Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ganjaman007

Wiet Veel Verschil / En Iemand Ervaring Met Shoreline?

Recommended Posts

Yeep forum ,

 

ik vroeg me iets af.

 

tussen indica en sativa zit duidelijk verschil van uitwerking stoned/bankhangen of high..

ook tussen verschillende soorten wiet andere smaak /geur kan ik goed inkomen

sommige soorten meer & sneller inslaan tot stoned/high ook.

 

 

 

nu kwam ik de site Leafy.com tegen als je daar alles leest zit er dan nog enorm veeeeeel verschil tussen uitwerken van iedere soort de ene meer onstpannen andere lacherig enzo andere meer babbelen

 

zit daar nu zoveel verschil in ? volgens mij is het gewoon verschill tussen indica/sative dat je merkt en dan nagelang de hoeveelheid stoned/high je ben ??

 

 

 

zelf nu eerste x medicale wiet gekweekt (royal medic) inderdaad daar merk je minder paranoia / overdreven high/stoned gevoel dan commerciele (sterkere)wiet zelf vind ik dat aangenaam en helpt me onspannen.

 

maar heb vb nog shoreline zaadjes liggen kan ik die niet evengoed minder van roken en dan toch hetzelfde effect hebben dan de medicale soorten.

 

of blijven er toch zeer andere uitwerkingen tussen verchillende soorten onderin o.a. ook medicale wiet

 

 

wat denken jullie?

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja..... alleen om de verschillen te merken zal je ze allemaal moeten roken aangezien t bij de 1ne persoon een sterkere of juist geen sterkere uitwerking heeft.

 

Suc6 met je zoektocht :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elke soort heeft zijn eigen uitwerking, en ook de kweekomstandigheden, voeding enz hebben invloed op het effect.

Ook ieder mens reageert verschillend op wiet en heeft zijn eigen smaak en voorkeur.

Ga maar een aantal verschillende soortjes proberen, je vind vanzelf wel uit wat jouw favoriet is.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep inderdaad maar heb al veel verschillende soorten gerookt maar kan niet echt thuis brengen dat er veel verschil is buiten smaak en high /stoned

 

ik weet alleen maar als ik teveel rook ik wat paranoia word :D en als je leafy moet geloven heb je soorten die minder of meer paranoia veroorzaken , ik linkte dit voorgaans niet aan verschillende soorten maar gewone de hoeveelheid die ik op had :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook zoiets met white widow, dat rook ik ook niet omdat het effect vaak bij mij ook zoiets is als wat jij ervaart..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja ganjaman ook ik heb al een paar soortjes gerookt de afgelopen 28 jaar....

 

Maar ben nog nooit para geworden van een jointje... dus de zoektocht zal je echt zelf moeten doen het ligt er zelfs aan hoe je jezelf voelt voordat je een jointje rookt

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep inderdaad dat is het nou net wat ik me afvraag vroeg dikke joints hoe straver hoe liever , hoe ouder ik werd hoe meer paranoia en stil ik er van werd, en licht dit dan dat de wiet sterkte (thc)vermeerderde met de jaren..

 

nu eerste kweekje medicale wiet heb ik hierbij geen last meer van , dus ieder soortje heeft zijn werking of toch gewoon de hoeveelheid dat je binnen hebt (thc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ligt ook aan je eigen mood, wat de uitwerking zal zijn. Ben je moe of niet, hoe heb je gegeten, wat heb je gister geblowd, met welke mensen ben je, hoe voel je je. Het speelt allemaal mee.

 

Maar die shoreline is een pittige dame, vergis je niet. De skunk die erin zit geeft je een actieve en energieke drive. Ik weet zeker dat ik met shoreline nog wel kan kiteboarden bijvoorbeeld. Maar als die high je teveel is kan je er wel wat angstig of naar van voelen.

 

Pak gewoon wat meer indica en probeer eens wat puur te roken daarvan. Niet van die sativa's dus puur gaan roken he,.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep blij dat je zelf ervaring hebt met de shoreline had niemand hier die wist hoe die was qua sterkte ( buiten op papier)

zal toch opnieuw gaan medicaal soortje of misschien de california hasj plant schijnt goed te zijn qua werking onspanning en pijn en stress verlichting, vroeger veel gerookt zonder ooit problemen maar nu te straf en begin ik me ongemakelijk te voelen ouder worden ....

 

al is er veeeel te veel keuze voor een grote twijfelaar zoals mij ;)

 

thx voor respons groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja er zijn zeker veel soorten die je kan kiezen. Sommige zijn te sterk voor iemand zonder tolerantie of een lage tolerantie. Santa Maria (of een kruising ervan) is ook vaak ontspannend lichamelijk maar ook geestelijk verlichtend.

 

Veel succes en groeten terug!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe inderdaad zal toch moeten ooit de knoop doorhakken welke soort ik neem tussen al die verschillende :D

heb al enkele soorten in gedachten die goed aanleunen bij men zin : onspanning/stress/relax &, pijn verlichtend ( reuma),

 

waarschijnlijk 1 van CBD crew shark shok of nordle of dan die hasj plant lijkt me niet slecht

 

 

thx voor respons ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt goed! Of Dance World misschien?

 

Wat je ook kan doen (en dan kan je bijna alles wel gebruiken) is dampen. Dat is een stuk minder krachtig en medicinaal helemaal goed,.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep dance world had ik ook gezien maar wil toch iets meer naar de indica , om toch iets onspannender voor het slapen gaan

heb momenteel nog wat royal medic liggen voor het "actievere werk "

 

jep inderdaad verdampen doe ik al tijdje heb een arizer solo gekocht :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...