Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tekno23

Welke Hash maakt je High

Recommended Posts

We kennen allemaal de verschillende uitwerking van Sativa of Indica.

Maar een hash die wordt geperst van een sativa maakt die je ook high.?

Ik word enkel zeer stoned van het roken van hash maar mocht ik een lekkere sativa roken dan is het verschil als dag en nacht.

Mijn vraag is dus of er ook hash soorten zijn waarvan de uitwerking een meer high gevoel geeft.

 

MvG

R&co

Share this post


Link to post
Share on other sites

hash word van de hennep plant gemaakt :verrygood :)

dus als je silvia hajs wil rooken heb je een probleem want er is namelijk geen silvia hasj (was het maar zo ) maar er is een soort hasj die een betje opium bevat

india - Malana cream http://www.thc.nl/PriceQuality/India.html k heb voor jouw ffies opgezocht :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
hash word van de hennep plant gemaakt :verrygood :D

dus als je silvia hajs wil rooken heb je een probleem want er is namelijk geen silvia hasj (was het maar zo ) maar er is een soort hasj die een betje opium bevat

india - Malana cream http://www.thc.nl/PriceQuality/India.html k heb voor jouw ffies opgezocht :wOOt

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok die cream lijkt me wel wat maar high word je niet van opium of zie ik dat verkeerd.

ik dacht dat het geperst werd van de zeefing van de vrouwelijke toppen, maar jij zegt hennep, dat is dan de mannelijke ??

iig bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites
ok die cream lijkt me wel wat maar high word je niet van opium of zie ik dat verkeerd.

ik dacht dat het geperst werd van de zeefing van de vrouwelijke toppen, maar jij zegt hennep, dat is dan de mannelijke ??

iig bedankt

heej , hehe die "omg" weet niet waar die het over heeft.

maar probeert wel bijdehand te zijn en geeft dus suffe antwoorden.

 

jij hebt het over sativa en indica, hij heeft het over "sylvia" hash :)

hij bedoeld waarschijnlijk "salvia" dat is ook een plantje, uit mexico wat daar traditioneel gebruikt word, je gaat er van hallucineren. je kan het in nederland ook kopen.

 

maar dat is dus totaal niet waar jij het over hebt.

 

hij denkt dus dat jij salvia hash zoekt :verrygood

 

hij weet dus ook niet dat er indica en sativa soorten bestaan, daarom zegttie:

"hash word van hennep gemaakt"

 

je zou eens een gram bubblehash/ice-o-lator hash moeten proberen van een lekker opgefokt nederweedje, ik denk dat je dan wel high zal worden. of skuff, is wat goedkoper.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:unsure: ohh sorry ik dacht salvia :verrygood ik probeer te helpen waar ik kan ... ik dacht naja... dat je gewoon salvia hasj zoch :) ... maar sorry ...

ik weet wel wat een indica sativa plant is :D ... maar jah ... :wOOt

zo fout zat ik ook nie :execute ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

n00b, ik heb zelf met iceolator ook hele goede ervaringen! Zoon enorme high als ik daar wel is mee heb bereikt is me echt zelden gelukt (ja met een vaporizer).

 

Tis alleen wel aardig duur maja, kwaliteit kost geld :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe mijn maar een fijn brokje Maroc, of hija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morgen ff nieuwe hash hier proberen, bossche bollen heet het en kost 11.50 per gram... hoop dus dat het wel ff kwaliteit is :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...