Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tas

Ervaring Growpro

Recommended Posts

Ik heb het starterspack van GrowPro en hier zit een mooi schema bij.

 

Geef ik week 1, eenmalig in deze week (en de rest gewoon water) of geef ik alle dagen dit mengsel?

 

Dan zou ik dit mengsel kunnen maken voor de eerste 2 weken en iedere dag hier wat van kunnen geven.

 

Heeft iemand ervaring met deze voeding en hoe doen jullie dat? Hoe maken jullie de oplossing?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die heb ik.....

Gister voor de eertse keer de zaadjes (MED GOM 1.0 Autoflower) water gegeven met de voeding....

Meng ik deze voeding er iedere keer doorheen doen?

dutchpro_kweekschema_aarde.png

Op het schema staat wat er gegeven dient te worden per week, maar doe je dat in 1 X of verdeel je dat over 7 dagen... PH was iets te hoog, hoe krijg ik dat eenvoudig omlaag? De ph- en de ph+ heb ik nog niet in huis....misschien een huis,tuin en keuken middeltje?

 

Dit is de eerste keer dat ik kweek....

Alvast bedankt voor het meedenken.

Edited by tas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je geen vat hebt met een recirculerend pompje kan je voeding max 2/3 dagen gebruiken na aanmaken als je elke dag ff flink roert in de emmert.

 

Je lijkt me geen grote kweker, geen een klein plantje amper voeding, zit ook als in de aarde genoeg voor een goede start en ga als het plantje het 5e bladpaar heeft bereikt beginnen met een klein beetje voeding geven en kijk hoe het plantje daar op reageert.

 

Heb je de hele lijn van DutchPro? Dang wat een flesjes zeg, lastig voor een beginner om daar uit te komen :thumbsdown:

Geef je ze volgens schema alles euh.. doet een zaailing helemaal niks mee tot aan die 5e node als ze op bemeste aarde staat :search:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simpel schema toch ? Wortel ,voeding en evt PK en een keer enzymen

 

Gebruik het zelf op slabs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...