Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

al green

Hobby........over En Uit

Recommended Posts

Ze zullen zoeken op diefstal van elektra, is ongeveer 200 miljoen per jaar

 

Lekker vaag, Al.

 

Het gaat om 200.000.000 KWH,

dat is een euro of drie, vier per Nederlander.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rodja tuurlijk is dat geen propaganda. Ze weten echt wel van genoeg mensen die gewoon kweken hoor .. er gebeurd alleen niks mee. De medewerkers lachen gewoon mee, vast weer een kweker .. :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een kut bericht zeg. vooral voor de commerciele kwekers en stroomdieven onder ons

Ik verwacht niet dat ze moeite gaan doen voor 4 lampjes.

Ik hoop dat ze wel kunnen zien hoeveel er betaald word en hoeveel er verbruikt word, want ik betaal altijd netjes de stroom voor mijn mini jungle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is zaak publiekelijk je stem te verheffen en het recht op zelfbeschikking en zelfmedicatie op te eisen. Je maakt zelf wel uit wat je uit je tuin wil halen. Wij hebben geen plantpolitie nodig.

Je kan bv. een kritisch artikel naar kranten schrijven of een mail sturen naar de fractie voorzitters in de Tweede Kamer.

Doorbreek de angstcultuur!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben bang dat we vooral de 'Ik wil (te) graag blijven cashen en wil daarom geen verandering cultuur' moeten doorbreken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

of we 'wij zitten op het pluche' cultuur want als ik zo in het nieuws kijk vind iedereen het wel prima dat men vanaf een ivoren torentje regeert, de burger wil volgens mij geen zeggenschap, veel te ingewikkeld al die belangen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoopte dat ze na sluiting van de growshops zich minder zouden focussen op wietplantages.

Volgens mij is het al een stuk minder toch??

Ik merk dat het hier op het forum een stuk rustiger is geworden en ook de wietprijzen zijn hier omhoog gegaan

Ik denk ook dat het een bangmaak bericht is, mocht het er wel komen dan duurt dat toch nog wel een paar jaar

Edited by Topjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

sluiting growshops?

 

de 9x4.5 tentjes zijn weer volop op voorraad overal :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doorbreek de angstcultuur!

 

Je kunt enkel een angstcultuur doorbreken als je je eigen angsten doorbreekt.

De wereld om je heen is een spiegel van jezelf.

 

 

 

Het lijkt me niet dat ze kwekerijen met 4 lampjes op kunnen sporen, ik denk dat het vanaf een lampje of 20 zal gaan, dan kun je spreken van een piek in de meting als die tegelijk aan gaan.

4 lampjes is maar 2400w, dat kunnen ze er echt niet tussen uit "filteren".

Als ik met mijn lasapparaat begin te lassen, dan krijg ik ook ongeveer zo'n piekje als met 4 lampjes.

Misschien dat ze met een slimme meter wel meer kunnen monitoren en daarmee 12-12 ritme's kunnen uitlezen, maar dan nog lijkt het me niet dat ze daar zoveel tijd in gaan/willen steken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat gewoon puur over diefstal,maak je niet druk mensen.......

 

Slik het maar dat je terug moet naar 1 voorgroeihokje en een bloeihokje met maar 5 plantjes.

Als je buiten schot wilt blijven tenminste,als medi-gebruiker heb ik die concessie al gemaakt.

Ondertussen moet je natuurlijk niet dom staan toe te kijken hoe de regering iedereen dom houd en met domme wetjes gaat smijten(growshopwet)

 

Ga dialoog aan met politici,en school die mofo's om tot pro-canna!

Als je de waarheid weet,legaliseer je echt wel.

 

Ondertussen komen ze met dit soort bangmakerij,wat niet voor de meeste van ons op WF bedoeld is.

Net zoals de canna-chopper,om je ziek te lachen.

 

We zouden veel geld kunnen besparen op de plantpolitie en herinvesteren in de echte politie,die momenteel onder extra druk staat vanwege de terreur van afgelopen tijd.

 

!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De terreur van afgelopen tijd is m.i. ook vooral een olifant in een porseleinkast. Zelfde angstcultuur principe

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit kwam ik tegen in een of andere uitspraak :)

 

Het oordeel van de rechtbank1

4.3.1

 

Inleiding

Op grond van de verklaringen van verdachte (bij de politie en ter zitting), de bevindingen van de politie en de overige verklaringen in het dossier kunnen de volgende feiten dienen als vertrekpunt voor de beoordeling van de bewijsvraag.

- Op 10 augustus 2011 kwam bij de politie een melding binnen van [aangever] van [energieleverancier] dat hem bij het oplossen van een storing in een transformatorhuisje behorend bij een windmolen, gelegen aan de [straatnaam] te Ritthem, gemeente Vlissingen, was gebleken dat de windmolen meer energie gebruikte dan opleverde. Het verbruik was enorm toegenomen, factor 10 à 15 keer. [aangever] verklaarde dat op dat transformatiehuisje behalve de windmolen alléén de stroomvoorziening van het adres [straatnaam] te Ritthem is aangesloten en dat de contractant op dit adres is genaamd [medeverdachte 3]. Uit de resultaten van verschillende blokmetingen was [aangever] gebleken dat er gedurende blokken van twaalf uur een verhoogde energieafname op de [straatnaam] was, terwijl uit de gebruikersgegevens van het adres [straatnaam] niet bleek van een hoog energieverbruik. De gemeten fasen en de piekbelasting wezen op de aanwezigheid van een grote hennepkwekerij op genoemd

adres
;

- Op verzoek van de politie werd nogmaals een blokmeting uitgevoerd vanaf 6 september 2011 tot en met 7 september 2011. Daaruit viel af te leiden dat op 7 september 2011 de droogperiode was ingegaan en dat – uitgaande van een gebruikelijk droogperiode - op 10 september 2011 geoogst zou kunnen worden
;

- Op 7 september 2011 zijn onder leiding van de rechter-commissaris en in aanwezigheid van de officier van justitie en twee medewerkers van het energiebedrijf [energieleverancier], waaronder genoemde [aangever], de woning en de bijgebouwen op het adres [straatnaam], ter inbeslagneming betreden en doorzocht
;

- In een schuur bij de woning werden een in werking zijnde hennepkwekerij en diverse hennep gerelateerde materialen aangetroffen. Daarbij werden in twee professioneel ingerichte kweektenten (van elk 480 cm breed en 720 cm lang) in totaal 880 bijna oogstrijpe hennepplanten aangetroffen. De tenten waarin de hennepplanten stonden, konden worden dichtgeritst zodat het licht en de warmte in de tent bleven. Voor deze tenten waren balen met stro opgestapeld zodat de tenten bij het openen van de mendeuren van de schuur aan het zicht van buiten werden onttrokken
;

- In de kweektent 1 werden 440 hennepplanten aangetroffen met een gemiddeld gewicht van 381 gram (totaal 167.640 gram) en de in kweektent 2 440 hennepplanten met een gemiddeld gewicht van 407 gram (totaal 179.080 gram). Het betroffen planten van het geslacht “Cannabis Sativa”
. Het is een feit van algemene bekendheid dat hennep een middel is dat is vermeld op de bij de Opiumwet behorende lijst II, dan wel aangewezen krachtens artikel 3a, vijfde lid van die wet
;

- Ook werd geconstateerd dat buiten de meter om energie werd afgenomen. [aangever] heeft hierover in de aangifte van diefstal stroom (elektrische energie), namens de benadeelde [energieleverancier] verklaard dat in de meterkast van de woning aan de onderzijde van de automaten een illegale elektriciteitsaansluiting was gemaakt. Twee voedingskabels buiten de elektriciteitsmeter om voorzagen de hennepkwekerij van energie. Contractueel was er een aansluiting van 3 x 25 ampère, nu was er aansluiting van 3 x 100 ampère. Volgens [aangever] is in de grafieken duidelijk te zien dat sinds eind april 2011 het verbruik ineens enorm stijgt8;

 

het enige wat er verandert is dat de metingen die allang mogelijk waren, nu automatisch gedaan worden

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

4.3.2.1 Verdachte heeft bij de politie verklaard21:

- dat hij wel eens in de kwekerij is gegaan omdat er water vanonder de deur kwam (150);

- dat dit kwam omdat het waterreservoir in de kwekerij was leeg gelopen en dat hij toen een sms’je heeft gestuurd met de tekst “de meiden hebben honger” (168);

 

:likken:

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rodja: Niet echt een hobby kwekerijtje. ;)

Edited by Aquar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit lijkt mij meer een probleem voor de profs.

Ik als hobby kweker met maximaal twee lampen die gewooon zijn stroom betaald heeft hier helemaal geen last van.

Gaat de.energiemaatschappijen echt niet om de wietkweek...echter om de derving ván inkomsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ben ik blij dat ik geen slimme meter heb...nog teminste de hele straat heb er al 1 behalve ik.

En de ezels blijven het proberen ieder jaar weer al de 4e keer dat ik hem weiger.

 

En je denkt niet,

dat je juist daardoor de aandacht oproept, die je juist wil vermijden?? :withstupid:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar ben ik het toch niet mee eens rocker.

Ik heb niks,maar wil ook geen slimme meter en met mij nog miljoenen mensen.

Edited by wietbladeren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...