Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ozzoes

Kijk/lees Jezelf Slim! Khan Academy!

Recommended Posts

Tijdens mijn HBO opleiding is tot dusver het meest waardevolle stukje informatie het adres van een website! Maar niet zomaar een website, nee zeker niet!

 

https://www.khanacademy.org/

 

Op deze site vind je een bult aan lessen zowel via de video als in tekst, en het is zeer duidelijk geschreven! De onderwerpen gaan van simpele tot uitgebreide wiskunde, biologie, chemie etc. Ik heb tot dusver echter enkel de BIo sectie gebruikt, welke ook als correct bestempeld is door de leraar welke deze site gaf.

 

Doe er jullie voordeel mee zou ik zeggen!

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond het wel een reactie waard hier nog op. Khan is een geweldige leerzame website waarbij er zowel visueel en auditief les wordt gegeven. Doordat ik in de toekomst een opleiding wil gaan volgen in een andere sector moet ik kennis opdoen. Ik kocht schoolboeken. Bestaande uit werk- en lees boeken. Echter kwam ik er snel achter dat de kennisopname minimaal was. Dit kwam doordat ik geen docent had die mij kon uitleggen over een bepaalde som (wiskunde). Door Khan academy worden al deze factoren gekoppeld tot 1.

 

Educator is ook geweldig! :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...