Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wietefras

Buckey Purple (Melvanatics) Stekken Op Omnipotent Voeding Onder 400W Cree Cob Led

Recommended Posts

Ja de Buckeye gaf dit keer wel wat grotere toppen inderdaad. Vorige keer was het allemaal wel heel erg klein. Blijft sowieso een prachtige plant :)

 

Dit was trouwens ook een vergelijkende test van 2 verschillende voedingen en de Chocolopes op de GHE FloraNova zijn een stuk dikker dan op de Omnipotent voeding. De Buckeye stond op Omnipotent en dat had dus vast ook nog wel iets compacter gekund op de FloraNova. Of wellicht had wat exta fosfor geholpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog steeds niet aan de andere poeders?

 

Dat paars is en blijft de mooiste kleur voor buds. Heb je de buckeye nog als moedertje staan?

 

Je knip kwaliteiten zijn in elk geval top notch! :D

 

Enjoy your fruits!

 

Gr,

 

 

Worm

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, zit wel te kijken naar andere poeders, maar kan niet helemaal inschatten wat dan het beste gaat werken in DWC en wat ook normaal verkrijgbaar is.

 

Die poeder voeding bevalt op zich wel heel goed namelijk. De Omnipotent is alleen vooral goed voor de groei. Het is relatief ook vrijwel dezelfde NPK als de FloraNova Grow voeding. Ik kreeg het dus niet zo goed voor elkaar om de NPK te corrigeren voor bloei initiatie en echte bloei met de additieven.

 

Aan de andere kant, die FloraNova is ook geweldige voeding. De pH en EC waren daarmee ook stabieler. Dat werkt gewoon echt goed in hydro. Nadeel dat het zo donker is en ik vind het wat lastig mengen.

 

Ik heb wel nog een Buckeye stek over. Zat te denken om daar wat zaad mee te kweken.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met dwc heb ik geen ervaring dus weet niet welke poeders daarvoor het beste zijn. Weet niet wat je onder normaal verkrijgbaar bedoeld maar de meeste poeders zijn buiten de growshop wel te krijgen. Daarbij wel opletten wanneer je het koopt en zegt waar je het voor wilt gebruiken als ze ernaar vragen ;) .

 

Zou je in de bloei niet de P en K wat kunnen opvoeren bij de omnipotent? Dus net na schakelen naar 12/12 paar gram meer P en K toevoege. Neem aan dat jij de poeders direct in de waterbak gooit of meng jij voor?

 

Zo'n voor gemengd flesje is vaak idd het handigst maar je moet het altijd bestellen of langs een shop ;) .

 

Enig idd wat je op de buckeye los wilt laten? Ga je voor regulier of fem?

 

Heb nu paar sensi Skunk buiten staan hoop een mooie stinkende man te vinden die Selene mag bezwangeren. De mooiste skunk vrouw gaan we gebruiken voor wat sk x sl fem zaadjes

 

Gr,

 

 

Worm

Edited by Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had wat links langs zien komen, maar ik vraag me dan wel af geloofwaardig het is als je grootverpakkingen koopt voor thuisgebruik.

 

Voor extra PK is er inderdaad een additief, maar dat was op. Extra K zou komen uit de plantversterker (kalium en silicium).

 

Ik meng de voeding in een bekertje water en dat gaat in het reservoir.

 

Dacht om wat gefeminiseerd zaad te proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wilde net zeggen worm, top shelf knipwerk. Mooie nugs man, geniet ervan :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt. Probeer inderdaad wel zoveel mogelijk de toppen helemaal schoon te knippen.

 

Het is gelukkig erg lekker spul ook en er komt van de Chocolope ook een flinke lucht vanaf :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké haha schiet is op man :P

Knippen is ook echt kut werk joh ben afgelopen weekend ook vrijdag zaterdag en zondag bezig geweest :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Praat me er niet van... hier in de buurt gaan er ook de komende 10 dagen ook weer een paar tenten vol groen goed tegen de vlakte.

Zal wel weer een paar lange avonden worden.

 

Maargoed, is ook wel gezellig als je er met n paar man/vrouw voor gaat zitten... koffie, jointje, biertje/borrel, muziekje erbij...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik knip ook maar een uurtje per dag ofzo. Dus dan schiet het al helemaal niet op ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjessus inmiddels al weer twee weken verder, maar het zit er op.

 

gallery_37858_18685_2722.png

 

Zat uiteindelijk dus toch nog wel een flink verschil tussen links en rechts met de verschillende voedingen. De planten rechts hadden wel dikkere stelen, meer blad en meer wortels, maar uiteindelijk toch minder dikke toppen.

 

In totaal ook nog iets van 50g fluf trouwens. Daar wil ik toch eindelijk ook eens proberen om met de "organische" Dexso spuitbussen BHO van te maken.

Edited by Wietefras
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice man ik ben ook zeer tevreden over GHE floranova heb d'r ook een hele goeie score mee behaald.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfoe aardig verschilletje..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had niet verwacht dat het zoveel zou schelen. De Omnipotent voeding heeft een vergelijkbare NPK aan de FloraNova Grow. Blijkbaar heeft bloeivoeding met een andere NPK dus ook echt wel zin.

 

Ik had bij de Omnipotent wel bij aanvang bloei een extra dosis P moeten geven. Dat had ik niet meer en wellicht had dat de bloei aanzet nog wat geholpen. Aan de andere kant het verschil zat hem toch niet zozeer in het aantal toppen maar vooral in de dikte/compactheid van de toppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...