Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

hier wat fotos van mijn colliseum als het goed is zet oni ze erop als je vragen heb hoor ik het wel. ooo ze staan hier 2 weken. :verrygood

HPIM0303.JPG

 

HPIM0304.JPG

 

HPIM0305.JPG

 

HPIM0317.JPG

 

HPIM0320.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

BRUUUUUT!!! :verrygood :) :D :wOOt :execute :wOOt

 

effe doorspoelen naar de oogst aub :wOOt ben heel benieuwd hoeveel er nou af gaat komen aangezien veel mensen zo sceptisch zijn met dat verticale gedoe van collisea en zweefketels.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BRUUUUUT!!! :verrygood :) :D :wOOt :execute :wOOt

 

effe doorspoelen naar de oogst aub :D ben heel benieuwd hoeveel er nou af gaat komen aangezien veel mensen zo sceptisch zijn met dat verticale gedoe van collisea en zweefketels.

Ben ook heel benieuwd wat de opbrengst zal zijn.

Iig succes.

Greetz Rutt :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel laags is deze? En hoeveel heb je daarvoor betaald?

Hoeveel en wat voor een lampen hangen erin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik ben ook benieuwt hoe duur die was ik ben er op dit moment er zelf 1 aan het naar bouwen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat je ze eerst 2 weken groeien ,en dan bloeien of ???

Tis een hele mooie colliseum,ik denk ook voor heel mooi geld.(maarjah mag wat kosten)

Greetz Rutt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier wat meer info en antwoorden op de vragen:

 

ze hebben anderhalve dag in de groei gestaan omdat ze anders te groot worden voor het colliseum ze groeien nog te hoog vind ik maar ja de natuur kun je niet stoppen,ik hou ook het voedingsschema van een growbox aan (100literschema) en er staan 300plantjes pp in.het colliseum bestaat uit 3 lagen en in iedere laag zitten weer 2 lagen.er hangen 3x 600watt lampen in in een cooltube.de verwachte opbrengst is min 10 gram per plant dus volgens de geleerden moet ik er min 3 kilo afhalen. maar dat horen jullie nog.de kosten:

aanschaf colliseum incl lampen ,cooltube,en excl vsa 3750 euro

ik had nog 2 vsa van growbox dus hoefde ik er maar een te kopen 38 euro.

drie pompen een opvoer een afpomp en een voedingspomp 100 euro(ik heb zoveel pompen omdat de eerste te zwak was en je blijft proberen tot je de goeie hebt)daarna nog een softbox afzuiger 500 kuub 211 euro(filter had ik nog)plus diverse bouwmaterialen dan nog eens 300 stekjes 568 euro dus totaal een kleine 5000 euro nu nog hopen dat het wat opbrengt maar niet geschoten is altijd mis.ik hoop jullie weer een beetje wijzer te hebben gemaakt als ik weer verder ben zal ik oni vragen of hij mijn fotos weer post grtzzz :verrygood :) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien kun je met de helft aan plantjes wel meer opbrengst halen want 10 gram per plant kan dan misschien wel 25 worden?Ik vind het trouwens wel mooi speelgoed.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grotere planten werken waarschijnlijk niet goed in dit systeem, daar issie niet op gebouwt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt pp is eigenlijk ook te groot ,ik had liever k2,top44 gehad maar was niet voorradig en ik vind het wel leuk om het te proberen met pp heb er veel kort kunnen houden maar je houd toch uitschieters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze :verrygood

 

HPIM0323.JPG

 

HPIM0324.JPG

 

HPIM0325.JPG

 

HPIM0326.JPG

 

HPIM0327.JPG

 

HPIM0328.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 weken bloei dus? gaat helemaal vol zitten met toppen daar straks. lijkt me echt een raar gezicht.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

WOWW!!! :wOOt :verrygood Ziet er erg leuk uit, inderdaad prima plaatsing en vette ruimtebesparing! :)

 

Mischien is je voeding wat hoog? Ik zie al aardig wat gele plekkies en puntjes, in combinatie met prachtig donkere bladeren.... hoe hoog is je voeding EC? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er heel gaaf uit.

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) ja ik weet het mijn ec is2.4, 2.6 iets aan de hoge kant maar die verlaag ik wel het is een enkele die er probleem mee heeft ,de andere dames vinden het best.

ik hou jullie op de hoogte :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS
:) ja ik weet het mijn ec is2.4, 2.6 iets aan de hoge kant maar die verlaag ik wel het is een enkele die er probleem mee heeft ,de andere dames vinden het best.

ik hou jullie op de hoogte :verrygood

:D :wOOt :execute :wOOt :wOOt :D Crisis, da's hoog!

 

In mijn topic denkt de halve wereld dat ik aan het overvoeden ben, terwijl ik niet boven de ec 2.0 ben geweest en dat vanaf week 4 bloei?~?~?

~

Wazig :D maar als ze het lusten, waarom niet :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
De vraag is , hoe zie je precies of ze het nog lusten of niet ?

de een wel de ander niet zal wel met de sproei instalatie te maken hebben.maar ik heb m zonet verlaagd naar 1.8 was wel nodig,de rest begon het ook niet meer leuk te vinden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...