Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
airmax

Plagron Batmix, Lightmix, Pk 13/14 Enz. Nu Te Koop Bij De Boerenbond

Recommended Posts

009


012


Vandaag was ik even in de Boerenbond en tot mijn verbazing zie ik daar een hele hoek met de complete voedingslijn van plagron.
PH+/-, pk 13/14 etc., en als klap op de vuurpijl , substraat; 50 liter zakken met lightmix (6,85), growmix (8,50) en batmix (12,60)

Ik meteen een zak lightmix meegenomen; sta ik bij de kassa, vertel ik dat ik het mooi vind dat ze nu ook dit merk hebben, verteld de cassiere dat er wel meer mensen blij mee zijn. sommigen mensen kopen wel 20 zakken in 1 keer, verteld ze me. (lol).

wat ook wel grappig is , is dat de boerenbond nu ook vierkante 12 liter potten verkoopt, voor 1,49. stonden vele, vele stapels naast de batmix.

Zijn mooi in het gat gesprongen nu alle growshops hier in de regio gesloten zijn.
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken de zaak zelf niet, maar heel begrijpelijk dat ze daar op inspelen. Immers zijn de producten zelf gewoon legaal :)

Denk ook niet dat de wet van 1 maart ook maar iets verschil gaat uitmaken, behalve dan dat growshops het zwaarder hebben gekregen. Mensen komen toch wel aan de benodigde spullen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou toch voorzichtig zijn met jerrycans vol pk en bloom te halen, 20 zakken grond ook.

Misschien is het wel een 'honey pot'?

Camera's in de winkel/parkeerplaats aanwezig, vaak een pin betaling......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is al een tijdje zo, jammer dat er geen Boerenbond bij mij in de omgeving zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is ideaal voor de grond/bio/organisch/Guanokalong/kwekers stuk goedkoper maar als ik daar mijn buurman tegenkom die wat hondenvoer koopt

zijn 20 potten en wat voeding lastig uit te leggen.

 

Prachtig assortment, maar waarom zou een handelsonderneming dit niet mogen verkopen, de growshops hebben het hier drukker dan ooit

je kan prive parkeren en relaties onderhouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Camera's in de winkel/parkeerplaats aanwezig, vaak een pin betaling......

Gewoon uit interesse hoor, maar waarom is dat erg? Niemand weet toch hoe en wat? Misschien ben je een hovenier? Of heb je een oude vader die van tuinieren houdt en een leuke kas in de tuin heeft? Ik zeg maar wat.. Het is nu natuurlijk winter, maar alsnog zat mogelijkheden om, buiten wiet kweken om, met groene vingers bezig te zijn.

 

 

Dat is ideaal voor de grond/bio/organisch/Guanokalong/kwekers stuk goedkoper maar als ik daar mijn buurman tegenkom die wat hondenvoer koopt

zijn 20 potten en wat voeding lastig uit te leggen.

 

Das ook de reden dat ik meestal alles in de omliggende steden koop, of bestelde spullen van het internet zelf afhaal in een andere stad. Ik haal gelijk een goede voorraad zodat ik een hele lange tijd niets meer hoef te halen. Overigens heb ik weleens in m'n eigen stad het een en ander gekocht. In plaats van met al die spullen te lopen, vroeg ik of zij alles voor me via de achterkant konden brengen, zodat het in m'n auto ingeladen kon worden (ik gaf het verhaal dat ik een zwakke rug had). Op die manier hoef je ook maar niets met een vinger aan te raken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon uit interesse hoor, maar waarom is dat erg? Niemand weet toch hoe en wat? Misschien ben je een hovenier? Of heb je een oude vader die van tuinieren houdt en een leuke kas in de tuin heeft? Ik zeg maar wat.. Het is nu natuurlijk winter, maar alsnog zat mogelijkheden om, buiten wiet kweken om, met groene vingers bezig te zijn.

 

 

Je hebt ook wel gelijk, maar gelukkig kan ik Budw.. zijn voorbeeld gebruiken :),

kom je net de buren tegen....

Winkelkar Boerenbond vol met stektrays/ propagators/ zakken grond/ bloempotten/heel de serie voedingstoffen Plagron, nog een kar extra achter je aanslepend ...Zweet op het voorhoofd

"Haai buurman. " Sja aanbieding he?

 

Ja ja mensen alle spulletjes die zogenaamd in de growshop vroeger gewoon te koop waren , en illegaal sinds 1 maart verkocht worden kun je zelfs bij de intratuin halen, de Boerenbond vaart er wel bij.

Zeker weten dat de omzetten van "gewone" tuincentra's groter zijn geworden in bepaalde artikelgroepen.

 

Binnenkort dimlux en opti's bij de praxi's.Gamma? :rtfm:

 

uiteindelijk kweekt iedereen in de winter tomaten/basilicum/ruccola toch?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik haal al best een tijdje bij de boerenbond me aarde en voeding ideaal

En camera's hangen er niet en zowel boeit me dat niks ben niet parra dat scheelt

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hier bij de boerenbond al een stuk of 40 zakken afgenomen.

wel in fases, wat boeit het ze? ze maken dikke winst, de hele plagron lijn is verkrijgbaar.

Ik heb geen growshop meer nodig hoor, zolang je nog goeie lampen en trafo's hebt heb je verder niks nodig

Vraag me wel af of er mensen zijn met goede ervaring met plagron voeding.

Ik gebruik nu plagron hydro A en B voeding op aarde,

De vorige keer hydro A en B van Atami Bcuzz gebruikt icm met plagron growmix en plagron pk 13-14 van de boerenbond.

Echt een topoogst gehad 0,9 per watt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik haal al best een tijdje bij de boerenbond me aarde en voeding ideaal

En camera's hangen er niet en zowel boeit me dat niks ben niet parra dat scheelt

 

Je hoeft niet perse parra te zijn om voorzichtig te werk te gaan beide winkels hebben voor en nadelen.

I

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die voor en nadelen maak je zelf ik zie er geen probleem in als je een zak aarde koopt of dergelijke dan staat heus niet heel de winkel naar je t RCekijken van ho die gaat kweken kom we gaan kijken waar hij woont en dan politie belle.....

Ik lees hier al van 2007 mee en het word steeds gekker

Edited by Bosteelt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies zoals je aangeeft , een zakje valt niet op maar daar heb ik net zoveel aan................................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee want jij kweekt niet op aarde

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat ze het ook bij de bouwmarkt verkopen (had het hier ook al zien staan).

Nu nog ff dat ze het net zo op gaan slaan en behandelen als die ouderwetse GS deed, ga eens kijken hoe lang een pallet soms wel buiten staat bij ze.

 

Plagron en tomaten kweken ja echt wel dat je je tomaatjes voeding geeft van een tientje de liter (weet zo gen prijs roep maar wat hier) en gaat lopen ph minnen want je weet zeker dat de ph waarde voor je tomatenplantje toch zoo belangrijk is en een mep PK geven is ook zoo standaard je buurman heeft die van Canna voor zijn rozen toch dus jouwe is Plagron geeft niks :innocent:

 

Je speelt je concullega ook nog in de kaart (hier in het dorp is het MMA al the way) met shoppen bij de bouwmarkt, he Mien hoe gaat het met Kees?

Mien later tegen Kees.. goh Henk doet ook ad kweek volgens mij want die liep met allemaal Plagron bij de Boerenbond en die tuin van um daar gaat het vast niet an op als ik zo uit het raam kijk, jij deed Canna toch Kees, dat zit toch in die cans die op zolder staan?

Edited by lostchild
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier in het zuiden geen plagron spullen bij de boerenbond :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

loe

 

alhier noordwaarts ook niet bij boerenbond :td .

uitsluitend nog bij de betere paprikawinkels alhier verkrijgbaar .

alhoewel krijgen !!!

 

ggm :likken:

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die voor en nadelen maak je zelf ik zie er geen probleem in als je een zak aarde koopt of dergelijke dan staat heus niet heel de winkel naar je t RCekijken van ho die gaat kweken kom we gaan kijken waar hij woont en dan politie belle.....

Ik lees hier al van 2007 mee en het word steeds gekker

vandaag een knul in de bouwmarkt voor mij, die had een kar vol spul waar ik wel eens benieuwd was of dat voor de orchideen was...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was vandaag ook heerlijk aan het shoppen in een van mijn nieuwe growshops...

(winkeltje genaamd Action...)

Afgelopen week ook al de Karwei, Gamma en Overvecht al bezocht voor wat kweekbenodigdheden.

 

En ik kwam in een 2ehands winkeltje waar ik voor het wereldschokkende bedrag van 5,- een buffetkast (denk ik?) heb gered van de recycling die haast schreeuwt om ge(mis)bruikt te worden voor een microprojectje of stekkenhokje, als ik daar wat mee ga doen thuis komt daar een verslagje van... beetje macerror style met veel geMcguyver en semi lega grappenmakerij

 

(Eerst maar eens mijn nieuwe ronde serieus van start laten gaan, stekken heb ik volgens mij al een week, tenten liggen nog steeds in de doos... drukdrukdruk)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn collega neemt de aarde mee van de Boerenbond. Voor mij iets te ver. Hebben al een paar jaar alles van plagron.

Super handig.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn collega neemt de aarde mee van de Boerenbond. Voor mij iets te ver. Hebben al een paar jaar alles van plagron.

Super handig.....

 

over welke regio hebben we het dan als ik vragen mag???

hier namelijk helemaal niets bij de boerenbond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik koop al aantal jaar bij de boerenbond hier in brabant mijn plagron voeding/aarde,

nog nooit iets raars meegemaakt verder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heet de winkel 'boerenbond'? Ik kan het niet echt duidelijk vinden op google. En wat ik gevonden heb refereert weer naar PetsPlace?

Edited by Darko-Marco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nu haze aan het draaien op plagron growmix aarde icm plagron hydro a en b en pk 13 14 van plagron.

zit in week 5 gaat erg lekker.

who needs a growshop? Thnx boerenbond

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heet de winkel 'boerenbond'? Ik kan het niet echt duidelijk vinden op google. En wat ik gevonden heb refereert weer naar PetsPlace?

 

Het heet niet overal boerenbond.

Welkoop is de naam die ze in bepaalde regios hebben.

En idd, niet elke welkoop/boerenbond heeft plagron; maar hier in de regio worden het er steeds meer. ook de kleinere vestigingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...