Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
chino

wiet versturen

Recommended Posts

je kunt het altijd proberen, maar je hebt een groote kans dat als iemand er iets van ruikt dat jij je wiet kwijt bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja moet wel kunnen, veel toeristen sturen toch ook vanaf amsterdam ofzo wiet naar huis toe. als je het maar goed luchtdicht verpakt idd. ik zou als ik jou was wel een paar kaar kleine hoeveelheden sturen, inplaats van in een keer een grote hoeveelheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan het ook in een plastic zakje doen,en dan in een fles shampoo doen en dan de fles weer vullen en klaar is kees.

Greetz Rutt

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar een fles shampoo, of een pot pindakaas versturen kost opeens veel meer vanwege het gewicht dan een envelop met een paar grammetjes wiet erin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een pot pindakaas lijkt me een beetje overdreven:P

ik stuur niet meer dan een paar gram. ik heb het vacuum verpakt dus das opzich ook niet het probleem. maar ik weet niet hoe ze dat allemaal controleren ofzo, misschien zit er wel zoon kerel de hele dag achter zoon rontgenschermpje te kijken wat er in zit. op zich is de vorm dan best herkenbaar.

maarre, evengoed bedankt voor de reacties

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon niet doen je kunt iemand daar goed in de problemen brengen er is daar genoeg wiet en potten pindakaas via de post lijkt mij niet de juiste oplossing

Share this post


Link to post
Share on other sites

ALS je het doet doe het dan goed: zet een pindakaas pot ff in de microwave totdat de pindakaas gesmolten is, doe je wiet erin en laat het weer stollen. Tadaa niemand die er iets van merkt, een pot pindakaas versturen kost 5.50 dacht ik, maaja als je er genoeg wiet in doet is dat wel het geld waard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, ik heb al een aantal maal wiet naar Engeland verstuurd. Vermalen, dat maakt het een stuk makkelijker. Ik heb de wiet in cellofaanfolie in een cd-hoesje (zonder binnenwerk) gelegd zodat je de afmetingen kunt inschatten, dan alufolie, wat zonnebloemolie er overheen gesmeerd en dan koffie strooien, en dat dan weer inpakken in nog een laag alufolie. Hop in het cd-hoesje, dichtplakken met wat plakband en in zo'n gevoerde envelop stoppen. Op de achterkant van de envelop een valse maar kloppende postcode om geen argwaan te wekken. Al 4x gedaan op deze manier en al 4x aangekomen.

 

Ik zat trouwens te denken het de volgende keer in een stuk strijkzak te doen. Nu gaat er een gram of 9 à 10 vermalen wiet in 1 cd-hoesje, maar met slechts 1 verpakkingslaag kan er een stuk meer in. En je hebt maar weinig verzendkosten en ook het gewicht van de zending komt overeen met wat je verwacht dat er in zit. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...