Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

oldschool

Arizer V Tower

Recommended Posts

Ik ben een 3-tal maanden geleden gestopt met jointjes roken (sigaretten rook ik sowieso niet) en volledig overgestapt op verdampen. Bevalt me ondertussen zeer goed, maar ik heb toch wat vraagjes.

 

Eerst verdampte ik op 210°C maar dan was de wiet wat popcornachtig als het klaar was. Nu al een tijd op 195°. Had opgezocht wat de 'veilige' grens was en op twee fora gezien dat dit 195°C was, maar of dit ook zo is...

 

Op welke temperatuur verdampen jullie, en wat is volgens jullie de 'veilige' verdampingstemperatuur (om dus geen verbrandingsdeeltjes of andere narigheid binnen te halen)?

 

Is een upgrade naar de Volcano de extra investering waard? Ben best tevreden van de V Tower, maar lees overal dat de Volcano toch nog betere damp geeft. Ik damp trouwens ook mijn (hoogwaardig) knipafval, en ook dat bevalt prima. Wederom, wat zijn jullie bevindingen hier mee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ik vape zelf een diy poormans vaper en weet de tempertuur niet .

maar als je de kleur van het residu een beetje halfzware tabak kleur achtig aanhoudt moet het altijd goed wezen .

dus lichtbruin zeg maar .

ik ben ook heel veel op fuckcombustion aan het struinen en ook youtube en daar zie je mensen ook wel vapen tot ze een donkerbruin zware tabakachtig residu overhouden .

daar gaan ze dan een cake van bakken !

en of dampen gevaarlijk is weten ze nog niet .

daar moet men proefondervindelijk nog achter komen .

dus in theorie kan verbranding nog veiliger zijn ook >

we weten het simpelweg nog niet .

1 ding weet ik wel dat ik van vapen tig malen wappiewauser word dan van verbranden dus zeg het maar !

 

 

gg

m :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuurlijk weten we wel dat rook schadelijker is dan verdampen. Je moet alleen de temperatuur niet te hoog zetten dat het verbrandt. En dat proef je snel genoeg. Ik vape tot een licht bruine kleur met stukjes groen en bewaar dat om heerlijke cannacaps van te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

voor als nog nemen we dat aan tor

maar daar is de wetenschap nog niet uit .

dat jij al vast voorbarige conclusies wilt trekken is aan jezelf .

 

btw heb je al planten ?

of is het nog niet helemaal geregeld met van der steur ?

 

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuin staat vol met planten ;) Vapen doen we al tijdjd mac, het is de aangewezen manier om medicinaal cannabis te gebruiken. En smaakt stukken beter dan die armoe jointjes. Maar het belangrijkste voor mij is dat ik merk dat mijn longen (ivm astma) schoner blijven. Dat het ook nog eens veel voordeliger is vanwege hoger rendement (pure thc) en de cannacaps met abv, is mooi meegenomen.

 

ps ik vergat nog de stealth waarde te noemen van vapen tov verbranden

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ik heb em niet om steahlt redenen tor maar de smaak is in ieder geval beter dan uit een pijp .

alleen heb ik mn steen niet in deze opstelling staan .

ik wil niet te veel veepen want je blijft er hele dagen aan hangen zo fijn is het .

kwa smaak werking happy high en het ritueel op zich is het velen malen fijner .

dus nu en dan bouw ik em op lekker veepen en opruimen .

normaal rook ik 4 a 5 pijpjes per dag maar geef me geen veeper want de hele dag er mee bezig .

en ik heb er nog nooit een hoestbui van gehad

en dikke vette clouds .

is net als met de dab op de rosin methode heb ik ook gedaan veel te verslavend voor me .

kan wel gezonder zijn maar word ik nog passiever als ik al ben .

hangt ook van de wiet af en de temperatuur want soms word ik ook wel speedy gonzales der van .

maar ik kan de temps niet regelen dus is het elke keer weer anders .

maar het lekkerst als ie een half uur opwarmt lekker hoge temperaturen

gallery_7335_4882_1444655.jpg

 

:vape:

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...