Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Hutseflutsel

2X Lemon Haze /max 4X55W Pl-L/cocos

Recommended Posts

Bedankt voor de motivatie en tips. Zal voor het buigen gaan, als dat te hard gaat dan is het geknakt ;) en niet gebroken. Tja kom net wat 20 cm te kort, toen voor die ene bewuste dag in maart nog snel een tentje gehaald. Wat een chaos die dag, helaas dus werd DR60 daar DS60 min 20 cm. Gaat prima, moet toch scorg onder pl-l doen.

 

 

Vandaag gegeven op 4x11Literpot Cocos:

7 Liter ec 0.35

1 ml 7% MgO (mono)

1 ml 15% Ca (mono) ec 0.45

2 cl A Hydro (Hy-Pro)

2 cl B Hydro (Hy-Pro) ec 1.5

10 ml P/K 13/14 (Canna) uiteindelijke ec 1.65

afgezuurd naar ph 5.7 (het loopt 0.3 op? volgende drain op 6.0?)

 

Drain 15%, PH 6.1, EC 1.45

 

Plan, voorlopig (een dag of 7) geen water geven, geen overvloed dus wat minder strek/waterstengels en meer wortel? Wel wat bladvoeding nutri spray (aptus), ff lekker laten douchen. Volgende dag nog een keer met schoon water na behandelen. Man zit in de vaas met wortel en al, en vindt het tot nu toe prima (ec 1.0 ph 5.8 + regulator) morgen weer vers water geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 dagen geen water? is dat niets iets te?

 

met wat s&m kun je ze best op hoogte krijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

L'Amnees, strekt bijna niet meer (een a twee kliks per dag)

 

Offtopic ;)

4900k zonder grijskaart

gallery_45421_18700_152235.jpg

 

Met grijskaart waarden 2500K (kleur lamp 2100k/ en 2700k)

gallery_45421_18700_7900.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 55 (eta 45)

Afgelopen zondag op één blad wat bruine vlekjes, Beste gok: Calcium 'gebrek'. Te hoog in de NPK waarden, denk van niet geen krom blad. Of 'lock'out door ph stijging vanuit de cocos. Of ik snap er niks van, r.t.f.m. :nerd and google it.

Terug dus, oplossing?? Voedingswater gegeven 5.8/1.6 drain 25-30%, alleen a + b.

 

Deze week frequenter voedingswater gaan gegeven, voedingswater ph 5.8 drain 6.1. Dus minder pieken en dalen?? Eén keer Preventief door spoelen om opgebouwde voedingszouten uit te spoelen?

 

Dat wordt googlen, en doorspitten :oeps :no :nerd :verrygood .. voorzeggen mag, linkjes zijn leuk, maar hoeft niet ;)

 

Fotootje volgt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bijna volledig gespoeld met water, 2 runs van 12.5l op 5.8. Laatste drain ec 0.67 ph 6.1.

Input 5.8 ==> output 6.1 WTF?

 

Dat wordt googlen, en doorspitten :oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou je lamp er dichter op doen ze strekken een beetje , Suc6 verder met je Ronde

 

Juist, houd je lamp er dicht op en durf je LV (extreem) laag te houden, b.v. zelfs 10 a 15% (!).

Te hoge LV (en voor zaailingen is b.v. 60% al een fucking hoge LV) bevordert strek.

Persoonlijk werk ik met weinig zaailingen onder extreem veel Metaal Halide groeilicht.

Licht fucking close dicht er bovenop (b.v. 600Watt groeilicht op zo'n 50cm).

LV extreem laag, maar let wel; temperatuur netjes onder de 30 graden Celcius anders werkt het niet.

Geen probleem, enkel voordeel bij zaailingen (extreem laag en breed houden, ook niet-indica soorten).

Geen gehandicapte wortelontwikkeling, dus geen specifieke vochtopname via bladeren i.p.v. via wortels.

 

P.S. voor de experts onder ons; ik sta open voor onderbouwde tegenargumenten...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_45421_18709_62063.jpg

Boven White Rhino, weer mager plantje (3x uit 3 vrouwen). Niet mijn ding voor onder pl-l, geeft wel een lekkere bankhanger dat wel :).

 

Hieronder lemon amnesia, bestoven

gallery_45421_18700_35718.jpg

 

Hieronder hopelijk met zo min mogelijk zaad ;)

gallery_45421_18700_9208.jpg

 

Nog een keer gespoeld, en weer ingewaterd met ec 1.6 Vraag me niet waarom, heb geen bewezen onderbouwing :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou je lamp er dichter op doen ze strekken een beetje , Suc6 verder met je Ronde

 

Juist, houd je lamp er dicht op en durf je LV (extreem) laag te houden, b.v. zelfs 10 a 15% (!).

Te hoge LV (en voor zaailingen is b.v. 60% al een fucking hoge LV) bevordert strek.

Persoonlijk werk ik met weinig zaailingen onder extreem veel Metaal Halide groeilicht.

Licht fucking close dicht er bovenop (b.v. 600Watt groeilicht op zo'n 50cm).

LV extreem laag, maar let wel; temperatuur netjes onder de 30 graden Celcius anders werkt het niet.

Geen probleem, enkel voordeel bij zaailingen (extreem laag en breed houden, ook niet-indica soorten).

Geen gehandicapte wortelontwikkeling, dus geen specifieke vochtopname via bladeren i.p.v. via wortels.

 

P.S. voor de experts onder ons; ik sta open voor onderbouwde tegenargumenten...

Tja, 600 watt dat is zeker leuk :tu , LV was inderdaad boven de standaard van 45-55%, 10-15% zal hier niet lukken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

owwww, vergeten. Lemon Amnesia ruikt zo f---ing lekker. Gewoon terug in de tijd, oldskool geurtje Skunk cintroen. Dit past bij mij.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_45421_18700_118131.jpg

 

gallery_45421_18700_102148.jpg

 

EC 1.8 / PH 5.8 etc.

Scrog volgende keer netter maker... gaat oke voor beginner

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoelang moeten ze nog!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoelang moeten ze nog!?

Volgens de papieren nog 4-5 weken (35dg).

 

Lengte groei staat (bijna) stil. Topjes worden elke dag een (heel klein) beetje dikker. Links Lemon Amnees (fem) volgens plan. Rechts aangeklooid met Whito Rhino (bijzaai regulier) en Lemon Amnees (vooraan) bestoven met White Rhino.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe! ik wens u dikke toppen toe!

 

:spliff:

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ya man, an update da flower

 

gallery_45421_18700_15345.jpg

 

gallery_45421_18700_65754.jpg

tis Micro dus geen bierblikken en colaflessen

verder geen tekorten geen gedoe... spoelen en omhakken maar. Volgende ronde meer uniformiteit, lst of scrog

 

De White Rhino...blijft een rare FlipFlup

gallery_45421_18709_30153.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoor, die dikken nog wel aan. Ik gluur mee. Heb je binnenkort een foto waarop de planten helemaal te zien zijn?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoor, die dikken nog wel aan. Ik gluur mee. Heb je binnenkort een foto waarop de planten helemaal te zien zijn?

ja doen we, + update en samenvatting.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende ronde beter scroggen ;), ventilatie ff fixen :) enz. Ben benieuwd of we de 0.4 gr/W hebben gehaald.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles is voor medicinaal gebruik. THC is de pijnstillende stof. Favorite tot dusver op:1. Jack Herer / 2. Lemon haze / 3. painkiller xl / 4. div. White Soorten

Verder wil ik gaan testen op 100% indica. En een moedertje (Jack/Afghan) maken voor één seizoen, vaardigheid opdoen.

 

Het plan op dit moment,

Sin Tra Bajo (auto) zomer, overbrugging

Skunk #1 (auto) Zomer, overbrugging

Liberty Haze,

CBD Critical mass 50/50 wietje cbd-thc

Afghan (100%)

 

In de toekomst: cbd-therapy als test

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heftige soortjes zie ik al. Die cbd critical Mass lijkt me ook er interessant. Deze zomer geen binnenwerk meer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

Amnesia Lemon (links)

61 gram voor twee planten lemon amnesia (fem) van Breeder Barney's onder 2x55w T-Neon (2100/2700) in 11L pot met a+b voeding op cocos met DTW. Waarom 11L, gewoon ;) omdat er vul cocos in eén zo'n zak zit ;)

Dus minus heel weinig fluf (dieven), curing en opschonen is dat 0.45gr/w

 

Amnesia Lemon & WhiteRhino (rechts)

Lámnees met veel zaad, te veel. Stampers werden niet bruin na 10 dagen dus nogmaals bestoven en nu volle bak zaad.....had ik kunnen weten. In de hoofd top, zat top rot... te lang door onder lamp?. Wilde het zaad goed laten rijpen, verlies een gram 10? Score? ligt nu te drogen.

WhiteRhino (reg/white label) gaat rustig verder met hier en daar wat zaad, ik vind het maar een aparte pheno. Deze keer zijn de toppen wel hard, als de aandacht vol op de plant zou zitten, voeding perfect etc. etc. Wat zou die dan doen, presteren?

 

Plannen? Ja genoeg, wil een paar ronde's met echte indica's uit regulier zaad gaan doen, van gerenommeerde (old skool) breeders. Yield naar 0.9/w, twee hokjes maar wel max 5 stuks :) De mannen en vrouwen of soortjes apart zodat er geen concessies ontstaan. Moedertje maken? Voor de fun, ervaring zou ik ook dr Grinspoon willen groeien. Zaden gaan de koelkast in voor later, mocht ik ze ooit nodig hebben of in de verleiding komen.

 

 

gallery_45421_18700_14768.jpg

 

 

gallery_45421_18700_100098.jpg

 

gallery_45421_18709_174642.jpg

 

gallery_45421_18709_174328.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnesia Lemon & WhiteRhino (rechts)

Lámnees met veel zaad, uiteindelijk 10gr zaad. Er bleef nog 20gr 'rookwaar' over.

WhiteRhino (reg/white label), ook te veel zaad, deze hangt nog te drogen

enfin... in ieder geval zaden op voorraad, en dat is een relaxed gevoel.

 

L'amnees, wordt hier gemixt met Jack voor de bodybuzz en stoned voor de relax modus. Enkel Lemon Amnesia werkt bij ons opwekkend, helder, pijnstillen. Maar... hele droge mond.... waterijsjes.... yum :icecream: Prima wietje voor mensen met te weinig dorst ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

WhiteRhino (medicine man) is getest de 'patient' heeft goed doorgeslapen :verrygood prima couchlock. Het ging die zaterdagavond nergens meer over, prima slaapmutsje. Deze zal hier geen zondags vier uurtje worden.

 

Eindstand 0.5 yield

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...