Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DonkeyKush

Een Kleine Stap In België Richting Legalisering?

Recommended Posts

Belasting heffen

 

wees er maar trots op

 

kutnederland

nl'ers zijn goed in handel drijven, maar door ons goed georganiseerde fiscale systeem is voor jezelf beginnen eigenlijk niet de moeite waard

 

Dat zie jij verkeerd.

Voor een kudtsalarisje bij een baas werken en verplicht sparen voor n pensioen wat je nooit gaat krijgen loont de moeite niet..

Met 2 dagen voor jezelf verdien je met beetje mazzel meer dan 5 dagen voor n baas..

 

Beter ten onder met je eigen visie dan met de visie van een ander..:D

Edited by Fl13r3flu1t3r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarin is Nederland beter dan België IMO (buiten de cannacultuur natuurlijk)?:

 

Belasting heffen, spreken trouwens ook meerdere talen, meer vertier aan de kust, meer naakstranden, meer macht in de wereld, grotere haven, meer windmolens, minder lekkende kerncentrales etc :D

Jullie hebben wel lekkere seksuologen :likken: :likken:

 

Vergat er nog 1 betere dance music :icecream:

 

http://youtu.be/_4dxuzkInKA

 

http://www.geenstijl...gelichte_v.html

 

Ben je al Bels, wordt je nog es dubbel genaaid ook.. :D

 

Zitten zeker bij Dexia & Fortis :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij hebben kk Dimitri Vegas & Like Mike..

 

Enja, de Belgische partijen zeggen ook maar gwn wat hun kiezers willen horen..

 

Toch lijkt me het beste van België gemengd met het beste van Nederland een leuke zaak maar zoiets zou nooit kunnen en volgens mij zou de helft hier het niet willen :$

 

Het is niet dat we echt te klagen hebben hoor. Ga maar eens in Bulgarije wonen ofzo. Dat is maar paar honderd km verder...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een goede buzzkiller uit de propaganda.

 

In de krant van gisteren stond het volgende over de z.g.n. CBD tabs, CBD tabs bevatten al het goede van cannabis zonder de THC die het verslavend maakt.

 

Ik heb geschreeuwd : THC IS NIET VERSLAVEND!!! koekwousen!!!< noemen zich verdomme apothekers he? kwakzalvers zijn het!

Door dit soort propaganda licht je de mensen die al niets wisten over de waarheid ook nog eens verkeerd in.

 

In het mooie België,wachten ze op ons met legaliseren.

Wij NL's zullen het eerste schaap moeten zijn,dat over de dam gaat.

 

Zo een CBD spray heeft al europese ontheffing geloof ik omdat er geen THC inzit,gewas word verbouwd in Oostenrijk notabene.

Dus dit klinkt een beetje stom vanuit ons buurland,alsof ze van niks weten.

 

Zo een flesje van 10Ml met 8% CBD was al 30 euro ofzo,echt schandalig duur en je weet niet wat ze er nog meer hebben uitgehaald.

Waar zijn namelijk je terpenen en flavonoïden?

Zit er wel THCV in? of CBN? of CBG?

 

Ik kan je wel vertellen dat alleen CBD het niet zo goed zal doen als ze denken,je bent ALLES nodig wat er in die plant zit!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...