Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
vinnividivici

Wanneer Kan Ik Stekjes Van Een Plant Halen...?

Recommended Posts

Ziet er prima uit, gewoon laten staan met de kap er over onder tl.

 

Het dode blaadje kan je er aftrekken of knippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dilago: ik twijfel heus niet aan de resultaten van je stekken hoor dude,ik geef gewoon de theoretische uitleg hoe&waarom :tu sharing = caring?

 

@vinnividivici :staan al mooi rechtop he? laat ze maar lekker verdampen :showoff: hoge luchtvochtigheid+veel licht

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx mannen.

 

@ Dilago: ik vrees dat het kloontje er in haar geheel zo uitziet. Is niet zo goed te zien op de foto, hier is er eentje vanaf de andere kant genomen:

 

gallery_40881_18645_37640.jpg

 

 

@ Collie Weed: Ik vond het een weekje geleden er nogal droogjes uitzien, zo onder de kap. Nauwelijks condensatie te zien, dus heb ik in de grotere bak (ik heb een bak in een bak staan, wat een bak is dat) wat water gegoten en het verwarmingsmatje deed de rest: LV 98% ...kap zeiknat aan de binnenkant :punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dilago: ik twijfel heus niet aan de resultaten van je stekken hoor dude,ik geef gewoon de theoretische uitleg hoe&waarom :tu sharing = caring?

Zo vatte ik het ook zeker niet op, ieder heeft zijn methode en inderdaad sharing is caring! :)

 

Thx mannen.

 

@ Dilago: ik vrees dat het kloontje er in haar geheel zo uitziet. Is niet zo goed te zien op de foto, hier is er eentje vanaf de andere kant genomen:

 

gallery_40881_18645_37640.jpg

 

 

Oei die ziet er niet zo fris meer uit, maar als er wortels aanzitten komt dat misschien nog wel goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog geen worteltje te bekennen...maar ik heb er zes nodig en moeders staat er ook nog; dus als er ééntje de pijp uit trekt maakt 't ook niet zoveel uit, ik was sowieso van plan om moeders mee te laten bloeien met deze batch. Ik kan moeders toch moeilijk wegdoen, zou heiligschennis wezen...ze ziet er zo mooi uit, wordt een mooi vol struikje zo.

 

Als deze staan, zaai ik een Northern Light uit voor de volgende batch; daarna een kweekje Shiva...ik ben wel ff bezig. Lekker hobbyen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als die minkukel nog geen wortels heeft kan je die er wel uittrekken, dat doe ik ook als ze er zo uitzien.

 

Stekken is zeker een leuke hobby als het eenmaal een beetje lukt, dat heeft bij mij heel wat voeten in aarde gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uiteindelijk had ik 4 stuks die er zo uitzagen van de zes. Ze staan in de potten inmiddels - en nog overeind ook.

 

Experiment geslaagd, dus...

 

Bedankt voor alle tips, iedereen...!

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...