Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pheno

Iemand ervaring met Bloei en Groei-Steroide?

Recommended Posts

Ik zat wat te surfen op het web en toen kwam ik enkele growshops tegen die voeding op hormonen basis verkochten. De prijs van de voeding vond ik erg duur 0,5 l voor 70 euro.

 

Heeft er hier iemand ervaring met Bloei en Groei hormoon?

Is het legaal? Is het echt zoveel belovend als de reclame folders beweren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er wel eens van gehoort maar gebruik het zelf niet.

maar probeer het eens zou ik zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga geen 70 euro uitgeven omdat ze een goed verkoop praatje hebben. Ik wil eerst ff de feiten op een reitje voordat ik ga investeren :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

70 euro ja dan ken je beter even wachten ja hahahaha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heeft er hier iemand ervaring met Bloei en Groei hormoon?

Is het legaal?

:verrygood :) :D :wOOt :execute Als je er koeien mee inspuit niet, maar als je er wat van aan je plantjes geeft mag dat vast wel. Jammer alleen dat wietplantjes illegaal zijn. Maar een kniesoor die daar op let.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet alle hormonen zijn illegaal hoor, dit is en ferme generalisering. Stekpoeder en wortelstimulator bevat bijvoorbeeld het plantenhormoon auxine, en dit is gewoon verkrijgbaar in de plantenzaak...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je geen SUPERTRIVE gebruikt,ben je niet goed bezich.

GR BART

heb jij daar goede ervaringen mee dan ??

 

ik heb wel eens anders gehoord, maar of 't dan ook daar aan heeft gelegen, is nog maar de vraag

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je geen SUPERTRIVE gebruikt,ben je niet goed bezich.

GR BART

:| Dat gaat wel erg ver !! Dan zijn er dus heel vele mensen niet goed bezig .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben niet boos,over SUPERTRIVE sins ik het gebruikt zit ik altijd zo dicht tegen de gram per W aan.

Er zullen er zijn die het beter doen,maar ik ben er OK mee.

GR BART

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeg Bart,

 

gebruik je dat supertrive in combinatie met andere voedingslijn of is het gewoon een extra supplement? of is het gewoon een soort bloeistimulator?

en vanaf welke week moet je dat ongeveer gebruiken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je doet het er gewoon bij,gelijk met de voeding die je gebruikt.

Ikzelf gebruikt het van begin tot de voor laaste week van knippen.

1 druppel op de 4l water

Doeiiii BART

Share this post


Link to post
Share on other sites

SUPERthrive is een mix van hormonen en vitamines. Ik heb sinds gisteren ook een flesje gehad van een collega kweker. Bij alle waterbeurten meegeven. ook als je net stekken hebt gezet gebruikt hij geen ROOTS maar SUPERthrive, en ook hij zit aan 1 gram/Watt sinds hij het gebruikt. Het is al voorgekomen dat ie meer dan 1 gram/Watt haalde.

 

Ik ga het vanaf deze week ook toevoegen en dan maar afwachten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel eens een testje gedaan 10 druppels in 1l water,en dat een paar dagen aan een plant gegeven.

Na zo,n dag of 4 begon die plant raar te groeien,naa 1 week was hij als het ware misformt.

Als je het op je huid of op je kleding krijg,dan moet je goet boenen om die raare geur weg te krijgen.GR BART

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

De hele plant misvormd in 1 week? Nou dat spul komt niet in de buurt van mijn schatjes zolang ik de opbrengst zelf rook :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ging om een proefje om te kijken wat er gebeurt als je te veel gebruikt.

1 druppel op 4l water is de normale hoeveelheidt.

Geloof mij nu maar,geef je vrouwtjes SUPERTRIVE,en ze zullen je erg dangbaar zijn.En je een noch betere oogst geven.GR BART

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Bart,

 

Jij doseerd 1 druppel per 4 liter water...zoals ook op het flesje staat.

Er staat ook dat je voor een actieve ontwikkeling en resistentie voor stress 1 ml moet doseren per 4 liter water...in 1 ml zitten ongeveer 22 druppels.

 

Voor ons is het tweede deel van het doseer verhaaltje dus belangrijk; VERRY SOFT PLANTS oftewel actief opkweken van de plant in een korte tijd. En dan kom je weer uit op 1 druppel per 4 liter.

 

Heb jij al eens meer testjes gedaan met de doseringen? Of hou jij je altijd aan die ene druppel per 4 liter. Mijn kennis doseerd namelijk 1 druppel per liter water...met goede resultaten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet ,en dat staat ook op het flesje,dat als je planten heb die er een beetje zwakjes uitzien dat je dan een paar druppeltjes meer moet geven.

Van orsprong wordt SUPERTRIVE gebruik in de Bonzai kweek,dat is Japans plantjes pesten.Die worden elke keer klein gehouden,dat levert voor zo,n plant veel heel veel stress op. Vandaar die toevoeging van SUPERTRIVE.

Het mooie van het gebruik van dit middel is dat je al die andere voedingen in de winkel kan laten staan.ik gebruik nooit ROOTS ook geen 13/14 geen Booster.

Alleen Canna hydro A+B Flores,ik teel in de aarde maar deze voeding bevalt prima

In de grond,die meng ik zelf zit Kalk Guano Wormest kattenkorrels.Dat laaste voor zuurstof voor de wortels,Als je dan een keer te veel water geeft,stikken niet direct de wortels.Want als dat gebeurt loop je opbrengst mis.

GR BART

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kattenbakkorrels voor zuurstof in de grond?? Dat is gewoon klei toch ? dat heeft zo z'n voordelen in je grond ,ze houden nutriënten goed vast en voorkomen uitspoeling . Bedoel jij dat ze een teveel aan water in de grond opnemen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een plant water geven lijkt niet moeilijk,maar dat is helaas niet zo.

Bij kamerplanten is dat het zelfde,mensen kopen een grote palm bij een tuincentrum,en dan is het toch vaak zo dat zo,n plant wegkweint,dat kom vaak door te weinig of te veel water geven of er is wat anders aan de hand.

Kijk wortels zijn van groot belang,als de grond te nat is krijgen de wortels te weinig zuurstof,is de grond te droog dan sterven de haarwortels af.

Bijde zal tot vermindering van de groeikracht van de plant leiden,en zo ook de kans op ziekten verhogen.Dus het einresutaat van de opbrengst zal daar door minder zijn.Als je grond vermengt met kattenkorrels of perliet(jammergenoeg alleen te koop in 100l zakken,daar moet je dan mee over straat) kan je met water geven een foutje maken omdat de grond is belucht met een medium.

Elder op dit forum had ik wat vragen over BLUMAT,als je dat zo eens bekijkt is dat wel zo,n beetje het ei van Columbus.Elk plant krijgt precies de hoeveelheid water die hij nodig heb.GR BART

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...