Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

misirlou

Welke Coffeeshops In Breda Voor Kwaliteits-Hasj?

Recommended Posts

Wegens het feit dat ik Belg ben en dark web markets niets liever doen dan exit scams of geen kwaliteit aanbieden ben ik op zoek naar coffeeshops in Breda die kwaliteits-hasj aanbieden.

In Breda ben ik nog nooit geweest en ook niet zeker wat het beleid is heden ten dage omtrent Belgen in coffeeshops in Breda?

Ik dacht dat de uitbaters het verbod naast zich hadden neergelegd of hoe zit het nu juist?

 

Meestal bezoek ik wat coffeshops op weekendje uit in Amsterdam, Rotterdam, op terugweg van de TT Assen stop ik altijd even aan ´t Klavertje (in Amersfoort dacht ik).

 

Tips of ervaringen van Belgen EN Nederlanders altijd welkom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet niet hoe het in Breda zit, weet enkel dat in Eindhoven de shops voorlopig weer toegankelijk zijn; heb het reeds uitgetest ;)

 

Grts WaB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt alvast

 

Breda is toch stuk dichter voor me. Kom van regio Kortrijk.

 

Weet niet hoe het in Breda zit, weet enkel dat in Eindhoven de shops voorlopig weer toegankelijk zijn; heb het reeds uitgetest ;)

 

Grts WaB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ging vroeger zelf ook altijd naar Breda maar voor zover ik weet zijn we daar nog niet toegelaten :s

Is het dan zo een enorm groot verschil in reistijd? (Ik ben nu zelf wel iemand die een uurtje meer niet zo'n groot verschil vind :P )

 

Grts WaB

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm Hier en daar al gelezen dat Breda nog altijd geen buitenlanders toelaat in de coffeeshops, zal waarschijnlijk toch Eindhoven moeten worden.

Tips voor Eindhoven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indian leek mij de betere :) er was er eentje waar ze echt niet zo vriendelijk waren maar kan me de naam niet herinneren :whistle:

Moest ik m'n maat spreken vraag ik het even na. Ook wat de andere was dat we binnen geweest zijn.

Vond wel dat de keuze vrij beperkt was in vergelijking met wat ik gewend was te Breda maargoed. De kwaliteit is vaak toch beter dan hier op straat en de hoeveelheid ook!

 

Grts WaB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag naar Eindhoven geweest en bij Indian, the Wall, Pink en Eurogarden geweest. :whistle: :innocent:

Heel propere, toegankelijke en hedendaagse shops en grotendeels vriendelijk personeel.

Kwaliteit kan ik nog niet zeggen en ter plaatse rook ik nooit...moest ook nog 2 uren terug rijden.

 

Overal redelijk wat volk in de shops. Was er rond de middag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat het smaken ;)

 

Grts WaB

Share this post


Link to post
Share on other sites

De tip is: rijd wat verder naar het noorden, in Leeuwarden en Groningen kan je overal te kust en te keur.

 

Hier hebben we geen overlast met buitenlanders in de shops dus kan je overal terecht als Belg.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...