Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Markko

Het Geheime Keuken Kastje (Wietzaadjes.nl) 1X Early Skunk Dwc Hydro 3X 105 Watt Cfl Micro

Recommended Posts

Hallo luitjes,

 

:vape:

 

Hier mijn Micro DwC kweekverslag met 3x 105Watt Cfl 2700K (aliexpress) €11,00,- per stuk

Keukenkastje Kweek 56 x 56 x 58 Cm... :innocent:

 

1X Early Skunk (wietzaadjes.nl) Huismerk

2x Shoreline (wietzaadjes.nl) Devils harvest

 

1x Automatische brandblusser (safety for all)

1x 50L Hydrokorrels (Canna) ingewaterd op pH4.0

1x Luchtpomp met bruissteen

1x Emmer met deksel 10L

1x 100mm buisafzuiger uitlaat

1x 100mm buisafzuiger inlaat

1x Reptiel warmtemat 8Watt

1x Luchtbevochtiger

2x Tijdschakelaar

1x Fancontrol

2x dimmer

1x Verwarmingselement (Aquarium)

1x Aquarium pompje

1x Temperatuur meter (water temp)

1x HortiMeter voor de Lv & Celsius

1x Scrog netje

 

Bloeilamp:

3x Fotolamp 2700K 105Watt Cfl (aliexpress) [300watt] totaal mag ik hopen

E27 220V 105W 2700K Lamp Bulb CFL Wholesale

 

Voeding:

Canna Ph- Bloei-Groei

Canna Aqua Vega/Flores...

Canna Rhizotonic

Co2 Tabs

En alles van Aptus, weet nog niet alsof ik dat ga en kan gebruiken voor DWC!, wil geen rottende aquariumgeur :execute

 

Ec & Ph meter van Adwa

Waterstofperoxide 3% (Etos)

 

Het ontkiemen en het voor groeien doen we onder een 5500K fotolamp zelfde formaat en wattage als de bloei lampen.

 

nev5udeydox.png

 

Meer foto's volgen snel!

Edited by Markko
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker interessant, laat eens wat meer zien! :P

Al denk ik wel dat je fout zit met de wattage van je lampen. Volgens mij heb je net als ik gewoon 23 watt spaarlampen die te vergelijken zijn met een 105 watt halogeen lamp.

 

Wij willen foto's! :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

25-1-2016 Ontkiemt ( 2-2-2016 1 week oud )

 

Het heeft eventjes geduurd maar hier dan de eerste foto van de 3 dames

De dames zijn nu een week oud, ben alleen van dwc af, want heb er niet genoeg ruimte voor

om de 10 liter emmer in het kastje te plaatsen, dus we zijn gewoon even overgestapt naar aarde

in een 10 liter bak, dametjes hebben zo net een douche gehad met Aptus Nutrispray

en 50ml water af gezuurd naar pH 5.8 met een beetje Rhizotonic nog geen voeding.

verders nog wat Aptus soil Attack & Aptus Dislike want wij houden hier niet zo van beestjes :execute

Temp 25.0c continue luchtvochtigheid 55% bodem temp 22.0c continue dankzij de warmtemate

 

Meer foto's zien jullie in mijn volgende reactie Z.S.M...

 

Shoreline #1

f8zz12awegj.jpgShoreline #2

qixcbym6mq1.jpgEarly Skunk #1

nbg0kurgspp.jpg

 

De Early skunk heb ik een beetje laten verbranden, te snel na een sproei beurt onder de lamp gezet, maar dat komt wel goed onkruid vergaat niet :yummy:

Edited by Markko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker interessant, laat eens wat meer zien! :P

Al denk ik wel dat je fout zit met de wattage van je lampen. Volgens mij heb je net als ik gewoon 23 watt spaarlampen die te vergelijken zijn met een 105 watt halogeen lamp.

 

Wij willen foto's! :)

De foto staan er op, ja heb de bloei lampen nog niet binnen verwacht ze wel deze week en ben echt benieuwd hoeveel watt ze zijn, meten is weten, maar voorlopig staan ze nog in de groei, ze moeten nog getopt worden want we hebben maar weinig ruimte in het geheime kastje :yummy: Edited by Markko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Markko,

 

Ik ben benieuwd hoe jouw kastje eruit ziet,zou je daar eens een/wat foto's kunnen uploaden ?

Ben nu zelf namelijk bezig met een ienimini kastje (30x38X65) just for fun !

Veel succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

vl4pzrszxev.png

 

Even een kleine schets gemaakt van hoe het eruit ziet maar dat viel nog tegen, daarom volgen er snel foto's!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gister de drie bloeilampen 2700K 105Watt CFL's binnen gekregen en daar van 2 lampen geïnstalleerd, links & rechts, en in het midden zit nog de 105watt CFL 5500k groei lamp. het geeft in ieder geval een hoop licht.

 

Dit is ook me eerste spaarlamp CFL kweek heb alleen ervaring met HPS ik verwacht er ook niet veel van maar is het proberen zeker waard bij gebrek aan ruimte, een microkweekje is altijd wel fijn om coffeeshop te boycotte, want we betalen er een hoop geld voor.

Edited by Markko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lampen getest en gemeten ze trekken 85 watt per stuk ben benieuwd :dribble:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ze worden wel erg warm, maar valt goed onder controle te houden met die twee buisafzuigers van 100mm. de dames hebben een tropisch klimaat in hun kleine kastje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is er nou met al je foto's gebeurt Markko? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...