Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
FreeYourMind

Spoelen Te Laat?

Recommended Posts

Hallo allen,

 

Ik zit vandaag in week 8 precies [ 56 dagen ] en ik ben helemaal vergeten te spoelen....

 

Ik moet nog 9 dagen tot het eraf gaat, wat is het beste wat ik nu kan doen, want ik wil niet dat het zo'n chemisch geurtje en smaak gaat krijgen...

 

Ik had een topje laatst erafgehaald, en die is droog, en ruikt niet bepaald lekker.. kan ik nu in deze 9 dagen nog goed spoelen? ik geef om de dag water ongeveer een liter

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is het beste wat ik nu kan doen

Naar de voedingsbehoefte van je planten kijken en het fabeltje over spoelen en chemische smaak van planten voeding zo snel mogelijk vergeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaak is wel de pk die je proef dus fabeltje?

Maar ik kweek biologisch dus voed eigenlijk niet het zit al in de aarde

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is het beste wat ik nu kan doen

Naar de voedingsbehoefte van je planten kijken en het fabeltje over spoelen en chemische smaak van planten voeding zo snel mogelijk vergeten.

 

Het is echt zo, de gedroogde top ruikt niet echt lekker, zit een chemische luchtje aan dus ik moet echt spoelen.

 

Laatste twee voedingsbeurten alleen afgezuurd water meegeven lost het op hoop ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

spoelen een fabeltje ?

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

jij houdt van girlscoutbitterkoekjes zekers ?

oorsmeerkush ?

bitterballenbubbakush ?

spoelen fabeltje whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .

lache woa zo op het randsie van 2015

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

 

 

ggm :likken:

 

ps ::":":":"whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa spoelen fabeltsie

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

spoelen een fabeltje ?

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

jij houdt van girlscoutbitterkoekjes zekers ?

oorsmeerkush ?

bitterballenbubbakush ?

spoelen fabeltje whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .

lache woa zo op het randsie van 2015

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

 

 

ggm :likken:

 

ps ::":":":"whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa spoelen fabeltsie

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

 

hahaha jij bent echt ergens een keer hard onderuit gegaan he, je bent vast een heel kleurrijk duister figuur :P

 

maar spoelen kan geen kwaad, denk alleen dat 2 weken zonde is en dat een week voldoende is, maar zo doet ieder zn ding

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou toch stiekum toch gaan spoelen hoor kerel,daar word ie alleen maar lekkerder van.

 

Hangt er trouwens vanaf welke voeding je gebruikt Freeyourmind ,bij bijvoorbeeld BAC biologisch hoeft het maar een weekje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zuur niet af geef in mijn hele kweek 3 2ml bac voeding.

De rest zit al in de aarde die ik opwaardeer elke ronde.

Voor de rest alleen kraanwater.

Lekker alles biologisch lekker logisch tog

Edited by BUZZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

HAHA sommige reacties :likken:

 

ik gebruik bio nova longflower en PK 13/14 maar ik heb ook n flesje green sensation gebruikt daarvoor toen die op ging, ging ik verder met PK

 

Ik doe gewoon de grond helemaal schoonspoelen morgen echt LITERS door de pot laten lopen dan moet het wel goedkomen, over n weekje zijn ze klaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Medium kun je deels spoelen, planten en toppen niet. Misschien handig als jullie in 2016 eens een boekje over planten gaan lezen, even leren wat een plant nou eigenlijk doet op deze planeet... in plaats van jaren lang die forum fabeltjes papagaaien. Het woord "chemisch" geeft al aan dat jullie niet weten waar je over praat. Je plant vroegtijdig om zeep help verbeterd niets aan smaak. De elementen geven die de plant nodig, dat heeft resulteert in de beste kwantiteit en kwaliteit. Spoelen van medium kan nuttig zijn voor hergebruik, of na overvoeden. Spoelen om zogenaamd chemsische voeding uit je toppen te spoelen is klinkklare onzin. Helemaal gezien de belachelijk hoge ec waardes die ik hier voorbij zie komen.

 

Spoelen van biologisch is helemaal absurd... De laatste paar dagen of week nog bij voeden is ook zonde van de voeding, zit nog voldoende gebufferd in medium, dus geef je steeds minder en uiteindelijk alleen water. Maar zogenaamd twee weken van te voren weten wanneer ze klaar zullen zijn en dan zelf omzeep helpen... Man man man...

 

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

die schrijvert van die boekjes van jouw heb lamme smaakpapielen :jump:

 

gedverdegetver wiet uit geile grond niet te roken zo bitter .

ik snoep nog liever een dot donkergele oorsmeer uit het oor van een net overleden zwerver dan bittere pk 13 14 wiet te roken .

wiet die tot de laatste dag water met voeding heeft gehad is bitter als gal .

kan je een fabel noemen sativied de la fontaine waar ben je dan mee bezig ?

 

ggm :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

want ik wil niet dat het zo'n chemisch geurtje...

 

...en ruikt niet bepaald lekker..

 

Ik denk niet dat de geur significant zal veranderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...