Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
El capitano

Irrigatie Timer

Recommended Posts

Beste vrienden..

 

Kheb nu een timer voor irrigatiesystemen daar wordk helemaal gestoord van zoveel opties..

Is er niet iets simpelers voor ?

Voor n beetje watergeven 3 dagen instellen en dan iedere week verandere gaat me iets te ver..

 

Mocht je een simpele weten zie ik graag n link

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt rodja is die een beetje eenvoudig ? Meerdere malen per dag instelbaar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen idee, weet alleen dat ie specifiek voor hennepteelt ontworpen is en dat ie dus makkelijk aan te passen is naarmate de plant meer zuipt :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ohh ok so u dont flood the whole room, it is much easier u dont have to measure the water level..

 

if u dont find that 1 minute switching time ideal for ur watering u can use some of the finders timers https://octopart.com/80.01.0.240.0000-finder-8735021

with this and a simple timersocket u can make any secundum for watering, not just minutes if that is important

 

if not i would go with Rodja or Vlakspan suggestions

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well i dont have the room for a watertank that big..

To flood the whole room..

The space is 21m2.

You told me i need 100l every m2

So wont fitt for me.

 

If i could flood i was already doing that its so easy

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een ellende ding die smscom nutrimatic..

 

ik heb er een die de shop zelf maakt en die werkt super, dan moet je alleen in de buurt van het midden des lands wonen.. of een eind willen rijden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

die smscom heeft vooraf ingestelde schakelingen en moet eigenlijk weer met een aparte klok worden ingeschakeld.

 

ik heb een timer daar stel je gewoon de tijd in, dan de tijd waar tussen je lampen aanstaan (of jij water wil geven) en dan hoeveel seconde hij aan moet schakelen en dan het aantal schakelingen dat jij wil dat hij die dag maakt.

 

het enige nadeel is dat je per dag kan schakelen en niet een week programma in stelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kheb 2 verschillende drippers de topspinstekers en eentje die er op lijkt alleen aan de bovenkant een open oogje..

 

Die topspinstekers doen geen flikker..

Iemand enig idee hoe dat kan..

Zelfs al haal ik t prikkertje eraf geeft hij nog niks...

T probleem zit m in de aansluiting op het drukventiel terwijl hij volgends mij t zelfde is als die andere dripper...

Wel merk ik dat t materiaal ietsje anders is maar dat zou t niet mogen zijn toch..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...