Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Zonet heb ik er nog vijf planten in 18literpotten bijgezet wat het aantal nu op 12 stuks brengt. De klok is vandaag woensdag 17 februari op 12/12 gegaan.

 

gallery_6495_18670_108633.jpg

 

gallery_6495_18670_76039.jpg

Het geeft wel wat rommel, maar een kniesoor die daar op let.

 

Het inwateren was weer een behoorlijke klus, maar ik krijg er al wat meer handigheid in. De drain opnieuw gebruiken was niet zo'n succes dus heb ik het water wat er uitliep maar door de afvoer laten lopen en steeds een nieuwe emmer aangemaakt. Dit gedeelte wordt meteen niet mijn hobby vermoed ik, maar je kan het weer uitsparen op de sportschool denk ik dan maar. :D

 

gallery_6495_18670_74462.jpg

 

gallery_6495_18670_64154.jpg

 

gallery_6495_18670_104791.jpg

En zo staan ze er nu bij.

 

Dat was 'm voor nu, fijne avond gewenst.

 

Groet,

 

Dilago

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

toen ik dat squeeze and shake dansje deed, net als het poppetje op het plaatje, kreeg ik ineens ontzettende jeuk overal :(

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

euh Dilago inwateren beter drain to waste.. hergebruik weet je niet wat er nog in zit wat je dan weer in medium brengt alszijnde 'complete' waarde bij EC ..

 

Als je wat vaker ingewaterd hebt weet je exact hoeveel water je nodig hebt, ik had dat met de slabs en Bigblocks ook.

10ltr zal wel zat zijn voor 3 mrt slab.. nou dat blijken er dus 30 te zijn he..

ik bleef emmers voedingwater aanmaken de 1e 2x dat ik met de slabs werkte :whistle:

 

Ik heb 'rfx' steekpluggen 3 trays in een plastic zak en die ligt op de tent, pak ik plugjes dan is het kriebelshow :thumbsdown:

Met de slabs heb ik dat helemaal niet, die haal ik uit verpakking en leg dan het plastic eroverheen ipv insnijden onderkant :icecream:

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

toen ik dat squeeze and shake dansje deed, net als het poppetje op het plaatje, kreeg ik ineens ontzettende jeuk overal :(

Haha ik had het maar wat graag gefilmd! :D

 

euh Dilago inwateren beter drain to waste.. hergebruik weet je niet wat er nog in zit wat je dan weer in medium brengt alszijnde 'complete' waarde bij EC ..

Dan is het een geluk bij een ongeluk dat ik het teveel gedoe vond dat water weer aan te zuren etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn drain was 1.7, mijn lv is ook continu erg laag dus er verdampt veel water uit het medium, ec blijft achter.

Plantjes glimmen dus ik start met 1.2 de komende week.

Is dat met je kraanwater erbij ?Dus totoaal 1.2 ?Of moet je hier nog de EC van je kraanwater bijtellen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6495_18670_214877.jpg

 

De plant rechtsonder heb ik wat te veel in de hoek geplant, zal ik dat nog veranderen of zo laten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal eens kijken, maar vermoedelijk zit ie dan teveel in de hoek linksonder. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo te zien heb je hem ook vrolijk precies de verkeerde kant op geknakt. :D

Kun je hem niet nog een keer de andere kant op knakken, naar het midden van de pot toe.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 'm maar wat naar het midden verplaatst en ontdekte dat de voorste plant linksonder niet hersteld was van het knakken. Hier heb ik maar even een pleister omheen geplakt in de hoop dat de plant het weer oppakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boeie, alsof dat hoekje een kale plek wordt...dit veldje gaat druk genoeg worden

 

Mijn drain was 1.7, mijn lv is ook continu erg laag dus er verdampt veel water uit het medium, ec blijft achter.

Plantjes glimmen dus ik start met 1.2 de komende week.

Is dat met je kraanwater erbij ?Dus totoaal 1.2 ?Of moet je hier nog de EC van je kraanwater bijtellen ?

 

Heb gister 1.1 incl kraanwater ingestuurd, en kreeg 1.3 terug

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boeie, alsof dat hoekje een kale plek wordt...dit veldje gaat druk genoeg worden

Niet zo onverschillig doen hoor, dat is te weinig lady like voor jouw doen! :D

 

Ik zet er nog liever een uit dan dat die arme plant niet hersteld!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boeie, alsof dat hoekje een kale plek wordt...dit veldje gaat druk genoeg worden

Niet zo onverschillig doen hoor, dat is te weinig lady like voor jouw doen! :D

Haha, ik zat ook al te denken van het lijkt net een vent zo. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boeie, alsof dat hoekje een kale plek wordt...dit veldje gaat druk genoeg worden

Niet zo onverschillig doen hoor, dat is te weinig lady like voor jouw doen! :D

Haha, ik zat ook al te denken van het lijkt net een vent zo. <_<

Kennelijk houdt ze van kale plekken. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

kale kop, gas dr op

Kaal worden we allemaal.

 

Op onze date geef ik je wel een wielklem! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan kan je je camera misschien eens ergens op richten dan je plantjes ,Dilago ;)

Welk model camera heb je laatst aangeschaft ?

Edited by BudWiser710

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zat 'm in de macro lens BudWizer maar die heeft iemand laten donderen en nu heb ik er al een andere lens op mijn Canon eos 500D.

 

Twee planten staan er wat minder bij, zal komen van het verpotten. Een van deze beide is ook niet hersteld van de knak.

 

gallery_6495_18670_11039.jpg

 

gallery_6495_18670_142323.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een van deze beide is ook niet hersteld van de knak.

 

Geef 't de tijd en een wonder zal geschieden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ik dacht nog: 'zou de plant van Grass-Hopper er ook zo aan toe zijn geweest?' Dan wacht ik het wonder nog even af voor er een amputatie plaatsvindt. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

die van mij was inderdaad ook zo'n zielig hoopje treurnis maar na 3dagen kon je d'r niet meer terug.

Ik hoop wel voor je dat ze al goed is geworteld want dat speelt nu natuurlijk een grote rol bij herstel.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

knip 'm gewoon af, dan weet de plant dat ie er geen energie meer in hoeft te steken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja daar valt ook wat voor te zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...