Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Afgelopen jaren heb ik een aantal strains geprobeerd om buiten te telen. Twee strains hebben zich zelf daarbij twee keer bewezen en ook dit jaar zal ik deze weer gaan telen, maar dan op een iets andere manier.

 

De strains:

1. De Heribei: Veel opbrengst, vroege oogst, prima wiet

2: De Frisian Dew: Veel opbrengst, vroege oogst, naar mijn mening mindere smaak

 

Note: Beide soorten hebben een THC gehalte van <15%.

 

Wat er dit jaar anders zal zijn ten op zichten van eerdere jaren is het feit dat ik de zaailingen 2 maanden zal gaan voor groeien met een LED lamp (50 x 1 watt UFO) (lichtspectrum onbekend).

 

In de tweede stap zal ik ze verplaatsen naar een kas voor 1 maand en in de derde stap zal ik de planten gaan verdelen over meerdere tuinen en/of guerilla spots. De exacte verdelingen van de planten over de locaties heb ik nog niet vastgesteld, mede afhankelijk van het aantal zaden dat zal kiemen. Tevens heb ik een aantal zaden verzameld van een ander snel groeiend (sub)tropisch gewas, welke ingezet zal worden als camouflage.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaaidatum: vrijdag 5 februari 2016

 

(Heribei x jack berry heb ik er gratis bij gekregen, deze ga ik denk ik ergens op een guerrilla spot testen. stuifmeel ga ik bewaren om uiteindelijk zelf nieuwe variëteiten te kunnen ontwikkelen).

gallery_18407_18693_353821.jpg

 

gallery_18407_18693_602637.jpg

 

gallery_18407_18693_99053.jpg

 

Zaden van het camouflage gewas

gallery_18407_18693_301699.jpg

 

Het camouflage gewas in bloei (2015) Zulke kassen heb ik helaas niet tot mijn beschikking. Puur om te laten zien hoe het schijngewas kan groeien in goede omstandigheden.

gallery_18407_18693_203639.jpg

 

Een aantal epifyten bij een bekende Nederlandse stichting (Vond het zelf best een bijzonder gezicht).

gallery_18407_18693_313123.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plek zat zo te zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...