzo maar overdrijven is ook een vak,. tevens niet zo tof naar vaste klanten toe, als of die achterlijk zijn of zo.

 

Ben altijd dik tevreden geweest over Sannie maar het punt 'klantenservice'' mag toch wel wat aandacht krijgen.

Zorg dan tenminste dat mailtjes (liefst ook telefoontjes) beantwoord worden.

En als de vraag je niet aanstaat mail dat dan gewoon terug, weet ik ook waar ik aan toe ben.

 

Nou kom maar op met jullie tegengas en commentaar,..... Whatever :whistle: ,....

 

Met Vriendelijke groet !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zou hij je niet te woord mogen staan ze verkopen toch gewoon zaden dus daar hoeft ie toch niet geheimzinnig over tedoen

Edited by Bosteelt

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb vorig jaar jaar nog gekocht dus dat is niet waar :)

kijk maar in mijn handtekening

kweekverlag van kollosus

 

 

 

 

in contact komen met sannie is makkelijk

 

waneer een soort weer op voraad is word dat vaak aangekondigt op opengrow

jij als trouwe klant zou dan toch moeten weten dat er vorig jaar iets fout is gegaan met de zaden kweek van een paar soorten

waar onder kollosus

vandaar dat het even duurt voor die weer verkrijgbaar is

hoe weet ik dat

door intresse te hebben in dezelfde strain :)

Edited by chucha
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op Opengrow vindt je inderdaad vaak wat meer info over de nieuwe batch zaden enz.

 

Langs deze kant geen klagen. Mailtje sturen en dag later heb ik steeds antwoord.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb 'm deze week nog gemaild, altijd antwoord volgende ochtend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...