Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Darko-Marco

Darko-Marco Is Nieuw Hier!

Recommended Posts

Beste forum leden :tu

 

Ik ben Marco, 23 jaar oud, recreatief gebruiker en een relatief beginnend kweker.

Ik ben anderhalf jaar geleden begonnen met het kweken van cannabis. Ik ben toen in die tijd begonnen met White Widow.

Dit had ik in die tijd gewoon op de vensterbank gedaan. Na verloop van tijd begon ik mij te richten op verlichting, en kweek nu onder T-Neon. Dit waren cherry bombs. Echter was het drogen hiervan totaal verpest. Maar goed van fouten leren we ;) In die tijd kreeg ik ook interesse in andere 'magische' planten en het gebruik hiervan. Ik ben toen wat lichtelijk doorgeslagen, want hierdoor heb ik honderdtallen aan zaden gekocht aan zowel (smartshop) planten als normale planten. Bijna richting de 200 soorten ga ik vanuit. :whistle: Deze zomer zal ik voor de eerste keer een guerrilla kweek houden voor meerdere soorten planten, zoals cannabis. Verder ga ik mij nu richten op de kweektenten en het onderhouden en het inrichten hiervan. Ik wilde eigenlijk al een complete set kopen, maar ik las hier variërende meningen over. Echter, is kennis toch ook een vereiste voordat ik met zoiets cruciaal begin. Nu is het grootste probleem de ruimte, dit is mij nu nog beperkt. Dan wordt het helaas al snel moeilijk.

 

Op het richten van soorten die mijn interesse hebben heb ik al een klein lijstje gemaakt:

 

- U-Pink Kush (meer vanuit het uiterlijk)

- Red Poisen (autoflower)

- Melon Gum (persoonlijk lijkt mij het effect hiervan het meest prettigst)

- Dr. Grinspoon

- Jamaican dream (ik heb eerder jamaican gehad vanuit de coffeeshop die mij zeer goed beval, echter weet ik niet of deze soort het juiste is. Hij heette iedergeval 'Jamaican')

- Hawaii Maui Waui (voor buiten)

 

Bedankt! :dope:

Edited by Darko-Marco
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je ook coca zaden?

 

ik wil een keer een coca kweekje onder hps zien

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grappig, ga zelf ook opzoek naar wat lekkere snoepwaar voor in de kas;)

 

Had jij nog suggesties ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je ook coca zaden?

 

ik wil een keer een coca kweekje onder hps zien

Grappig, ga zelf ook opzoek naar wat lekkere snoepwaar voor in de kas;)

 

Had jij nog suggesties ?

 

Ik heb zelf geen coca zaden helaas, misschien dat ik hier binnenkort achteraan ga. Ik ga binnenkort beginnen met een grote variatie magische planten, guerrilla en binnenshuis.

 

Ik wil je graag suggesties geven, naar wat voor effect ben je naar op zoek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben geen ervaren pschynaut hoe je t ook schrijft...

 

Dus vooral gewoon leuke dingen zonder al te enge effecten... en ook leuk om te kweken;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat ik zelf ook voor de eerste keer ga kweken deze zomer op grote schaal, heb ik dus geen ervaring met hoe de planten worden.

De enige plant die ik tot nu toe heb gekweekt is morning glory (heavenly blue) hele leuke klimplant, echter zit het effect in de zaden, niet de plant. Past helaas niet in je kas.

Maar mogelijk kunnen de volgende leuk zijn voor jou:

 

- Papaver somniferum (opium)

- Ephedra Sinica (natuurlijke amphetamine) Dit is wel een woestijn plant, en moet dus in zand. Ik heb geprobeerd deze te ontkiemen onder 12 uur licht, maar dit moet gedaan worden op bijna 24 uur licht.

- Leonotis Leonurus a.k.a Wild dagga (Wordt een prachtige plant, maar ik denk dat dit niks voor jou is aangezien het een cannabis 'light' variant is.

- Sceletium tortuosum a.k.a. Kanna (ik heb deze zaden zelf nog niet, maar het effect is prettig)

- Paddo's! :)

- Khat (heb ik zelf nog niet, maar zou jaren duren voor ontwikkeling, dus waarschijnlijk niet leuk voor je)

 

Dit zijn soorten met 'leuke' effecten, zonder dat er extreme dingen gebruren. Hiervan ga je dus niet trippen.

 

Als je een vijver heb of waterton dan is blue lilly (blauwe lotus) ook nog leuk.

 

Ik hoor het nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben trouwens gelijk achter de coca planten gegaan. Ik wil hier wel de zaden van. Je hoort hier binnenkort meer over.

 

Contact gehad, het gaat 2 tot 3 maanden duren. Helaas

Share this post


Link to post
Share on other sites

coca, cool!

 

heb ook morning glory in de tuin ieder jaar, mooie planten

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom Darco-Marko, ik wens u veel kweekplezier ;) en veel plezier op deze site ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

coca, cool!

 

heb ook morning glory in de tuin ieder jaar, mooie planten

 

Ik ook dus vorig jaar, alleen had er geen zaden van gekregen :( Maar buiten dat om zijn ze zeer leuk! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

darko marco welcome :specool :specool

ik ga dit volgen :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...