Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kaak

Bbc's The Hunt En Kingdom Of Plants

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Ik weet niet of jullie dit net zo sterk hebben als ik, maar voor mij is er niks mooiers om te zien als ik high ben dan een goede natuur film of documentaire. Ik moet zeggen dat het de BBC is gelukt om de allermooiste beelden te maken die ik ooit op TV heb gezien met hun nieuwe serie The Hunt.

 

Ik weet niet hoe ik een Youtube filmpje kan embedden maar klik

voor de trailer van The Hunt.

 

Iets meer toepasselijk voor dit forum is de series uit 2012, ook van de BBC, wat planten volgt in Kew Gardens, dichtbij Londen. Allemaal slow motion beelden van groeiende/bloeiende/vleesetende planten etc. Klik

voor de trailer op Youtube.

 

Beide series hebben natuurlijk David Attenborough. Doe jezelf een plezier en zet een aflevering aan van deze vette series nadat je een dikke joint van je heerlijkste wiet hebt gerookt.

 

Groet,

 

Kaak

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga nu even een aflevering kijken met een dikke :j :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kingdom Of Plants 2012 3D is echt awesome, die man verteld het ook zo mooi :popcorn:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piotr ik waardeer je enthousiasme dude. Ben blij dat je het vet vindt. Maar nu is het toch echt tijd voor The Hunt, dat is een geval apart. Kingdom of Plants ook natuurlijk...

 

Ik zag laatst De Nieuwe Wildernis en vond dat teleurstellend.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D ja ik vind dat mooi man, maar The Hunt is inderdaad ook erg waanzinnig om te zien. De nieuwe wildernis heb ik niet gezien, maar is altijd wel jammer als zoiets tegenvalt, ga je er lekker voor zitten en dan is het van :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

:popcorn:

 

Ook hier wordt er enorm graag gekeken naar natuurdocu's, en al zeker met een blowtje in de hand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...