Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kingg

'vng Wil Vergunningensysteem Voor Wietteelt'

Recommended Posts

Merkwaardig dit exportverhaal. Ik spreek met verschillende coffeeshophouders en allemaal vertellen ze mij dat ze ontzettend moeilijk aan (goede) wiet kunnen komen.

Het niet legaliseren omdat dat de export nog meer zou bevorderen is gemakkelijk tegen te gaan door het verbod op teelt voor inlands gebruik op te heffen en de export tegen te gaan.

 

De moralistische betutteling is het probleem. Het is de staat die de problemen veroorzaakt. Die denkt dat ze nog steeds het recht heeft om te bepalen wat wij zoal wel of niet met ons lichaam en geest doen.

Wat heeft dit met vrijheid te maken . Het pure onderdrukking.

 

Baas In Eigen Brein!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, Doede dat heeft deels te maken met de grote hoeveelheid baggerwiet die foor broodkwekers wordt geproduceerd

die roken niet, noemen het troep en zal het een worst zijn wat ze uit een hok trekken,

 

Maar wie heeft de goede dingen in dit rapport zien staan?

Want daar heb ik nog niemand over gehoord.

Probeer teksten nooit over je zelf uit te leggen

probeer er je gewin uit te halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

najah, gelukkig zijn er ook nog goede, hehehe

dat zijn die gasten die zelf ook roken en verstand hebben van wiet.

ik weet; t is een dom woord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

doede heeft gelijk; dit is niets minder dan het nog meer beperken van het gedoogbeleid: er bestaat NU al een wettelijk kader waarin de MvJ een vergunning (=uitzonderlijke ontheffing opiumwet, die bijv zaadbedrijven/hennepboeren hebben) kan verschaffen als het algemene belang, de volksgezondheid daar belang bij heeft

 

het KAN

 

men WIL niet

 

de tweede kamer heeft poosje terug nog de cda!!! motie aangenomen GEEN WIJZINGING in het verbodsbeleid toe te zullen staan, ze hebben DEMOCRATISCH besloten de democratie te NEGEREN!

 

deze propagandamove van de VNG is geen uitzondering

Bernt Schneiders, voorzitter van de VNG-commissie die het gedoogbeleid failliet verklaart, beweert dat 60% van de coffeeshops fout volk bevat dat zo crimineel is dat ze nooit een legale vergunning krijgen

 

en iedereen stapt snel in hun bootje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, Doede dat heeft deels te maken met de grote hoeveelheid baggerwiet die foor broodkwekers wordt geproduceerd

die roken niet, noemen het troep en zal het een worst zijn wat ze uit een hok trekken,

 

Maar wie heeft de goede dingen in dit rapport zien staan?

Want daar heb ik nog niemand over gehoord.

Probeer teksten nooit over je zelf uit te leggen

probeer er je gewin uit te halen.

 

Gast wat lul je nou man ik ben ook een brood tomaten kwekert je moet niet iedereen over een kam scheren...

Mij boeit t wel degelijk dat hij kwalitatief goed is....uitgespoeld zonder vertimec.

En goed afgerijpt

En nee ik rook zelf niet

Edited by El capitano
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijf onder de rader en uit handen van de ijzeren duim die u boven het hoofd hangt.

 

Vecht voor wat u lief is, het zij regulering het zij gedoogbeleid.

 

Ik ben tegen een vergunningsysteem. Omdat ik dan mijn inkomsten moet delen met hen die mij slaaf maken.

 

Nee dank u.

 

Volgende!

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dat broodkwekers het een worst zal wezen of ze nou kwaliteit of niet uit hun hok trekken is de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord want hier heb je nog zo een jongen.

 

Hogere kwaliteit betekend een hogere prijs en dat is wat de broodkweker wilt.

Dus als we kwekers gaan selecteren op hun "kweekdoel" dan staat de broodkweker met stipt op nr. 1 die gemotiveerd is

om een zo hoog mogelijk kwalitatief product te leveren want dat betekend de hoofdprijs en dat is wat wij broodkwekers willen.

 

dus bij deze is die stelling vermoord.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben tegen een vergunningsysteem. Omdat ik dan mijn inkomsten moet delen met hen die mij slaaf maken.

Eigenlijk zeg je weer dat je wel wilt profiteren, maar niet (nog meer) wil meebetalen aan de voorzieningen in Nederland.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey dat is aparte lol die jij verkondigt Hack.

je bedoelt dat er maar 1 soort commercieel kweker is?

en dat men dus allemaal kwaliteit op nr.1 heeft staan?

ik denk dat jij niet zoveel kwekers kent, of het zijn alleen maar toppers dat kan ook.

want anders had je wel anders gepraat.

er zijn genoeg gasten die al jarenlang genoegen nemen met shitwiet,shitopbrengst en hup de ton van de export in,

 

stel je eens voor dat jij gelijk zou hebben

dan zou er allemaal puike wiet in de shops liggen toch?

 

ik vind absoluut dat er meerdere soorten broodkwekers zijn,

en dat is vanaf een afstand op het product te beoordelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben tegen een vergunningsysteem. Omdat ik dan mijn inkomsten moet delen met hen die mij slaaf maken.

Eigenlijk zeg je weer dat je wel wilt profiteren, maar niet (nog meer) wil meebetalen aan de voorzieningen in Nederland.

 

 

cash zwart geld de economie inpompen is puur technisch gezien misschien nog wel beter voor NL dan de omweg via belastingen/accijns etc

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ materialist : Als je belasting ontduikt zul je er uiteindelijk voor op de rekening moeten komen,hoe groot je spraak ook is..............al is de leugen nog zo snel....

 

Vergunningen zie ik niet zo zitten,we moeten voor complete legalisatie gaan.

We moeten de rest van europa laten zien dat er in dit continent wel degelijk extra inkomsten voor het oprapen liggen.

Zonder te bezuinigen en je bevolking leeg te zuigen als een bloedzuiger,wat nu dus gebeurt.

Dan is er ook speelruimte voor armere economietjes toe te laten tot de E.U. zonder al te veel rompslomp.

En landen zoals Spanje/Belgie staan als eerste in de rij,zolang Wij maar de spits afbijten.......

 

Het Griekenland probleem/bezuinigingsfestijn was geeneens een issue geweest als we hadden gelegaliseerd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey dat is aparte lol die jij verkondigt Hack.

je bedoelt dat er maar 1 soort commercieel kweker is?

en dat men dus allemaal kwaliteit op nr.1 heeft staan?

ik denk dat jij niet zoveel kwekers kent, of het zijn alleen maar toppers dat kan ook.

want anders had je wel anders gepraat.

er zijn genoeg gasten die al jarenlang genoegen nemen met shitwiet,shitopbrengst en hup de ton van de export in,

 

stel je eens voor dat jij gelijk zou hebben

dan zou er allemaal puike wiet in de shops liggen toch?

 

ik vind absoluut dat er meerdere soorten broodkwekers zijn,

en dat is vanaf een afstand op het product te beoordelen.

 

als ze de kleine ambachtelijke kwekertjes met topkwaliteit wat meer geven, dan zal vanzelf een deel daarvan worden verleid om op te schalen.. de kweker krijgt dan de waardering die hij verdient, de shopeigenaar krijgt de kwantiteit om z'n winkel draaiende te houden en de eindgebruiker krijgt een mooi product.. iedereen blij :)

 

maar zolang de meeste coffeeshops vooral geïnteresseerd zijn in veel kilo's voor weinig geld, zal de eindgebruiker een inferieur product blijven roken

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dat broodkwekers het een worst zal wezen of ze nou kwaliteit of niet uit hun hok trekken is de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord want hier heb je nog zo een jongen.

 

Hogere kwaliteit betekend een hogere prijs en dat is wat de broodkweker wilt.

Dus als we kwekers gaan selecteren op hun "kweekdoel" dan staat de broodkweker met stipt op nr. 1 die gemotiveerd is

om een zo hoog mogelijk kwalitatief product te leveren want dat betekend de hoofdprijs en dat is wat wij broodkwekers willen.

 

dus bij deze is die stelling vermoord.

 

Fully agree!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is zeker waar Rodja,

zolang er shops en Gshops kiloknallers willen,

zal dat deel van de productie nodig zijn.

 

en voor de rest?

Welcome Any Time!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

cash zwart geld de economie inpompen is puur technisch gezien misschien nog wel beter voor NL dan de omweg via belastingen/accijns etc

Hier heb ik over zitten nadenken. Het lijkt me beter voor de persoon met zwart geld en ook voor de plaatselijke economie. Beiden omdat er meer geld is om te betalen cq betaald te worden. Alleen als iedereen dat doet heeft de overheid geen geld meer om voorzieningen als wegen te betalen.

 

Edit: typefoutje...

Edited by Aquar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het recht op zelfbeschikking en zelfmedicatie hoort centraal te staan.

Het is niet aan de overheid om te bepalen wat je voor je eigen welzijn, wel of niet uit je tuin wilt halen.

Het belang van de patiënt hoort altijd voorop te staan en niet die van de farmaceutische industrie.

 

http://medicalcannabissupplies.nl/cannabispatienten-kraken-wietplan-vng-rollingstoned-en-pgmcg/

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus een tuin vol met cocaplanten moet ook kunnen in jouw beleving......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannabis is geen coca

cannabis heeft een sterke kanker remmende werking , is inmiddels al als beste Ahdh medicijn aangeprezen , is volgens Kings College afdeling psychiatrie uitdrukkelijk vrijgesproken van de claim dat het psychoses zou triggeren.

 

Kanker.

Bijna / iedereen heeft iemand in zijn kring die het heeft ./ had. zal krijgen.

En de gezondheidsclaims zijn al bewaarheid en bevestigd.

100 procent minus religekkies zullen wiet legaal WILLEN EISEN, dagelijks wat druppels en een pure joint , en de meeste ziektes/ welvaartsziektes zijn al een stuk dragelijker danwel verholpen, zonder nare bijverschijnselen.

 

alleen WIE heeft er wat geld voor over om de juiste media wat toe te schuiven?

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks mis met coca als thee zijnde.We moeten het boetekleed accepteren.Sinds de invoering in 1976 is er dik aan verdiend aan deze plant, maar de plant heeft er nooit wat voor terug gekregen.Bij sommige volkeren wordt deze plant gezien als heilig sacrament, maar hier in NL alleen om te cashen.When you're a bitch, karma is een bitch.

Bij de inheemse bevolking uit Noord-Amerika is nog steeds de gewoonte iets terug te geven voor wat je oogst, dat gebruik zijn we hier allang vergeten.Misschien maar ff back to the roots gaan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus een tuin vol met cocaplanten moet ook kunnen in jouw beleving......

 

Ik zou het gebruik van cocaine niet willen propageren, integendeel.

Maar het zou zeker wel moeten kunnen.

De vrijheid daartoe propageer ik terdege!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je alcohol mag 'kweken' waarom dan geen cocaine? Zit toch in dezelfde catagorie, allebei harddrugs.

Edited by Aquar
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik niet begrijp is dat er gezegd wordt dat broodkwekers bang zijn om (een deel) van hun inkomen te verliezen als de regulering doorgaat. Hoezo eigenlijk? Is het niet juist andersom? De legale prijzen zullen alleen maar hoger uitvallen door de gegarandeerde accijnzen die dan komen, thc-gehaltes zullen lager worden en de vraag om betere/sterkere wiet zal op straat fors toenemen. Regulering is toch alleen maar goed nieuws voor de broodkweker!? Of mis ik hier nu iets..

Pas bij legalisatie snap ik dat een broodkweker zich zorgen gaat maken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Broodkwekers hoeven helemaal niet bang te zijn voor regulering of legalisatie. Het lijkt me juist relaxter kweken zonder bang te hoeven zijn voor politie en justitie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In it for the money

 

Of

 

In it for the love and passion..

 

Doe mij maar een vergunning en modaal inkomen, maar de baan van me dromen en elke dag vrolijk en zorgeloos opstaan..

 

Als je er echter enkel inzit voor t geld..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...