Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

billmurray

Bio Bill En Led Pret

Recommended Posts

Die laatste is een vette dame :yummy:

Veel rookplezier.

 

Altijd jammer om je toppen waar je zo lang op gewacht hebt te moeten weggooien wegens rot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie bud Bill, hou het wat droger op het einde dat scheelt wat rot.

 

Rookze!

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja was afgelopen ook erg vochtig in de buitenlucht, dus erg moeilijk om zonder extra hulpmiddelen de vochtigheid om laag te krijgen. Volgende keer ook wat dieven, ze hadden deze keer ook erg veel blad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch nog een mooi resultaat, 87 gram lekker spul voor de zomer. Thanks voor alle replies en ik ben er weer na de zomer.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorige week lag er post van Bill op de deurmat,

en had ik het genoegen om dit te testen:

gallery_44813_18236_771689.jpg

 

Bij het openknippen kwam me al een sterke geur tegemoet die ik niet meteen kon plaatsen.

Sample heeft een apart geurtje en doet me meteen verlangen naar een jointje :lol:

 

Looks: gallery_44813_18236_146863.jpg

 

Mooie, lichtgroene kleur. Sample is wat platgedrukt maar de kristallen doen vermoeden dat dit genieten zal worden.

 

Ze heeft een heerlijke zure geur die al snel de kamer vult.

Net zo doordringend als een Amnesia maar veel fruitiger.

Ananas komt het best in de buurt.

Aangezien het hier om een sativa hybride gaat verwacht ik dat ik nog iets ga kunnen doen na het roken.

 

Na een paar teugen voel ik het al kriebelen in de benen, makkelijk als je (high) wilt klussen in de tuin :D

Ze is zacht op de keel maar minder zuur dan verwacht.

 

Na een kwartiertje rook ik nog wat meer want ik voel dat ik tempo aan het verliezen ben,

ik blijf al wat makkelijker op m'n stoel hangen dan daarnet en besluit om even te genieten van deze heerlijke buzz.

 

Al met al een lekkere rookpauze die een tweetal uur geduurd heeft :innocent: .

 

Nog even good karma naar Bill voor de zeer degelijke verpakking(strijkzakje) en voor het wietje dat met veel liefde gekweekt is uiteraard, en dat proef je ;)

En naar Chucha voor deze mooie cross :punk:

Edited by Crimson Fart
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk dat je haar ook ff gerookd hebt crimson

 

ik had net zo n cadeautje van bill gehad

lekker zoet :)

 

daarvoor nogmaals bedankt bill

 

in deze maand ga ik ook weer verder :)

eerst ff buiten afmaken :)

Edited by chucha
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update!

 

Na een paar maandjes niks, weer een paar zaadjes in de grond gestopt. Met niks minder dan Madberry van sannie, sorry crimson jouw cadeaus komen daarna er te staan. Ze staan onder de 300w Mars Hydrodirect 12/12, afzuiging draait filter komt er pas later in. 150m3 filter liet de vorige ronde aan het eind nog wel wat door, gaan we nog wat op verzinnen. Ze staan in GK grond van de vorige ronde opgewaardeerd met 0.5L complete organics, myco's en ingewaterd met bacto. Verder qua voeding wordt het bacto en guano grow&bloom.

 

gallery_43019_18676_1200196.jpg

 

Passen precies 4 x 11Liters, nu hopen dat ik ze mooi klein kan houden.

gallery_43019_18676_1375342.jpg

 

gallery_43019_18676_515875.jpg

 

Fijn weekend nog!

 

Bill

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes Bill!

 

Ik volg en kijk mee.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes Bill kijk ook af en toe mee!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update

 

Leuk dat jullie allemaal meelezen. Eerste troubles al gehad, 1 van de led chips van de lamp deed het niet zo goed.

 

gallery_43019_18676_394425.jpg

 

gallery_43019_18676_232487.jpg

 

Contact opgenomen met de verkoper van toen en na wat soldeerkunsten, deed alles het weer.

 

gallery_43019_18676_1416574.jpg

 

Na het overpotten duurde het even voordat ze echt verder groeiden. En per toeval staan ze op klein naar groot.

 

gallery_43019_18676_371018.jpg

 

Grootste van de vier

 

gallery_43019_18676_598273.jpg

 

Even kijken hoe ze verder groeien en dan over op guano grow en zo nu en dan bacto. Verder het plan om misschien een kleinere kastje/tentje er naast te zetten voor wat voorgroei/stekken. En wil nog altijd een schakelbord maken zodat alle elektra mooi weggewerkt is. Wat raden jullie aan qua maten? Wil er denk ik 1 cob (50 watt) in hangen.

 

Gr,

Bill

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update

 

De Madberry's komen prima bij, nog niks gegeven qua voeding maar dat komt na het weekend denk ik. Verder heb ik besloten toch wel weer het tentje uit te gooien, maar die moest wel wat geüpgraded worden want de vorige keer ging het ruk..

 

Nog niet alles is binnen, maar het volgende komt erbij:

  • Sonoconnect ipv de zwarte slangen ( Wat een verschil qua geluid, stond echt versteld!)
  • Davin dv-12 schakelkast
  • Automatische brandblusser
  • Robuste stopcontactdoos met zekering erin
  • Biogreen verwarmingsmat
  • 5 cm Piepschuimplaten als isolatie

Hiermee hoop ik het een stuk veiliger, stiller te hebben en een betere omgevingstemperatuur. De tent staat nu op 5cm piepschuim om van de koude grond af te zijn, zou het misschien handig zijn om aan weerszijde piepschuimplaten neer te zetten om beter te isoleren?

De Madberry's wil ik dan straks verder groeien in de tent onder 250w hps en in het LED hokje komt wat nieuws.

gallery_43019_18676_1095633.jpg

De Madberry's en een foto van de grootste.

gallery_43019_18676_397713.jpg

gallery_43019_18676_84105.jpg

Gr,

Bill

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke grow.

 

Ik zou (ik las iets over lekken filter vorige ronde) de bochten zoveel mogelijk, geldt eigenlijk ook voor die 'afloop' aan de aanzuigkant,

uit je ventilatie zien te halen.

 

Dat gaat stukken schelen in beter controleerbaar klimaat in de tent (50% van 250 is dan 125 ipv 80 wat je nu krijgt)

alsook de levensduur van je filter verbeterd want die dingen verzadigen veel sneller als je weinig lucht erdoorheen uitblaast.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat was in de kast. Dit is goeie phresh filter, die doet t top!

 

Bochten eruit wil ik wel graag, maar heb niet zoveel werkruimte en filter in de tent kost ook nog veel ruimte. En fin ik weet t nog niet helemaal haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update

 

Had alle nieuwe items geïnstalleerd nu blijkt de tent toch niet te kunnen. Dus ga ik door onder de LED, heb de davin en blusser nu daar ook maar bij gehangen. Heb die verwarmingsmat nu ook nog, deze leg ik er denk ik ook wel onder maar eerst een waterdichte bak maken.

 

(Ik weet dat dit nu hout is :thumbsdown: , wil t binnenkort vervangen voor brandvertragend materiaal:tu)

gallery_43019_18676_1424052.jpg

 

Verder heb ik dus nu wat jonkies(Soma's NYCD x Ms Universe) waar ik niet weet wat ik er mee moet, vind zonde ze de nek om te draaien.

Eerder deze week

gallery_43019_18676_127566.jpg

 

Vandaag, de Madberry's zijn al in de voorbloei/bloei. 2 zijn echt super klein gebleven, niet zo erg voor deze beperkte ruimte.

De grootste

gallery_43019_18676_155910.jpg

 

en de kleinste

gallery_43019_18676_495577.jpg

 

Temperaturen zijn echt prima, mag misschien zelf wat warmer. En verder heb ik ze vandaag wat guano grow gegeven 3ml/L en van nu over op de bloom.

 

Gr,

Bill

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat goed met de plantjes weinig aan te doen en te zien, de twee middelste blijven wel erg klein maar ach. Niet hele denderende foto's van gister.

 

gallery_43019_18676_1023155.jpg

 

gallery_43019_18676_821456.jpg

 

De zaailingen achterin zijn Crimson's Soma's NYCD x Ms Universe, ik wil ze gewoon niet de nek omdraaien dus we gaan kijken of we er wat leuks van kunnen maken. Ga ze wel wat voeden, want zijn best lichtjes geworden. Fijne zondag allemaal!

 

Gr,

Bill

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine update

 

Zo even een snelle update met wat foto's zo na het weekend. De Madberry's zijn wat donkergroen dus die krijgen voorlopig alleen maar water, achterin heb ik een mannetje weggegooid. En de rest gaat gestaag. Bij voorbaat excuses voor de flits foto's wilde even niet anders.

 

Rechts

gallery_43019_18676_1561291.jpg

 

Links

gallery_43019_18676_1497203.jpg

 

Rechts

gallery_43019_18676_2146226.jpg

 

Links

gallery_43019_18676_1169417.jpg

 

Midden

gallery_43019_18676_1653512.jpg

 

En last but not least achterin

gallery_43019_18676_609841.jpg

 

Gr,

Bill

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die kleine MB is wel geinig, gaat gewoon 1 top worden :P

De rest ziet er ook gewoon goed uit.

 

Goed bezig Bill !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij ruikt ook totaal anders, eigenlijk deze keer even apart drogen dan kunnen we het verschil proeven.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...