Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
scirocco

Scirocco Kiest Het Bio-Hazenpad! Dr240W 2X600W 32X11 Liter Guanokalong

Recommended Posts

Het verlossende woord: (en t is nog meer dan ik verwachtte...) 1110 grammen in totaal!

Niet gek voor een eerste bio poging zonder enige vorm van meten of voorkennis. Gewoon zo nu en dan een plonsje GK.

 

4 ons b-keus, 7 ons dikke kletsers aka a-keuze en 20 gram minitopjes voor in t cakebeslag oid.

En echt bikkelharde toppen, had ik niet verwacht op bio..

 

Betekent dus 0,93 gram de watt :D

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de wedstrijd: Ozzoes en Dragon654321 (oid) zitten er precies even ver vanaf, en ik ben vandaag in een zeer goede bui, dus we hebben 2 winnaars!

(Reden van mijn goede bui: het motto van de belastingdienst: moeilijker kunnen we t niet meer maken, maar wel duurder ging vandaag niet op voor ze, ik heb ze een kunstje geflikt dat mij een flink pak pleuro's voordeel gaat opleveren...)

 

 

Heb trouwens gister ook ff wat ervan gerookt met een jongedame die hier om de hoek woont, en we waren er allebei over uit dat dit een HEEL potent wietje is.

Dame in kwestie is toch echt wel wat gewend, maar zelfs zij was onder de indruk.

(Mijn eigen mening is niet echt bruikbaar in dezes, omdat blowen bij mij veel harder aankomt dan bij de meeste mensen)

 

 

Ik zal zorgen dat Ozzoes eerdaags een topje krijgt, zijn rookverslagen zijn meestal erg gedetailleerd, dat lijkt me nog wel een mooie aanvulling op dit verder enigszins rommelige verslag.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie score zeg! Gefeliciteerd!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het verlossende woord: (en t is nog meer dan ik verwachtte...) 1110 grammen in totaal!

Niet gek voor een eerste bio poging zonder enige vorm van meten of voorkennis. Gewoon zo nu en dan een plonsje GK.

 

4 ons b-keus, 7 ons dikke kletsers aka a-keuze en 20 gram minitopjes voor in t cakebeslag oid.

En echt bikkelharde toppen, had ik niet verwacht op bio..

 

Betekent dus 0,93 gram de watt :D

 

Uitstekend resultaat, je zag het al op de foto's maar dit zegt genoeg.

 

Op bio/organisch is prima 1 op 1 te draaien, als je zo een paar x draait kun je de puntjes op de i zetten en ga je er makkelijk overheen.

 

Pg

 

 

 

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit: met de 'Batboost" alleen al ga je de 1 op 1 makkelijk halen, deze kun je ook gewoon erin plempen hoor trouwens! Lol

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk ook dat met iets meer fijnslijpen dat ik dik over de 1 op 1 moet kunnen komen.

Beetje tweaken met t aantal planten, deze x wel toppen enz. gaat nog wel een flink verschil maken.

Ben benieuwd wat de 12 ladies gaan brengen die nu in dezelfde opstelling staan, maar dan getopt en gescrogd. (En ze hebben er al bijna 3 maanden voorgroei opzitten onder hpi/tneon..)

@PG: Ben de komende dagen nog ff drukjes, maar ik kom eerdaags wel ff mijn voorraad met GK materialen aanvullen.

Boost gaan we er ook bij doen deze ronde, ik ga vanaf morgen starten met Kalong Bloom, dames staan morgen 7 dagen 12/12 en mijn Kalong grow is op...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie score, van harte ermee

giphy.gif

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasse kerel ! :tu

Of het nu 0.93 of 1.09 of 1.17 ofwat dan ook,daar rond zit je goed

is allemaal goed,zeker op bio !

zal heerlijk van smaak zijn op bio daar twijfel ik niet aan :dribble:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is ook het grote voordeel mr, de smaak van het eindproduct is ongeevenaard en daar kan je ook wat voor vragen tenslotte.

 

Zonder afzuren of enige boosters is het idd een top resultaat zonder enige twijfel.

 

Ik zal hem straks met Ozzoes wel naast de Koala of Budwieser s5 leggen....gaan we kijken welke het beste uit de smaak test komt?

 

Pg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smaak van het eindprodukt krijg je niks extra's voor als je de inkoper niet zo ver krijgt dat ie het zelf gaat proeven.

Ik kan je het boosten met de s5 als je voor de smaak gaat ontraden, de spearmint kauwgom smaak is meteen weg indien PK rammen.

Met een beetje mazzel blijft er wat kersen zoet hangen maar veel is het niet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ozzy vond t wel wat geloof ik..:D

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dat vond die het zeker! :icecream:

 

Onwaarschijnlijk harde toppen, zeker vergelijkbaar met je vorige minerale nees, maar wat een verschil in smaak en effect!

 

Zeker een potent spulletje met een heerlijke frisse haze smaak! :dribble: Maar een mooi verslagje met foto's volgt nog hoor!

 

Een dikke opbrengst en een kwalitatief hoogwaardig product, ik zeg nooit meer omkijken en hard door rennen op het pad waar je de eerste stappen nu toch wel dik op gemaakt heb!

 

Zie je nou eigenlijk nog argumenten ooit nog mineraal te kweken? Benk gisteren, euuuh eergisteren, vergeten te vragen :whistle:

 

En @PG, daarvoor hoeven we t niet naast elkaar te leggen, ik ben inmiddels persoonlijk toch echt overtuigd van de GK Powerrrr (en een kweker die t snapt) :dribble:

Maar een blinde smaak test kunnen we er altijd tegen aan gooien :vape:

Edited by Ozzoes
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is wel een lekker wietje ja... en waarom die toppen zo hard zijn kan ik ook niet verklaren, volgens mij kan je er een raam mee ingooien.

Ik heb er gisteravond nog 1 gerookt van een echte hoofdtop, en die was nog veel heftiger dan wat je al gezien en geproefd hebt.

Zat na een halve joint al te bedenken dat de volgende x er de helft minder in mag...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

en waarom die toppen zo hard zijn kan ik ook niet verklaren

 

Laat dat nu typisch een eigenschap van de s5 zijn :icecream:

De s5 vergelijken met een Amnesia kan niet echt, 2 verschillen nogal in groeien en uitwerking :innocent:

De s5 is een stuk milder in de high dan een Amnesia waarbij het na roken maar afwachten is hoe lang het duurt voordat de storm in je hoofd weer een beetje gaat liggen waar het bij de s5 na de inrush al snel lekker mellow wordt.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt goed allemaal. Ben nu toch echt wel benieuwd naar een goeie blinde smaaktest van de kenners heren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met guano gaat het meer om de smaak en dat het ook keiharde buds oplevert is mooi. Leren je plant te lezen is alles.

 

Pg

Edited by Poldergrower
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkere draai man, mooi resultaat neergezet, zo zie je maar dat de kweker zijn eigen resultaat neerzet, niet welk materiaal hij gebruikt of in wat voor ruimte hij kweekt.

Zelf ben ik ook heel erg benieuwd of het verschil merkbaar is tussen een gespoelde mineraal gekweekte top en bio top.

Laat de test maar komen.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd met je ronde Laat het smaken :icecream:

Salut :j

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het bio-hazen pad heeft ook zijn weg langs de polder gevonden...de looks liegen er niet om, S5 amnees 100% bio

 

gallery_23812_18396_46625.jpg

 

gallery_23812_18396_81144.jpg

 

 

gallery_23812_18396_104515.jpg

 

Zonder flits

 

gallery_23812_18396_266026.jpg

 

gallery_23812_18396_292225.jpg

 

Met flits

 

gallery_23812_18396_128457.jpg

 

Prachtig eind resultaat Scirocco!

 

Pg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi, fotos hoef ik nie te maken;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...