Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

stoned35

Help Is Dit Mannetje Of Vrouwtje

Recommended Posts

ik zie duidelijk 2 balletjes en deze zijn de grootste van al mijn planten en ik denk dat dit dus mannelijke voor bloei is ??? wie kan me vertellen of het zeker zo is an de hand van de foto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak even een duidelijke foto als je wilt. of vergelijk jou plant met fotos op google.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan op je pics geen ballen/mannelijke bloemen zien..

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke dus nog even wachte ben bang dat stuifmeel uitkomt of.zag ergens op een site wel zelfde en bleek mannelijke voor bloei te zijn kijk deze foto bedoel ik en die lijkt veel op die van mij

 

https://www.google.nl/search?q=mannelijke+voorbloei&biw=1280&bih=683&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiH8pb7xtrJAhXBHg8KHUaEDscQ_AUIBigB&dpr=1#imgrc=359mG2f2A7jcyM%3A

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het gw nog te vroeg om bij jou plant het geslacht te kunnen zien. het kan nog beide kanten op lijkt me. en maak je maar niet druk, er zal de komende 2 weken zeker nog geen stuifmeel eruit komen. gw nog wachten tot het of ballen worden of niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke dankje wel want dat wist ik dus niet waneer ze die stuifmeel loslaten . dan ga ik het even aankijken of er niet meer ballen naast elkaar komen dan weet ik zeker dat het mannetje is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

das geen vrouwtje

 

misschien herma maar anders man

 

balletjes en dames voorbloei tegelijk als ik me niet vergis, maar de balletjes zijn al groot genoeg

dikke tros bananen is nu in wording, en als je still bent hoor je het muziekje van de ymca, dat is heel ander geluid dan een pyama party van alleen maar dames

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Jansen: hahaha Y M C A :D

 

 

@stoned35 : Als je druiventrosjes ziet moet je tot castratie overgaan denk ik,tenzij je zaden wilt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

eey ze beginnen nu open te gaan volgens mij man kijk si aub of b en ik te laat met weg halen van die zooi

http://www.wietforum.nl/gallery/image/626760-img-0973/

 

boven is duidelijk alleen haren beneden deze 2 balletje

 

heb nieuwe foto toegevoegd kane ej even kijken ?? http://www.wietforum.nl/gallery/image/626760-img-0973/

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt precies op je andere photo.. en nogmaals, ik kan er helemaal geen ballen zien.. misschien kan je eens een duidelijker photo (een closeup/makro) maken?

en het is trouwens ook iets prettiger om naar te kijken als je de bbcode van je photo in je post zet, dan krijg je meteen het photo te zien. de code staat in je album naast je photo rechts, de bovenste.

als je die dan hier plakt krijg je dat:

gallery_39770_16516_793702.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie ook niks, nog even geduld en dan weet je het.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ls het echt zo is zoals jij het zegt, dan bestel ik dus nooit meer zaad via hy seeds als het allemaal herma,s zijn want bijn alle planten hebben dit bij me kut zooi en temrpratuur is niet eens boven de 25 graden gekomen niks stelen zijn gewoon mooi niet paars niks snap er nisk van

 

maar is het niet zo dat een bolletje van oksel waar haartje uit komt tegen de oksel geplakt is. want deze bolletje heeft een steeltje en dan bolletje

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

 

ja stoned 35

 

das een ruige vent met bijna baard in de keel die op weg is naar een van je geile dames om te bevruchten.

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

op het laatste photo kan je mannelijke voorbloei zien. zonde dat met die hermas. waren het feminized seeds?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ou eerlijk gezegd weet ik het niet denk toch dat nog ahartje uit kan komen omdat bolletejs bij 2 blijven al week lang zo wel raar

 

ja man zijn allemaal zo tering zooi man pff van hy seeds nooit meer uit zaad kweken dus klaar

 

ja waren feminisedd seeds klopt van hy seeds

 

wat is beste te doen alles weghalen omkappen opnieuw beginnen of die balle weghalen en aankijken staat wel 2 maal 600 wat boven man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kweek al 3 jaar met fem zaden, en 1 keer een plant gehad die een manlijk bloemetje aanmaakte.

Wat ik pas laat had ontdekt maar vreemd genoeg alleen de onderste twee takken van die plant waren bevrucht door dat bloemetje.

Erg mazzel mee gehad :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is niet leuk meer man het zijn er wel 30 plantjes die dan allemaal herma zijn nou lekker is dat dan

 

nou die geluk heb ik dus nooit ik heb maar die balllen weggehaald hoopelijk is er geen stuifmeel vrij gekomen of zo

Share this post


Link to post
Share on other sites

daarom zeggen ze ook goedkoop is duurkoop heb zaadjes voor 3 euro per stuk gehaald via die site van hy seeds en die verkopen alleen feminised seeds

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...